Skocz do zawartości

Gregor-84

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M550i , X5
    Były:
    M4

Osiągnięcia Gregor-84

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Musisz zalogować swoje konto Connected w aucie a później znowu wyrazić zgody dot. ochrony danych itd. U mnie po tym zabiegu ruszyło.
  2. Czyli argumenty za ceramika do miasta to wygląd i małe pylenie?? I to wszystko za jedyne 40tys. zł , brawo Ty :cool2: To jest dopiero dziwne myślenie. Lepiej zainwestować w inne opcje które bardziej się sprawdza w codziennej eksploatacji. Masa wirująca ?? Rozumiem ze jeździsz wyczynowo i jesteś w stanie wychwycić to w codziennej eksploatacji?? Różnic jest zapewne sporo , chociażby ich grubosc , średnica , kanały doprowadzające chłodzenie do nich itd.
  3. Ale rozmawiamy o porsche czy bmw ?? Nie jeździłem , ale użytkowałem M4 zarówno ze zwykłymi hamulcami jak i ceramicznymi. Jak do użytku codziennego zwykle hamulce wystarcza , torowe ceramika. W M4 bardzo często zdarza się ze między tarcze kotwiczna a tarcze hamulcowa dostanie się kamyk , ktoś nawet o tym wspominał , wtedy rysy jakie pojawia się na tarczy ceramicznej przez ten kamyk wykluczają ja z dalszej eksploatacji , przy zwykłej po usunięciu kamyka wracasz na drogę bez wydatków. Prawdopodobieństwo ze złapiesz go ja torze jest niewielkie , na drodze jeżdżąc po wawie zdarzało mi się nawet kilka razy w ciagu roku. Hamulce w M4 są wystarczająco skuteczne, a żeby zbliżyć się do ich granicy potrzeba naprawdę zaawansowanego amatora szybkiej jazdy. No ale skoro ktoś potrzebuje sobie za 40k przedłużać sobie ego bardzo proszę. Z perspektywy użytkownika nie teoretyka, dużo toru - ceramika , użytkowanie codzienne , tor okazjonalnie - hamulce zwykłe. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Jak jazda codzienna + sporadyczne wypady na tor zostań przy zwykłym zestawie , jak masz zamiar non stop upalac na torze bierz ceramikę. Ile razy w mieście czy na trasie wykorzystasz zalety ceramiki ?? Kpl tzn klocki z tarczami standardowego układu p+t kosztuje z wymiana +/- 12k. Ile takich kpl wymienisz przez te 200kkm?? Pod warunkiem ze będziesz jeździł tym autem 200kkm. Jak eksploatacja auta na codzień nie na torze dla kilku zachwytów i powiedzenia wow , jak to hamuje inwestycja bez sensu. Dobierz lepiej tapicerki individual rozszerzona o deskę rozdzielcza i inne opcje które będą cieszyły jak będziesz poruszał się ja codzień. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.