Witam. Szukam od dłuższego czasu wyjaśnienia dlaczego albo lepiej, przez co po odpaleniu auta na jałowych obrotach dokucza mu basowe tłuczenie, pufanie z okolic zdaje się filtra powietrza? Filtr u mnie jest z przodu, wersja biturbo M57n2 286KM. Zauważyłem że gdy zostawiłem autko na chodzie na około 5min następuje "cyk" i uf dolegliwość trapiące me uszy znika do jakiegoś następnego X zdarzenia/momentu. Zauważyć można że basowe tłuczenie jest do momentu wstępnego nagrzania motoru, co ewidentnie wskazuje na prace EGR, i to chyba poprawną. Każde przegazowanie jest w moment pozbawiane tego "podbicia" dźwiękowego. Zauważyłem że przepustnica przeg EGR szaleje... Ciągle otwiera i zamyka na przemian. Tak chyba nie powinno być? Czy mogę coś zrobić, żeby ten motor ładniej pracował? Nie ukrywam że wkurza mnie ten stan rzeczy... Drugie BMW, co prawda E53 z M57n 3.0d pracuje idealnie... Drugie pytanko, czy ktoś ma podobną dolegliwość?