Skocz do zawartości

jezikk

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X1 F48 wkrótce G26 M440ix

Osiągnięcia jezikk

  1. Witajcie, poszukuje w miarę nowej wersji w/w aplikacji w wersji edukacyjnej 🙂 Może ktoś poratuje. Po aktualizacji w ASO bimmer sypie błędami.
  2. Tak, tak jak napisalem w poscie prod ma 245mm a tyl 255mm.
  3. dzieki odpuszcze te fele. A polecacie jakies fajne rasowe fele (mile widziane kute) 19" do tego autka ? Ogomienie mieszane 245/255 R19.
  4. Witajcie, szybkie pytanko czy felgi BMW OE M Double Spoke 786M 8.0" x 19" 5x112 ET 44 z opponami 245x40R19 beda pasowaly go G26 ? Ogomienie na tych 786 jest stale (prod i tyl po 245) a w g26 mam mieszane 245 prod i 255 tyl. Prosba o szybka informacje. Dzieki.
  5. Witajcie, czy ktos ma moze sprawdzone elementy "tuningu" wizualnego, ktore nie zostana zakwestionowane przez gwaranta i firme leasingowa. Myslalem aby zrobic z niej bardziej rasowa wersje poprzez np wymiane koncowek wydechu na podwojne, lotke w stylu M4, moze jakis dyfuzor bardziej drogowy, etc. Macie jeszcze jakies inne ciekawe patenty na wyroznienie sie z tlumu.
  6. jezikk

    Doposażenie w HAK

    w moim poscie powyzej masz wszystko wyszczegolnione co potrzeba. Jak dobrze poszukasz to czesci uzywane kupisz za ok 3-3,5 tys + robocizna ~1,5k (w tym kodowanie). To sie tyczy zestawu bez wentylatora i dodatkowego slalego plusa. Najwiekszy problem to zakup kompletnej i sprawnej wiazki (w ASO sobie za to licza ~2,5kzl). Mnie sie udalo dopiero z 4 ze byla w pelni sprawna.
  7. Ja końcem września sondowałem rynek aby zamówić X5 i po jazdach próbnych i oferowaniu w 3 salonach BMW dostawałem oferty na rabacie do 5% a mowie to z perspektywy zakupu jako klient flotowy. Nie ma samochodów, BMW podniosło ceny a salony starają się trzymać ceny na poziomie pierwszego półrocza m.in. kosztem niższych rabatów.
  8. Ma się przymierzałem, ale w 530ix skrzyni nie da się jeszcze zrobić, brak programu dla tego sterownika (zweryfikowane na aucie). Jeździłem testowo 420i ze skrzynia zrobiona przez xHP na Stage 3 i wrażenia fajne, zdecydowanie lepiej i szybciej wkręca się na obroty, częściej trzyma niższy bieg (obroty ok 2-2,2k). Mialem wrażenie ze auto dużo lepiej startowało od 0 i lepiej się zbierało po lekkim naciśnięciu gazu (bez zrzucania biegu).
  9. jezikk

    Doposażenie w HAK

    Kontynuując temat haka podsyłam link do podobnego tematu dla dla G01. Z tego co rozmawiałem ze wskazana w tamtym wątku firma w G30 jest identycznie. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=203&t=381450&start=15#p2768718 Tu ich wycena z wątku G01 jeśli nie dodajemy przewodu stałego plusa i wentylatora: a. Zestaw zaczepu holowniczego używany 1 miesiąc - 3500,00 b. zestaw doposażeniowy elektryczny - 1465,15 c. rozdzielacz prądu modułu LIN - 193,73 d. rozdzielacz prądu tylny - 357,36 e. sterownik zaczepu holowniczego - 594,26 zł f. robocizna 1500,00 łącznie: 6468,28 Uszczegóławiając: Ad a: to można kupić razem z modułem z pozycje "e" w cenie ok 1500zl używane na znanych portalach. Nie należy zapominać o przycisku haka numer: 61319272858. Ad b: numer BMW: 71602450882 Ad c i d: Potwierdziłem również ze do haka potrzeba rozdzielacz tylny w wersji HIGH i moduł prądu w wersji 3. Rozdzielacz ma numer: 61146837091 (lub zamiennie: 61148713126 61149377502).
  10. jezikk

    Doposażenie w HAK

    Dziękuje za odpowiedz, jako ze nie zamierzam zmieniać wentylatora to nie będę wymieniał przewodu plusowego. Możesz rozwinąć temat jak w esys zaprogramować hak? Podobnie jak zrobić adaptacje ręcznie ? A jak w ista/d ? (nie mam ista/p). Niestety sprawdzianem i mam skrzynkę bezpiecznikowa typu M, czyli muszę wymienić na H ? Znalazłem taki numer: 61149393143 https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=JC31-EUR---G30-BMW-520d&mg=61&sg=20&diagId=61_5021&q=61149377502 Co do sterownika LIN to mam takowy zamontowany o takim numerze: 61356992957, będzie dobry czy tez do wymiany ? Bo nie udało się znaleźć info,ale na zdjęciach skrzynki H widać na module cyfrę 3 a mój ma 2, wiec pewnie tak... Masz może numery wiązek elektrycznych potrzebnych do haka, bo nie mogę tego znaleźć ?
  11. jezikk

    Doposażenie w HAK

    Ale ja główny akumulator i dystrybutor napiec mam w bagażniku z tylu. [edit] Czy ktoś z osób montujących hak poza ASO ciągnął ten dodatkowy przewód plusowy pod maskę ? Wentylatora nie zamierzam wymieniać. Hak będę wykorzystywać głownie do platformy rowerowej i ewentualnie malej przyczepki (takie jak maja np w OBI) ale to krótkie trasy aby coś sporadycznie przewieść. Przejrzałem załączonego tu pdf "Removable Trailer Tow Hitch Retrofit" i mam parę pytań: - LIN module power distributor -> jak to sprawdzić czy mam w aucie ? Jak nie to pod jakim numerem bmw tego szukać ? - potrzebuje zakupić: Retrofit wiring harness (A), Bus interface retrofit wiring harness (G)(H), kabel łączący gniazdo 13 pin na haku z modułem AAG ® - pomoże ktoś z numerkami pod jakimi to można kupić? - czy o czymś zapomniałem ? -czy wspomniana adaptacje o której piszą z ISTA/P da się zrobić w E-sys ? Kostki ze schematu mam przy haku i module, wiec w ostateczności na podstawie schematu z pdf dałoby się to odbudować wiazki, ale wolałbym zakupić oryginały.
  12. jezikk

    Doposażenie w HAK

    Mam do was pytanie, też planuje doposażyć swoje g30 w hak elektryczny. Znalazłem używane haki wraz z modułami na znanych portalach w cenie ok 1-1,5 tys zł. Poradzi ktoś jakie numery wiązek potrzebuję do niego i czy w 530ix trzeba wymieniać skrzynkę bezpieczników i przewód plusowy aku? Dodatkowo, czy trzeba jakoś kodować doposażenie w hak?
  13. Potrzebuje kodzic fsc lifetime do x1 f48 z mapami WAY. Ktos poratuje ? Prosze na PM.
  14. Dzięki, a masz może nowsze PSdZDATA nowsze niż 4.19.30 które obejmowały by i-step s15a-19-11?
  15. Witajcie, poszukuje pliku cafd_00001ef6.caf.006_048_014 (HU_NBT2 w g30). W psdzdata jest plik ale z koncowka 013 zamiast 014. Pomorze ktos ? Z gory dziekuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.