Ale rozmawiamy o porsche czy bmw ?? Nie jeździłem , ale użytkowałem M4 zarówno ze zwykłymi hamulcami jak i ceramicznymi. Jak do użytku codziennego zwykle hamulce wystarcza , torowe ceramika. W M4 bardzo często zdarza się ze między tarcze kotwiczna a tarcze hamulcowa dostanie się kamyk , ktoś nawet o tym wspominał , wtedy rysy jakie pojawia się na tarczy ceramicznej przez ten kamyk wykluczają ja z dalszej eksploatacji , przy zwykłej po usunięciu kamyka wracasz na drogę bez wydatków. Prawdopodobieństwo ze złapiesz go ja torze jest niewielkie , na drodze jeżdżąc po wawie zdarzało mi się nawet kilka razy w ciagu roku. Hamulce w M4 są wystarczająco skuteczne, a żeby zbliżyć się do ich granicy potrzeba naprawdę zaawansowanego amatora szybkiej jazdy. No ale skoro ktoś potrzebuje sobie za 40k przedłużać sobie ego bardzo proszę. Z perspektywy użytkownika nie teoretyka, dużo toru - ceramika , użytkowanie codzienne , tor okazjonalnie - hamulce zwykłe. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk