Skocz do zawartości

Endriu2707

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Endriu2707

  • Urodziny 13.10.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 2003 Touring
  • Lokalizacja
    Ostrzeszów
  • Zawód
    Operator CNC

Osiągnięcia Endriu2707

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Zaraz pojadę go obejrzeć, ale lista będzie długa. Gdyby e60 zadbane tak drogo jeszcze nie stały to już bym myślał o przesiadce, a tak to szkoda mi wyrzucić ze 25 koła jak na szybko w necie sprawdziłem ich cenę. Poniżej 20 tys da się coś kupić wgl?
  2. Witam, przykry problem i proszę was o radę. Dzisiaj zderzenie drogowe, na szczęście nie groźnie się skończyło. Gościu dwa auta przede mną po hamulcach, za nim dziewczyna wpakowała się w niego, a ja dołożyłem w nią, ale mniejsza o to. E39 oberwała, ale mam tylko jedno poglądowe zdjęcie gdyż już jest ciemno, a potrzebuję rady jak najszybciej. Uszkodzone, nadkole plus błotniki z obu stron, lampy xenon 2 sztuki, maska, zderzak, halogeny, przednia szyba, chłodnice klimy i wody, wentylator plus tam cały osprzęt, belka wgnieciona, plastikowa osłona vanosa, paski i co tam jeszcze z przodu jest poszło się. Dodatkowo poduszka kierowcy. Na szybko szyba czołowa plus lampy to sporo. Czy to opłaca się naprawiać? Za e39 zapłaciłem 11 tys. Boję się, że szybko do 5 tys dobiję, a to już prawie połowa auta, dodatkowo skompletować to więc i czas dochodzi. Może ktoś miał podobny dylemat. Proszę o podpowiedź.
  3. Endriu2707

    Słaby sygnał radia

    Witajcie, mam taki coraz bardziej drażniący problem. Mianowicie radio kiepsko ściąga. Jeżdżę teraz VW żony i radio cała drogę do pracy gra świetnie. Jadę Bmw i dwa km od miasta Ok dalej lipa, przełączam między innymi stacjami żeby tylko coś grało. Coś czytałem, ze w słupku tylnym i klapie touring jest antena. Klapa wydaje mi się chyba była kiedyś wymieniana wiec może tam tkwi problem. Doradźcie gdzie zerknąć żeby sprawdzić czy wszystko ok ?
  4. Tego się obawiałem. Dzięki za odpowiedź.
  5. Witajcie, mam navi 16:9 mk4 w e39. Wszędzie w necie mapy całej europy, mam ograniczoną moc pobierania bo teściom taki net wystarcza a to pliki po ponad 4GB co mnie załatwi na tydzień ściągania. Ma ktoś może mapy najnowsze samej polski? żeby mniej zajmowało. Reszta krajów mi nie potrzebna. Z góry dzięki.
  6. Taki błąd wyskoczy od odpiętego zaworu EGR. Tu masz link co prawda piszą po angielsku, ale posłuż się najwyżej tłumaczem. https://cartechnology.co.uk/showthread.php?tid=41663
  7. Może nie wiele wniosę, ale lepiej coś doradzić niż nic. Kolega w Fiacie bodajże któraś wersja punto czy bravo narzekał na bulgotanie takie przelewanie wody po zgaszeniu auta. Przyczyną był zapowietrzony układ i coś z nagrzewnicą. Jakiś odpowietrznik przy nagrzewnicy miał i to pomogło. Więcej nie wiem, nie pamiętam już.
  8. Toś mi teraz odpowiedział :duh:
  9. Odgrzewam kotleta po 12 latach :) Ale pewne pytania są dalej bez odpowiedzi. Jak ktoś napisał producent deklaruje najwyższe osiągi na paliwie 98 oktanowej. Potwierdza to również instrukcja obsługi. Jak to wygląda w 2020 roku? Ktoś testuje/ sprawdza? Najbardziej mnie zastanawia czy benzyna 95 bądź 98 prócz oktanów przez te wszystkie lata od zakończenia produkcji naszych e39 czyli już jakieś 16 lat w jakim stopniu zmieniła się do tej rozlewanej w dzisiejszych czasach. Ostatnio gadałem ze starszym gościem który lał mi paliwo na orlenie i chyba był starym kawalerem bo nikt normalny nie interesuje się tak swoją robotą :) Mówił, że testowane są te paliwa i na szkoleniach są omawiane kaloryczności i jakości danych paliw na duży plus tych 98.
  10. Godny warsztat to ASB długołęka koło Wrocławia. Kolega robił w starej Audi 200 i bez problemu mieli wszystkie części, prawie nowe fury też tam stoją. Ale to nie żadna reklama. grzechusk ja bym się zastanowił czy to wina skrzyni. Jeśli występuje do tego szarpnięcie to może łącznik elastycznu wału, albo jakiś krzyżak. Jeśli zmieniałeś olej to może adaptacja by pomogła.
  11. To kostki chyba będą pasować, a masz jeszcze jakieś widzę złącze antenowe czy coś? Do czego to idzie? Pod numerem 3 jest chyba. Ale nie mogę go zidentyfikować po nr.
  12. Wystarczy podłączyć pod te kable? Nie chciał być nic dorabiać ani rozbierać pół auta.
  13. Witam, chciałem sobie w bagażniku po lewej stronie zamontować taką wnękę schowek nr ori 51478187265. Taki sam schowek/półkę mam z prawej strony. Zauważyłem, że po obu stronach wychodzą mi jakieś kable i proszę was o identyfikację. Być może pasował mi będzie jakiś wzmacniacz czy zmieniarka.
  14. To już wiedzę odpada. Mam auto jak pod awatarem e39 z 2003r. Lutowanie nie wchodzi w grę bo za każdym razem musiał bym z VAG-A znowu interfejs rozbierać. Zostaje kupno kabla tylko. Dzięki wielkie.
  15. Witajcie, był już podobny temat w necie jak gościu lutuje coś na tym interfejsie i działa np. z inpą. Od tamtego postu mineło parę lat i teraz sa kable jak na zdjęciu z możliwością przełączenie po ilu pinach ma iść, podłączałem kabel na tych 7 pinach i nie mogłem się z programem połączyć. I tu pytanie czy wystarczy przełączyć coś na tym kablu np 1-9 pin żeby to ruszyło czy bez lutowania się nie obejdzie? Nie chciał bym nic w nim robić bo mam jeszcze VW. Czy może kupić z alledrogo pierwszy popularny kabel z płytą https://allegro.pl/oferta/polski-interfejs-obd2-dla-bmw-inpa-2kl-e39-e46-e60-8319625389? Zależy mi najbardziej na odczycie błędą ew usunięciu po naprawie, światła dzinne, kierunki po zamknięciu auta i fallow mi home w nocy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.