Skocz do zawartości

Lukacjusz

Zarejestrowani
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw x3 e83 2004r 3.0d

Osiągnięcia Lukacjusz

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam! Wiem że takie posty się powtarzają ale czy naprawdę mógłby ktoś wsadzić działający link do ista d i p. Wtedy szyscy mogli by z tego skorzystać pozdrawiam i dziękuję.
  2. Witam wszystkich nikt nie potrafił odpowiedzieć więc pogrzebalem trochę w necie i znalazłem odpowiedź przyczyną takiego stanu rzeczy był stycznik w komorze silnika tam gdzie znajdują się sterowniki prawa strona nad mcpersonem otwieramy czarna skrzyneczkę i wymieniamy stycznik kolor niebieski są tam dwa ale do tego idą grube przewody numer 61 366 915 327 pozdrawiam PS. Niech wszyscy zawsze dadzą odpowiedz na zagadkę a nie zostawiają tematy nierozwiazane po to jest forum żeby dzielić się wiedza :D
  3. Witam! Czy ktoś wie jak wymienić płyn od wspomagania kierownicy w naszych x3, i jaki najlepiej zalać?
  4. Witam! Mógłbym też prosić o taką instrukcje.
  5. Witam! Od kilku dni mam taki problem po dłuższym staniu auta kilka godzin, noc przy próbie odpalenia samochodu po krzekreceniu kluczyka na zapłon zapala się żółta zembatka i nie można odpalić samochodu rozrusznik kręci lecz samochód nie odpala po około 1minucie trzymania samochodu włączonego na zapłonie nagle ta kontrolka gaśnie i normalnie somochod odpala od strzała i potem normalnie zapala za każdym razem dopiero jak zostawimy go na dłuższą chwilę sytuacja się powtarza trzeba przekręcić kluczyk w pozycje zapłonu poczekać około minute kontrolka gaśnie i pali odrazu. Nadmieniam że strzynia była robiona jakiś czas temu wszystko chodzi ok bez najmniejszego problemu w ista błąd to S0364 komunikacja niemożliwa z: sterowanie skrzyni biegów?
  6. Panowie mam taki problem miałem kolizje od strony pasażera w słupek środkowy i wystrzeliła mi poducha z boczka pasażera i kurtyna od pasażera a (wymienione dwoje drzwi) poduszka boczna pasażera i kurtyna) wszystko kupione założone podpięte i wyskakują takie błędy w ista MRS: napinacz pasa kierowcy, MRS: napinacz pasa kierowcy pasażera, MRS czujnik boczny drzwi z prawej strony.. To znaczy że muszę jeszcze wymienić te elementy nadmieniam że z mojej strony żadna poduszka nie ucierpiała tylko od strony pasażera tak jak wyżej napisałem.
  7. Czyli ściągam stare i montuje od polifta i nic nie trzeba modzic git . Bo te siateczki w drzwiach już mnie męczą. Dzięki za info.
  8. Witam! Tak jak w tytule czy ktoś zmieniał tapicerkę drzwi z przedlifta na polifta? Czy pasuje normalnie czy coś trzeba przerabiać?
  9. Witam! Mam pytanie u kolegi nie działa klima mechanik zdjagnozowal sprężarek po wymianie sprężarki dalej nie chodzi okazało się że na krótko sprężarka działa pewnie stara też dzialala :evil: wszystko szczelne napelnione na kostce od sprężarki nie ma prądu bezpieczniki sprawdzone czy są jakieś dodatkowe bezpieczniki albo styczniki? Czy jest jakiś sposób żeby sprawdzić panel od klimy czy podaję prąd na sprężarke skoro na krótko chłodzi jak szalona?
  10. Panowie ile jeszcze można gadać o tym samym czy ktoś tu nie miał początków w szkole podstawowej czyli czytanie ze zrozumieniem :D. Kkx5 już wyczerpał zagadnienie a i tak dalej ktoś pyta czy może być tak czy siak :roll: moim zdaniem temat zamknięty. Pozdrawiam
  11. Troszkę nie rozumiem? Mógłbyś wszystko opisać krok po kroku. Ja myślalem jak patrzyłem u siebie ze aby wyjąć polos trzeba opuścić wydech i odkręcić łącznik stabilizatora i wtedy można zabierać się za odkrecenie śrub na flaszy polosi przy dyfrze a potem śruba centralna przy jazmie i powinna wyjść.
  12. Ale ten stary czujnik miałem zepsuty bo po sprawdzeniu miernikiem nie pokazywał wogole oporności a nowy pokazywal. Tylko czemu w inpie pokazywał normalnie prędkości obrotowe kół?. Koronki i tak wymienię. A pytanko przy okazji jakieś rady przy wyciaganiu polosi?
  13. Czy olej ma się wylewac przez korek na zimnym silniku? Skrzynia 5s390. Czy ewentualnie można stan sprawdzić inpa albo ista?
  14. WITAM! Opiszę swój przypadek mianowicie zapaliła się Trójca plus ciśnienie kół i przestał działać predkosciomierz okazało się że czujnik prędkości obrotowej koła jest zepsuty lewy tył siedząc w samochodzie. Wymieniłem na nowy przy wymianie sprawdziłem koronę absu przeczyscilem ale okazało się że rdza z pod spodu już ją Wypycha i zrobiło się lekkie jajo więc na sucho przy nowym czujniku pokrecilem kołem i całe szczęście bo by zepsuło mi nowy czujnik gdyż w tym miejscu gdzie zrobiło się jajo od rdzy lekko by chaczylo o czujnik. Więc na razie odsadzilem czujnik podkladka, zakręcie kołem na sucho sprawdziłem czy nie czepia i jest ok. Prędkość na liczniku wróciła ale kontrolki po przejechaniu kilku kilometrów zapaliły się po podpięciu ista był dalej błąd tego czujnik zasilanie więc nie wiem czy czujnik jest za daleko odsadzony i musze tak czy tak wymienić koronę absu żeby odczyt sygnału był lepszy czy po prostu bmw nie toleruje tego tańszego zamiennika, niby w inpie prędkość obrotowa kół pokazuje normalnie bez żadnych różnic. Po sprawdzam jak będę miał czas i dam znać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.