Skocz do zawartości

Patryk_sk

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw f20 118d rok 2015
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia Patryk_sk

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. witam wszystkich pytanie dotyczy czujnika ciśnienia doładowania sygnał przerwanie lub zwarcie do masy KOD 25D100 ISTA+ . Przy jeździe delikatnej wszystko ok ale jak się depnie to wywala check i wchodzi w tryb awaryjny. Czy można przeczyścić czujnik ( czym najlepiej czy może być benzyna ekstrakcyjna ? jak się go demontuje tylko jest na klik czy gdzieś ukryta śruba ) czy tylko wymiana na nowy Pozdrawiam i z góry dziękuję za podpowiedzi
  2. alb3rt już ostatnie pytanko czy oni muszą ten zawór na nowo wyciągnąć i zamontować tak jak napisałeś ??
  3. i jeszcze jedno pytanko czy to dlatego włącza ten tryb niedostępna pełna moc ? bardzo dziękuję za odpowiedź
  4. dzięki serdeczne jadę 13,05,2019 na reklamację to myślisz że trzeba im o tym powiedzieć ?
  5. Patryk_sk

    F20/118d/B47/2015/03

    Proszę o pomoc.W mojej niuni wyskoczył błąd w postaci **zawór układu recylkulacji spalin regulacja pozycji zawór zamknięty za szeroko** drugi błąd ** zawór układu recylkulacji spalin uszkodzenie mechaniczne w pobliżu pozycji otwarte** Nadmieniam iż autko jeździ w 90% po mieście na krótkich odległościach ok 20 km. W czasie jazdy nie zawsze włącza się tryb awaryjny niedostępna pełna moc silnika. Wypalałem komputerowo filtr cząstek stałych program ISTA+ wyszło ok ale nadal pokazuje się błąd. Napiszę parametry po regeneracji filtra na postoju.. ** ciśnienie wydechowe spalin na biegu jałowym 3,6 hPa ciśnienie wydechowe spalin przy prędkości obrotowej 2000 1/min 24,1 hPa. Czy mieliście podobne problemy jak tak to proszę o info za co z góry wielkie dzięki. Jeszcze kilka uwag które mi się nasuwają, f ma przejechane 76 tyś ostatnio byłem w ASO na wymianie oleju i akcji serwisowej z przekładnią kierowniczą oraz chłodnicą recylkulacji spalin i okazało się że chłodniczka jest noego typu i jest wszystko ok , ale właśnie po tej kontroli zaczął mi wyskakiwać ten błąd. Czy coś zje.....li na ASO ? Proszę o info . Z góry przepraszam za błędy ale jest to mój pierwszy temat .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.