Skocz do zawartości

Krisu998

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 2006

Osiągnięcia Krisu998

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czaję :) Dzięki za rady, pozdrowionka :wink:
  2. Rozumiem, czyli mówiąc krótko, żadne takie dedykowane do E90 nie oryginały (ledowe itp) to i tak tej mocy świetlnej nie oddadzą?
  3. Tzn? Możesz coś więcej na ten temat powiedzieć? I jak to się ma właśnie do ringów aby było je fajnie i mocno widać :)
  4. Lampa nie jest oryginalna, dedykowana owszem do E90 ale to nie oryginał. Po czym lub jak mogę znaleźć lampy aby te ringi świeciły właśnie mocno, widocznie za dnia? Muszą być ledowe? czy to akurat nie ma znaczenia?
  5. Hej, mam do Was pytanko odnośnie wymiany oryginalnych lamp na lampy z ringami. Wymieniłem zwykłe lampy na zakupione w internecie na aukcji, które posiadają ringi, święcą one na biało ale widać je jedynie po zmroku i w nocy, za dnia prawie wcale tego światła nie idzie zauważyć a widuje nie raz inne Beemki właśnie też ze swojego rocznika lub nawet starsze i mają ringi, które świecą tak mocno, że nawet za dnia spokojnie na samych ringach można jechać i są widoczne z daleka. Od czego to zależy, że moje widać tylko po ciemku, jako typowe "postojówki" a to, że u innych widać je ładnie z oddali? Bo nie ukrywam, że właśnie taki efekt chciałbym uzyskać u siebie aby same ringi były z daleka widoczne nawet za dnia. Pozdro :)
  6. Dzięki za wskazówki, będę coś kombinował dalej w tym kierunku, w razie czego będę dalej się odzywał.
  7. A na valvetronic i jego podzespoły np. silniczek, wałek itp byś raczej nie stawiał? Bo większość rozkłada ręce i nie wie jak się za to zabrać i czego się zaczepić żeby cokolwiek móc naprawić
  8. Raczej nie ale 100% pewności też nie mam, ostatnio po podpięciu komputera pokazało jakieś błędy od valvetronica, nie mam dokładniejszych informacji na chwile obecną. Jakieś porady w jakim kierunku szukać usterki?
  9. Ktoś coś może pomóc w tym temacie? Bo nadal problem nie został rozwiązany.
  10. Miło, że dla innych też wygląd dużo przeszedł na plus :) Co do felg to kwestia gustu, mi osobiście się one bardzo podobają :D Co do wnętrza to jakieś drobne zmiany wizualne myślę wprowadzić ale z tym już na spokojnie, bardziej paliło mi się z wyglądem zewnętrznym :)
  11. Cześć, chciałbym w końcu pokazać i swoją perełkę :) Na początek kilka fotek jak wyglądała dzień po zakupie oraz 6 miesięcy później do chwili obecnej :) Autko mi się bardzo podoba, zakup mega udany, przyjemność z jazdy świetna oraz wygląd, który chciałem zawsze w niej mieć czyli M-Pakiet oraz inne bajery. To co zmieniłem po zakupie to chociażby: - M-Pakiet (zderzak przód, zderzak tył, progi) - felgi - przyciemnienie szyb - nowe przednie lampy z ringami - nowy dyfuzor do tylnego zderzaka - nakładka na wydech (dwururka srebrna) - zaciski hamulcowe - nerki do grilla wraz z "brwiami" - oklejenie tylnych kloszy lamp wstecznych na czerwono - dołożony "rekin" na dach (mega daje do wyglądu jak dla mnie :cool2: ) - ramki pod tablice "BMW" Zapraszam do oglądania :wink:
  12. Witajcie Od jakiegoś tygodnia zaczął pojawiać mi się problem z szarpaniem samochodu przy ruszaniu i skręcaniu. Szukałem tu podobnych tematów ale nie co inaczej to trochę wygląda u innych. Z początku dodam, że jakoś 2 miesiące temu miałem podobny problem lecz wtedy szarpało nawet przy dużej prędkości i zapalała się wtedy kontrolka trakcji - przyczyną były starte pierścienie przy tylnych kołach przez co czujnik abs głupiał, po wymianie pierścieni problem został rozwiązany. Tym razem szarpanie jest dość podobne, tak jakby odcinało gaz lecz tym razem żadna kontrolka się nie zapala, przy prędkości powyżej 20/30 km/h auto jedzie już płynnie. Natomiast przy ruszaniu z jedynki lub też przy skręcie zaczyna strasznie "skakać" i "dławić" silnik. Ktoś miał coś stricte podobnego i może pomóc?
  13. Witajcie ponownie, kieruje się jeszcze z jednym pytaniem do Was, skompletowałem już wszystko do wymiany przedniego zderzaka na M Pakiet, brakuje mi jeszcze jedynie podłogi/osłony pod silnik i tu moje pytanie - czy osłona M Pakietowa ale POliftowa podejdzie do mojej PRZEDliftowej czy one sie jakos różnią i musi być stricte M Pakietowa PRZEDliftowa?
  14. Trochę się teraz zamieszałem z tym :D To jeśli mam podwozie nie MPakietowe i chcę założyć zderzak MPakietowy to mogę to zrobić czy nie? Na tym zwykłym podwoziu czy musze je kupić MPakietowe wraz z tym adapterem wtedy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.