Skocz do zawartości

sickboy_by

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e90 320i

Osiągnięcia sickboy_by

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Z tego co wiem to kabel który posiadam to jest enet esys
  2. Trochę istą się bawiłem,ale proszę o jakieś lekkie naprowadzenie co mam zrobić…
  3. Kurde mam tylko enet,nie da rady poprzez istę?
  4. Oto fotki o z moim problemem,może ktoś się z czym takim spotkał?
  5. Ponadto te błędy istą skasowałem i więcej się nie pojawiły,nadmienię ze jakiś czas temu chciałem zaktualizować soft w idrive i wyskoczył wtedy błąd:krytyczny spadek napięcie(niedoładowany aku wtedy był) czy to może być przyczyną? Jeśli tak to jak to ofarnąć?
  6. Myśle ze to nie to bo od początku samo navi było nie aktywne i grafika działała,wstawię zdjęcia to może będą inne wnisoski.wyświetlacz normalnie działa,wyświetla funkcje,parametry,wszystko,chmurki te podczas porywaczom pdc tez działają ale nie wyświetla tego rysunku auta ,są tylko te znaczniki podczas parkowania,zielony,żółty i czerwony,pdc tez informuje o przeszkodzie prawidłowo :|
  7. Mam foto o co mi chodzi ale nie wiem jak wkleić do postu :mad2:
  8. Witam,moje auto f11 z 2010roku 525d 205koni,od jakiegoś czasu,nie wiem od kiedy bo zauważyła to moja 11letnia córka nie wyświetla grafiki.Dodam ze wszystko działa jak należy,tylko nie wyświetla animacji/grafiki,ista pokazuje tylko błąd brak dysku HDD i drugi błąd brak zapisanego aktualnego parametru zapisu.Czy ktoś może wie w czym jest problem?
  9. Witam,od roku borykam sie z pewną przypadłością w mojej e90 320i N46b20. Otoz czasem do dojechania do skrzyżonawia czy nawet na podwórko od razu po wciśnięciu sprzęgła auto potrafi zgasnąć,czasem tylko obroty spadną za nisko,około 500rpm i silnik sie wzbudzi ale częściej gaśnie,zdarza sie to różnie,czasem 1 raz w tygodniu a czasem 3razy w ciągu dnia.Nie ma regóły ale to wystepuje tylko na rozgrzanym silniku.W aucie wymieniłem świece,odme,uszczelki dolotu,czujnik położenia walu,silnik valvetronic bo stary był już walnięty noi wałek valvetronika.ISTA i inpa nie pokazuje żadnych błędów,wszystkie testy i wykresy z vanos,przepustnicy,słowem wszystko jest tip top a problem pozostaje.Może to ma związek ale jeszcze rzadziej ale jednak zdarza sie przy dynamicznym ruszeniu jak by auto nie miało siły(tak jak bym ruszał z 2 biegu).Spotkał sie ktoś z forumowiczów z czymś takim? Bo mi brakuje już pomyslów :mad2:
  10. Witam,przesyłam opis jak krok po kroku wymienić wałek mimośrodowy valvetronic w silnikach N42 i N46 na przykladzie BMW E90,jest to prosta czynność nie wymagająca specjalnych narzędzi,cała operacja to zależy od sprytu i umiejętności,mi to zajeło 2godziny.A więć 1.Demontujemy całe podszybie i lewą (stojąc przodem do auta) rozpurkę. 2.Demontujemy dolot powietrza dylko do filtra. 3.Odkręcamy osłone kolektora dolorowego i zdejmujemy plaskikową osłone pokrywy zaworów. 4.Odpinamy akumulator i odpinamy cewki zapłonowe,odkręcamy masy cewek,odpinamy czujnik vvt i odkęcamy jego obudowe. 5.Odpinamy przewód separatora oleju i odkęcamy pokrywe zaworów,jest tam 16 śrub na klucz 10. 6.Odkęcamy i zdejmujemy servomotor vvt 7.odkręcamy i zdejmujemy czujnik vvt i magnes na wałku(klucz imbus 3) 8.Zrzucamy sprężynę odpowiedzialną za powrót wałka i odkęcamy magistrale olejową i zdejmujemy. Teraz najtrudniejsza część pracy: 9.Musimy tak ustawić wałek ssący żeby nie napierał krzywkami na dźwigienki pośrednie zaworów bo w inaczej ciężko nam będzie je odchylić i przy wyjmowaniu wałka vvt wyskoczą i trudno je potem założyć.Zeby ustawić ten wałke należy kręcić wałem korbowym(klucz oczkowy 22) o obserwować krzywki wałka ssącego. 10.Teraz odchylamy dźwigenki pośrednie i za górne rolczki łapiemy je trytkami do elementów silnika(jakieś mocne stałe elementy) 11.Odkręcamy 4 mostki trzymające wałek(8śrub na klucz 10) jeżeli dźwigienki mamy dobrze odciągnięte to wałek wyjdzie bez problemu i dźwigienki pośrednie nie pospadają ze sprężyn. Teraz mamy już wałek w naszych rękach.Montaż jest oczywiście w odwrotnej kolejności.Jak będe miał chwile to wrzuce fotki z całej operacji. Mam nadzieje że opis będzie pomocny.Operacja nie jest trudna,wymaga tylko troche sprytu,nie potrzeba żadnych blokad.
  11. Witam,forumowicze mam dziwny problem,posiadam e90 z silnikiem N46b20 noi padł mi valvetronic,temat już znam dość mocno ale akcja z moim silnikiem jest troszke dziwna,otóż po wymianie vvt na nowy,servo wykonało samo adaptacje ale silnik stukał,szarpał pracował po prostu źle,po podłączniu Inpy zero błędów,po odpięciu kostki od vvt silniuk pracował równo,tak jak powinien,więc silnik odesłałem do producenta(VDO) zakupiłem w miedzy czasie używany orginalny VVT i silnik też zrobił adaptacje i było super ale po jakimś czasie zauważyłem że servo nie pracuje,podłączyłem inpe i sie okazało że jest tylko jeden błąd 2a61 ale silnik pracował normalnie,dodam że tego błędu nie dało sie skasować.Więc zrobiłem adaptacje w Ista D,przebiegła pomyślnie,zero błędów w Ista i Inpa ale silnik pracował źle,tak samo jak w poprzednim przypadku,więc odpaliłem Inpe,i w ustawieniach VVt przywróciłem silniczek do wartości początkowej i teraz nie mam błędów i silnik pracuje jak ta lala więc ciekawi mnie w czym może być problem bo jak znam życie to za 2tygodnie silnik będzie pracował nadal normalnie ale vvt będzie nie aktywny( w sensie że po wyłączeniu silnika nie będzie słychać tego charakterystycznego dźwięku jak vvt wraca do położenia początkowego).Dodam że ta awaria nie powoduje żadnych konsekwencji,nie pali się żadna kontrolka,silnik pracuje normalnie,tylko jest jeden błąd:adaptacja VVt.Proszę mądre głowy o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.