Skocz do zawartości

interesant

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest:
    F20 M140ix SE 2018
    G31 540ix 2017
    E92 335i 2007

    było: E91 330d 2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia interesant

  1. Z tym kolorem miałem jak z nowymi BMW. Potrzebowałem czasu 😅 Wiem, że dawno nic nie było ale na głowie mam ostatnio tyle, że czasu ciągle za mało. Auto nadal 0 problemów. Serwisy coroczne robione, bo przebieg symboliczny. Daje frajdę jak zawsze i najprawdopodobniej zostaje u mnie, żeby kiedyś elektryki miały czego posłuchać. Wrzucam też powód mega małych przebiegów.
  2. Biję się ostatnio z myślami, bo pomysły były/są, ale z braku czasu bardzo mało jeżdżę i w dodatku doszły dwa inne auta więc zaczęły się myśli czy się biedna nie marnuje u mnie... :( Nie mniej pomimo upływu czasu samochód mi się nic a nic nie opatrzył i nadal nawet w serii jest jak dla mnie z kosmosu. Jak już mam okazję to jeździ mi się nim obłędnie!
  3. Szybki post, bo ostatnio bardzo mało czasu. Auto przygotowane do sezonu - już dawno temu, ale dopiero teraz złapałem chwilę żeby wziąć się za ten wpis. Zrobiono: > serwis olejowy > nowy płyn hamulcowy > przegląd auta > wjechały koła letnie Auto bez najmniejszych problemów, więc nie pozostaje nic tylko jeździć :wink: Plany na najbliższy czas: > duże SPA wew i na zew > zmiana koloru felg zimowych na czarne lub zmiana felg > srebrne plastiki z przodu na czarny połysk i szybka fota na koniec :P
  4. Dzięki Panowie. Mam nadzieję na wiosnę zamienić to srebro na czerń :twisted: Jako, że za chwilę mija rok czasu od nabycia to małe podsumowanie: 1. Pozytywy: - 0 jakichkolwiek problemów z autem :cool2: - silnik nie bierze oleju :cool2: - radość z jazdy nie znika :8) - zaskakująco niskie spalanie jak na to co daje w zamian (średnie od zakupu 9,4) :cool2: 2. Negatywy: - auto prowokuje zapaleńców do ścigania. To jest zdecydowanie największy minus. Wtedy kiedy jest to możliwe to na trasie jeżdżę 120-140. Wyprzedzam takiego mistrza, który do tej pory jechał wolno i ten wtedy siada mi na zderzak :mad2: Nie wiem o co chodzi. Urażone ego? Próba udowodnienia komuś czegoś? Irytuje mnie to, bo w razie awaryjnego hamowania te hamulce M-Performance naprawdę dają radę i on na 100% wjedzie mi w tyłek. Oczywiście mogę go zgubić ale wtedy tylko dałbym się wciągnąć w tę dziwną akcję i dodatkowo jestem zmuszony jechać szybciej niż chcę. Na szczęście przeważnie koniec pościgu ma miejsce podczas wyprzedzania, bo dzięki zapasowi mocy mogę spokojnie wyprzedzić kilka auta na raz. - wyprzedzanie jest lekko stresujące (zwłaszcza dla mojej dziewczyny). Paradoksalnie moc tego samochodu miała ułatwić ten manewr i po części faktycznie to zrobiła ale nie bez efektu ubocznego. Ludzie jak to ludzie często nie patrzą w lusterka, a że auto ma niezłe przyspieszenie to takie wyjazdy przed maskę nie są zbyt przyjemne... :( Co do spalania to kilka przykładów poniżej. Dodam tylko, że start/koniec trasy to ZAWSZE przeprawa przez duże miasto i tak jak pisałem na trasie okolice 120-140, ale w miejscowościach już przepisowo (nie chcę mieć kogoś na sumieniu):
  5. No właśnie między innymi na takie głosy liczyłem :D Nosi mnie żeby dać na czarno te felgi. Ten kolor lubi się z czarnym. Dlatego też mi nie leżą te srebrne wstawki w zderzaku przednim. To też musi się zmienić :P Muszę zrobić z niej rasową biedronę :D No trochę daleko, fakt :| Znalazłem w okolicy firmę z dobrymi opiniami ale zobaczył koło i nie chce się podjąć :(
  6. Ta folia zdecydowanie lepsza! :cool2: Śnieg :shock:
  7. Auto wygląda coraz lepiej! Fajnie wygląda ten środek i końcówki wydechu też mega, ale faktycznie jak dla mnie też lampy trochę za ciemne.
  8. Szanowne forum :) Mam dwa szybkie pytania: 1. Zimówki już wjechały i tak sobie na nie patrzę... co myślicie o tych kołach? 2. Poprzedni właściciel się nie postarał i jedna z letnich felg ma przytarcie - najprawdopodobniej krawężnik :( Znacie może jakieś miejsce, które może mi z tym pomóc? Miejsc niby sporo ale jak czytam opinie to później pełno wszelakich problemów. Lokalizacja najlepiej Olsztyn, Warszawa lub Toruń ale inne miejsca też rozważę byle nie na drugim końcu kraju :P
  9. Auto po małym spa jest gotowe na nadchodzące warunki atmosferyczne. Został mi jeszcze środek ale za mało czasu ostatnio :( Zgodnie z rekomendacją kolegi z forum po przygotowaniu lakieru weszła politura Poorboy's World Black Hole, wosk Soft99 Fusso Coat i QD Prostaff CC Water Gold. Sporo pracy ale efekt chyba daje radę :wink: Na koniec zgodnie z życzeniem kilka zdjęć środka - niestety przed czyszczeniem...
  10. Dzięki wielkie! Kolor w pełni przekonał mnie do siebie dopiero na żywo. Przed zakupem nie ukrywam trochę się go bałem :P O silnik już się nie bałem, bo tak jak piszesz jest kapitalny. Dziękuję bardzo! Przekażę, na pewno się ucieszy :D
  11. Dzięki wielkie i wzajemnie Panowie! :) Nie mam dobrych zdjęć środka - nie jestem najlepszym fotografem niestety :( Postaram się jakieś zrobić i wrzucić. Masz swoją tu na forum? Chętnie pooglądam :) Obecnie nie planuję ale taka myśl jest bardzo interesująca nie ukrywam :) Myślałem za to o zmianie koloru tych srebrnych plastików w zderzaku, na czarny połysk żeby pasowały do nerek. Dodatkowo myślałem nad wrzuceniem czegoś takiego z tyłu: Zgadzam się z Tobą w 100%. Downsizing i ciągle rosnące normy niestety. Mi się udało uciec przed GPFem :) Chociaż muszę przyznać, że podczas poszukiwań M140i przez chwilę nawet zastanawiałem się czy nie lepiej wejść w najnowszy model ale pomijając nawet wygląd to najnowsze 135i nie dość, że zgubiło dwa cylindry to jeszcze zaczęło ciągnąć zamiast pchać :lol: Swoją drogą uważam, że masz najładniejszy model z najnowszej linii BMW. Nowa 3 i 8 to OGIEŃ :!: Naprawdę uwielbiam ten samochód! Za każdym razem jak do niego wsiadam mam banana na twarzy :mrgreen: Valencia Orange też jest bardzo fajnym kolorem widzę i mamy takie samo etui na kluczyk :cool2:
  12. Witam forumowiczów, Od dawna nosiłem się z myślą stworzenia tego pierwszego posta i wreszcie nadszedł ten czas :) Poszukiwania obecnego auta trwały kilka ładnych miesięcy. Czytanie, oglądanie, testowanie i tak ciągle. Jeszcze trochę i ja bym oszalał a dziewczyna by się pewnie spakowała :lol: Pierwszy wybór to oczywiście BMW, ale znalezienie takiego, które ma wszystko to co mnie interesuje i było w idealnym stanie graniczyło z cudem :cry2: Najbardziej zależało mi na silniku B58 i gabarytowo myślałem o serii 3 lub 4. Niestety mijały miesiące a poszukiwania nadal nic nie przynosiły. Po sprzedaniu E91 330d zostaliśmy bez auta więc zaczęło się jeszcze intensywniejsze szukanie. Niestety, jako że nadal nie mogłem nic znaleźć w BMW – chociaż raz było super blisko do zakupu 440i (byłem po dwóch jazdach testowych na letnich i na zimówkach) ale handlarz mnie ubiegł, bo sprzedający obniżył cenę gdy ja byłem na wyjeździe :mad2: - rozpoczęło się również szukanie pośród innych marek. Tak się zaczęło szaleństwo, podczas którego oglądałem takie auta jak: • Infiniti Q50S hybrid i Q60S 3.0t – bardzo fajne, ale nie dla mnie. • Mustang V8 – bardzo mi się podobał, ale gabarytowo był dla mnie za duży - spore coupe, czyli długie drzwi, czyli wsiadanie i wysiadanie na parkingu przez szyberdach. Dodatkowo do tyłu wejdą tylko dzieci i to wejście jest bardzo niewygodne - więc przewiezienie więcej niż jednego pasażera byłoby słabe. • S3 i RS3 w sedanie - gabaryty okej. Trochę nisko dla pasażerów z tyłu, ale znośnie. Wyglądało i jeździło to okej, zwłaszcza RS3. Ciągły brak ciekawego egzemplarza BMW spowodował, że coraz bardziej skłaniałem się ku Audi i było już naprawdę blisko, aż tu nagle natykam się na ogłoszenie BMW... 1er? Nie myślałem o jedynce ani razu. W głowie miałem bardziej sedana, a dwójka mi się nie podoba za bardzo (no chyba, że M2…) ale stwierdziłem, że podjadę i zobaczę. Na miejscu okazało się, że w środku czuję się jak w BMW, czyli bardzo dobrze - zdecydowanie lepiej niż w Audi. Miejsca z tyłu wystarczy zarówno na nogi jak i na głowę (mam około 180cm). Bagażnik nie jest duży, ale przez brak koła jest na tyle głęboki, że dla dwóch osób jest akurat. Na ogół i tak albo będzie pusty albo będzie woził torby z zakupami więc bez problemu. Na koniec to co tygryski lubią najbardziej, a mianowicie ten mały i niepozorny samochód pod maską miał… B58! :shock: Po pierwszym odpaleniu już było dobrze. Dalej pierwsza przejażdżka, a ja poczułem się jak dzieciak w sklepie z zabawkami. Moje policzki świeciły bardziej niż światła stop - ciężko by było się wtedy targować :lol: Nie chcąc marnować czasu pojechałem jeszcze tylko po dziewczynę, żeby zobaczyła auto i oficjalnie przypieczętowała wybór. Jej reakcja była podobna do mojej, czyli mamy to!! Niestety ostatecznie nie udało mi się dogadać ze sprzedającym, ale wybór już był jasny. Minęło jeszcze trochę czasu zanim udało mi się znaleźć to cudo, bo nie ma ich dużo, ale wreszcie się udało! :dance: To tyle pisania o całym procesie czas na kilka słów o aucie: BMW M140ix SE z 2018 Kolor Melbourne Red Wyposażenie dodatkowe: • skóra Dakota czarna z niebieskimi szwami • system głośników HiFi Harman Kardon • adaptacyjne zawieszenie sportowe M • klimatyzacja automatyczna • ogrzewanie foteli przednich • podparcie lędźwiowe w fotelach przednich • przyciemniana szyba tylna i tylne szyby boczne • listwy ozdobne aluminium Hexagon z listwą akcentową w kolorze czarnym • czujniki parkowania z tyłu i z przodu • spryskiwacze reflektorów • adaptacyjne reflektory diodowe • asystent świateł drogowych • ostrzeżenie o ograniczeniach prędkości • ConnectedDrive Plus package • system alarmowy • system nawigacyjny Professional • telefonia komfortowa z ładowaniem bezprzewodowym • deska rozdzielcza o rozszerzonym zakresie • WLAN Hotspot • pakiet innowacji • pakiet dodatkowych funkcji lusterek • lusterko wsteczne przyciemniane automatycznie • systemy asystujące kierowcę • pakiet Service Inclusive 5 lat / 100000 km • pakiet Repair Inclusive 5 lat / 200000 km • 18’’ Radial-spoke 388 Ferric Grey zimowe M Performance: • tylny spoiler, czarny matowy • tylne listwy, czarne matowe • listwa progu, lewa, czarny mat • listwa progu, prawa, czarny mat • folia progowa, M Performance • czasza lusterka, karbon, prawa • czasza lusterka, karbon, lewa • pedały ze stali nierdzewnej • 19’’ koła letnie, 624M • hamulce sportowe M Performance, żółte • osłona przełącznika zmiany biegów, karbon • wewnętrzne listwy ozdobne M Performance, karbon/alcantara • dźwignia hamulca ręcznego, karbon/alcantara • podłokietnik, alcantara/karbon • układ wydechowy M Performance • końcówki tłumika, chrom A teraz trochę pornografii:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.