Skocz do zawartości

hkmp57

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318i 2004r.

Osiągnięcia hkmp57

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak nie działają wszystkie to sprawdzam bezpieczniki i czy jest zasilanie, a nie żarówki bystrzaku :D, że nie wiem jak do tego w samochodzie się zabrać to powód że lecę pytać do kompa
  2. Cześć wszystkim, Nie świecą mi ringi w wersji z biksenonami, w innych samocodach najprościej pewnie byłoby zacząć od żarówek ale z tego co sprawdzałem to w tym modelu trzeba pół samochodu do tego rozebrać, a do tego nie świecą wszystkie więc nie jestem tego pewien. Ktoś wie czy można najpierw gdzie indziej poszukać przyczyny? Np gdzie znajduje się bezpiecznik odpowiedzialny za ringi?
  3. Cześć wszystkim, Chciałbym zregenerować aluminiowe listwy w drzwiach, mają ślady jakby po uderzeniach czymś ostrym, płytkie ale widoczne. Pytanie czy ktoś próbował coś z tym zrobić, np polerować papierem ściernym? Może dał to komuś? Oczywiście są na allegro, ale nowe to astronomiczne kwoty, a używane też z reguły poobijane, więc nie bardzo chcę płacić tylko za trochę lepsze. Oklejania też chciałbym uniknąć, ale jeśli, to też chyba warto by spolerować przed?
  4. Cześć wszystkim, Planuje zakupić E90 325i i mam 2 pytania. Oglądam już drugi egzemplarz przebieg ok 200 000 tys, zadbane itp. i w obu zauważyłem wyciek spod kapy zaworowej. Czy jest to jakiś standardowy problem, że wystarczy wymienić uszczelkę, czy świadczy o jakichś poważniejszych problemach? Drugie pytanie to fotele, oglądałem wersję w M-pakiecie i zagłówek kończył mi się na wysokości szyi (mam 2m wzrostu). Oglądałem też zwykłą ale nie wiem czy miała wyższe fotele czy po prostu nie zwróciłem na to uwagi. Ktoś zna odpowiedź na to pytanie? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  5. hkmp57

    Hałas z wentylacji

    Spróbuje jeszcze rozebrać kratkę wentylacji i wpuścić tam kamerę endoskopową, może coś zobaczę, jeśli nie to rozbiorę ten wentylator zgodnie z filmikiem, póki co, dzięki za pomoc, i dobrze wiedzieć że da się go wydłubać z tej strony, bo gdzieś wyczytałem, że trzeba by wnętrze rozbierać, a tego bym się trochę bał.
  6. hkmp57

    Hałas z wentylacji

    Witam, Mam chyba niegroźny ale irytujący problem, w zakresie obrotów gdy silnik ma największe wibracje pojawia się terkoczący hałas z środkowego otworu wentylacji, czasami pojawia się również przy włączeniu nadmuchu na maksa, odsłoniłem sobie od strony silnika, zdjełem filtr i tą ściankę, ale że tam jest bardziej turbina niż wiatrak nic głębiej zajrzeć się nie dało, przejechałem po tym odkurzaczem, jakby coś tam siedziało ale nic to nie dało, ma ktoś jakiś pomysł jak to sprawdzić, bo ściąganiu tapicerki nie wiem czy podołam.
  7. Dziwnych dźwięków nie wydaje, ciśnienie faktycznie sprawdzę, jeśli będzie niewłaściwe gwarancję mam, przy czym stara dawała dobre ciśnienie na teście, ale był pomysł że się przycina, jako że też problem występował sporadycznie. Najdziwniejsze jest jednak to, że objawy są cały czas dokładnie te same, Jeżeli ta nowa pompa jest zła, to jednak mało prawdopodobne by szwankowała dokładnie w ten sam sposób, bardziej to by pasowało gdyby to była używka.
  8. Test 6.0 220330 Z pompą główną przyznam, że poszedłem po kosztach bo z allegro jakaś firma WRC Polska z włocławka, przy czym objawy są cały czas dokładnie te same, to że z ciężkiego odpalania przeszło do gaśnięcia w czasie jazdy to było przed wymianą pompy.
  9. W takim razie dziękuje za pomoc, poszukam sobie jakiegoś zamiennika (oryginalna prawie 600zł), tylko teraz zatankowałem do pełna i po przejechaniu parę km znowu miał problem zapalić (zdarza się to od czasu do czasu), za to też może być odpowiedzialna ta pompa od przelewu?
  10. Czyli jest jakiś punkt zaczepienia, Wiesz może co mogło się zepsuć, że tak nie jest?
  11. Zaskoczony jestem z tym ukrytym menu, nigdy o tym nie słyszałem ale wartość: 086137 __6.0 To jest na wyświetlaczu, z tego co zrozumiałem jest 8,6l w jednym i 13,7l w drugim co ma sens, a właśnie niedawno mi zgasł podczas jazdy i od tamtego czasu jest nie ruszany.
  12. Silnik N46 Przez działający prawidłowo termostat rozumiem - trzyma temperaturę, Akurat w termostacie poprzedni właściciel ukręcił śrubę w obudowie, z czasem pojawił się wyciek który w końcu udało mi się zatamować więc jeżeli to nie jest problemem z gaśnięciem to nie chciałbym tego ruszać. Z tym przelewaniem to ma sens tylko co to jest 6.0 w ukrytym menu?
  13. Witam, Mam ten samochód od pół roku i problem od tamtego czasu się nasilał, zaczęło się od tego że czasami ciężej zapalał, potem raz zgasł mi na postoju, gdy miałem 1/4 baku i nie chciał zapalić, był pomysł że wskaźnik źle wskazuje, dolałem 5l i zapalił ale potem na stacji weszło tylko 40l, więc to nie było to. Natomiast ostatnio już 3 raz zgasł mi podczas jazdy i od tamtego czasu boję się nim jeździć (brak serwo na zakręcie z hot-dogiem w ręku :? ) Komputer wskazuje tylko błąd termostatu (2EF5 Map thermostat, activaction) ten działa jednak dobrze więc go nie ruszałem, Wymieniłem natomiast wszystkie filtry, świece i jeszcze pompę paliwa w baku - nic nie pomogło a dalszych pomysłów brak Ma ktoś może jakieś pomysły?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.