Skocz do zawartości

Tomas7890

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest - F10 520d 2011
    Było - E90 320d 2005
  • Lokalizacja
    Padew Narodowa,Woj.podkarpackie

Osiągnięcia Tomas7890

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Filtry montowałeś tak jak są ułożone na zdjęciu? Na instrukcjach w internetach są montowane odwrotnie,logika mi podpowiada że powinno być tak jak Ty masz na zdjeciach znowu wszyscy montują odwrotnie.
  2. Witam Panie Maćku Mam w swojej F10 błąd numer 802096 czyli według tego wychodzi problem z dodatkową pompą wody i dlatego potrzebuje czegoś naprawdę godnego polecenia lub orginału Końcówka vinu DU27380 Aha i jeszcze bym potrzebował zestaw do zaprawek lakieru w moim kolorze Pozdrawiam
  3. Jeśli coś lepszego to ja bym szedł w Amsoil European Car Formuła 5w30,miałem tego Penrite i w sumie nie mogę nic złego powiedzieć na ten olej
  4. Witam, bardzo dziękuję za ofertę. Uściślając jeśli skupię komplet Lemforder będzie to dopracowane opcja bo orginałw wychodzi jednak ponad 2 razy drożej
  5. Witam Panie Maćku Potrzebuje poduszek pod silnik(lewa +prawa),oraz poduszkę pod skrzynię biegów do swojej F10.Proszę mi powiedzieć jeszcze czy orginały mają jakieś wyjścia do wężow z pod ciśnieniem,a najlepszy z zamienników(chyba będzie to Lemforder,chyba że jest jakiś lepszy)posiada też taka opcję czy nie? Vin mojej F10 to : WBAFW11060DU27380 Poproszę o ofertę najlepszą jakościowo,chyba że nie ma sensu przepłacać za oryginał. Pozdrawiam
  6. Witam, Poproszę o sprawdzenie akcji dla : DU27380
  7. Witam Panie Maćku Potrzebuje sprężyny do tyłu ponieważ jedna uległa uszkodzeniu DU27380
  8. Witam Panowie Co sądzicie o chipie w BMW Kodowanie A na fb ostatnio występują jako Mobile Coders tam też jest to robione bez hamowni,mi na wydruku aż tak nie zależy ale spażyłem się z poprzednia swoją e90 że tam to po chipie uszczelkę pod głowicą szlag trafił i wiele innych problemów. Teraz mam f10 ale z N47T z 2011roku w fajnym stanie i powiedziałem że pojadę nawet na drugi koniec Polski byle było to zrobione jak należy. Panowie pomóżcie i dajcie namiary na sensownych ludzi do tego zabiegu Pozdrawiam
  9. Mając e90 tylko z silnikiem M47 używałem valvo i nie był to zły olej ale też nie szałowy tylko że tam miałem usuniety Dpf. Teraz posiadam F10 z tym silnikiem tylko w odmianie 184km. zalałem go na początku Milerssem EE z C3 5w30 i miałem wrażenie że po około 7 tys.km stracił dużo że swoich właściwości,później Bmw TwinPowerTurbo 5w30 i też większej rewelacji nie zauważyłem.Nastepna wymiana i Amsoil European Car Formuła 5w30 z AR9100 no i tu jest inny start na zimno zupełnie inna praca silnika.Niby to tylko subiektywne odczucia jednak dla mnie zauważalne.Ma następną wymianę myślę o zastosowaniu Eurol Fs 0w30 plus dodatek Archoil lub Bishops
  10. Witam Poproszę o sprawdzenie DU27380 Z góry bardzo dziękuję
  11. Witam Mógłbym prosić o sprawdzenie akcji serwisowych? DU27380
  12. Kolego MADO dzięki za szybką odpowiedź. Skoro tak to wygląda to co Ty osobiście poleciłbyś mi wybrać tak żeby się sprawdziło u mnie?Masz może jakieś sprawdzone źródło gdzie mogę kupić pewny olej ? tego Millersa miałem pewniaka wcześniej miałem XF ale sprzedawca mi powiedział że to już stara seria A EE jest nowoczesniejszy i lepszy :duh: (poproszę od razu linki do polecanych przez Ciebie jeśli to nie za duży problem) Dzięki Wielkie
  13. Witam Wszystkich Użytkowników. Do tej pory przegladałem forum incognito nie udzielając sie :D.Przeczytałem wiele stron z tematu Jaki olej do bmw.Wcześniej mając Bmw e90 z 2005 roku z silnikiem diesla M47 stosowałem olej 5w30 Motula a po gruntownym remoncie silnika Valvoline.Dpf w e90 był usuniety. Obecnie mając Bmw f10 2011z silnikiem diesla N47T najsłabszą odmianę 184 km z filtrem Dpf po przeczytaniu wielu stron tego wątku zdecydowałem się na Millersa EE z normą C3.Zastanawiam się czy to najlepsza opcja jaką wybrałem.Jeżdzę głównie trasą lecz zanim dostanę się do autostrady stoję trochę mniej lub bardziej również w korkach :D .Poruszam się po Niemczech dlatego zależy mi na jak najlepszej ochronie silnika, jak również filtrze Dpf :D. Dlatego pytanie do Was Drodzy Koledzy czy mogę zastosować coś lepszego czy pozostać przy tym Millersie?Co mi polecacie?Czy używać jakiegoś dodatku do oleju?Wymiany robię co 10 tys.km Z góry bardzo dziękuję Wszystkim za odpowiedzi i wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.