Skocz do zawartości

k2bTK

Zarejestrowani
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530i M54 e60

Osiągnięcia k2bTK

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. A nie wiesz przypadkiem ile będę potrzebował litrów?
  2. Witam panowie ponieważ coraz bardziej doskwiera mi nuda, Postanowiłem się zabrać za wymiane oleju w skrzyni i z tego co pamiętam oglądałem kiedyś filmik z ZF i tam olej zależał od koloru tabliczki czy coś takiego. Ja takowej nigdzie znaleźć nie mogę tylko nakleja na której napisane jest i zresztą gdzie nie czytam to każdy inny wątek wlewa inny olej ZF Getriebe GMBH SB 1060 000 010TU 0675485ZTU vin e39 to WBADT61040CJ59013 Więc jęsli wie ktoś jaki tu zalać będę wdzieczny. Pozdrawiam
  3. usterka znaleziona wężyk od podcisnienia się wypiął
  4. adaptacje skasowałem po wymianie przepływki i czysczeniu elementów a sprawdzić mogę istą jestli to coś pomoże w szukaniu usterki bo inpa coś mi śmigać nie chce
  5. Witam mam problem z pompą powietrza wtórnego silnik m54b30 automat w e39 otóż po odpaleniu bardzo głośno wyje i przy okazji na jałowych obrotach trzęsie silnikiem chyba od tego wywala mi check po sprawdzeniu błędów programem DELPHI błąd pierwszy to : Niewystarczająca wydajność cieplna, czujnik tlenu przed katalizatorem bank 1 a drugi to limit sterowania mieszanką paliwa bank 2 Ostatnio wymieniłem Odme przepływke na używana uszczelki w kolektorze ssacym naprawiłem dise załozyłem nowe filtry wyczysciłem wszystkie elementy tzn od biegów jałowych ten wichajster, przepustnice i przy okazji poruszyłem klapką
  6. No to jak kiedyś będę mógł ci się jakoś odwdzięczyć służę pomocą. Pozdrawiam
  7. Dziękuję Ci , wyślij mi na pv swój adres jeśli chcesz jak zacznie się sezon na miód napewno o tobie nie zapomnę
  8. Witam ma ktoś może identyczny kabelek od viakena do bmw i czy mógłby mi podesłać zdjęcie jak on powinien w środku wyglądać ponieważ ostatnio urwałem go przez nie uwagę, i teraz mam problem który gdzie powinien być a schematu nici szukać w internecie. Pozdrawiam https://www.dropbox.com/s/wuo53djubkew65t/WhatsApp%20Image%202021-10-24%20at%2019.18.03.jpeg?dl=0
  9. Czyli w weekend zabieram się do roboty :D. Dzięki kolego
  10. A w takim celu kolego że mam wrażenie że po tym jak kiedyś bawiłem się aktualizacjami w dde to od tamtej pory trochę to dusi w sensie silnik, i chce zobaczyć czy ponowne wgranie nie zresetowało by tych adaptacji bo prawdopodobnie przepływomierz powietrza miałem uszkodzony A i w wyświetlaczu HUD jest obrotomierz po aktualizacji xD
  11. Witam Panowie tak jak w tytule , czy da radę kablem d-kcan zaktualizować całe e60, nawet jeśli bym to robił pojedynczo każdy moduł po kolei za pomocą isty-p. Czy może lepiej w iscie posprawdzać jaki sterownik jest najnowszy i za pomocą winkfp je zaktualizować ?
  12. W zasadzie to zadna odpowiedz na moje pytanie, bo chciałem się dowiedzieć czy po prostu resetuje czujnik maf czy muszę przejść jakaś procedurę w sensie np jechać daną prędkością lub trzymać jakieś obroty. :D
  13. Witam chciałem się was spytać czy adaptacja nowego przepływomierza masowego powietrza MAF jest wymagana, jeśli wkładamy na jego miejsce nowe nie oryginalny VDO tylko zamiennik z Alliexpres.Niby w ista znazłem taką adaptację, ale czy jest ona wymagana? i jęsli jest wymagana mógłby ktoś opisać jak ją wykonać czy po prostu klikamy tylko next lub continue i koniec adaptacji.
  14. Dam wam znać jutro bo prawdopodobnie blad activ stering poduszek i szyb to to samo co u mnie po aktualizacji, activ stering wymaga kalibracji , poduszki zaprogramoeania czasu :duh: A szyby zaprogramowania , czyli moduły sprawne lecz ja ncsem i winkfp podałem się i jutro jadę do kogoś na icom i iste
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.