Skocz do zawartości

oczko98

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O oczko98

  • Urodziny 18.10.1998

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    była E60 525d 2006
    jest F30 328i 2012
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia oczko98

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam :8) od jakiegoś czasu mam dziwne szarpnięcie tylko i wyłącznie przy zmianie z 5 na 6 bieg. Mógłbym to opisać jako uderzenie, kopnięcie. Występuje tylko na zimnym oleju. Jak już olej w skrzyni rozgrzeje się powyżej 60 stopni to jest wszystko okej, nie czuć praktycznie zmiany. Wszystkie biegi nawet na zimnym wchodzą idealnie, tak samo na rozgrzanym oleju (bez szarpnięć, kopnięć itp). Przebieg na ten moment prawie 200k km, w tym czasie 2x zmieniany olej w skrzyni (przy 100k km i przy 192k km) - zawsze ori wszystko ori zf. Adaptacja przy wymianach robiona. Ciśnienia jak i czasy napełnienia są idealne. :wink: Ktoś może ma jakiś pomysł co zrobić, żeby poprawić zmianę z 5 na 6 na zimnym? :D
  2. Jakie masz obroty przy wyłączonej klimie? Gdy włączasz klime silnik dostaje obciążenia, przez co obroty idą w górę. U mnie przy włączonej klimie obroty ok. 800-850. Przy wyłączonej ok. 700
  3. Tzw. Cold start na początku, czyli podgrzewanie kata. Jeżeli się go nie ma, można to wyłączyć. N20 nie ma zbyt pięknej kultury pracy na niego jałowym ;) (posiadacz n20 328i) A drgania pewnie zaczęły się gdy się zaczęło robić zimno? Powodów może być dużo, zaczynajac od przepływomierza kończąc na wtryskach. Sprobuj przeczyścić maf (ten czujnik idący w rurze od filtra powietrza). Pod komputerem jakieś błędy pokazuje?
  4. 186 k km. Świece wymieniane, cewki podmieniłem na sprawdzenie od kumpla. Żadnej poprawy. Na filmiku widać wartosci Pozdro.
  5. Cześć, Wracając do tematu, poduszki silnika tez wymieniłem. Jednak poszperałem trochę w ista i wyszedł u mnie wypadający zapłon (na biegu jałowym [N], gdy przytrzymam np. 2tyś obrotów). Po chwili wartości wracają do normalnych (0.00). Powoduje to drgania np. Na postoju. Sprawdzane w live data ista. Usunąłem adaptacje wtrysków w ista i nie ma zaniku zapłonu, ale drgania nadal pozostały. Wymienione świece niedawno. Gdzie szukać przyczyny? Cewki, maf, map sensor podmienione z innej sprawniej n20. Żadnej poprawy czyli Moje musza być sprawne. Nie ma błędu wypadającego zapłonu. Dzisiaj chce wykręcić świece i zobaczyć ich stan, czy żadna nie jest mocniej przypalona. Przy okazji oczyszczę gniazda preparatem xado. Co mógłbym jeszcze sprawdzić? Wartosci wtrysków skaczą u mnie, ale nigdzie nie mogłem znaleźć jakie powinny być prawidłowe w n20. BMW f30 328i n20 automat
  6. Cześć, Drgania/wibracje tylko i wyłącznie na biegu jałowym (N, D/R na hamulcu), podczas jazdy nic kompletnie nie czuć. Wymienione świece, sprawdzone cewki, obie poduchy silnika. Co jeszcze może być? Czy w iście sprawdzę jakoś wypadanie zapłonu czy tylko i wyłącznie przez logi? BMW f30 328i 2012r automat
  7. Cześć, BMW f30 328i n20 Od pewnego czasu czuć u mnie drgania na biegu jałowym. Na komputerze żadnych błędów nie pokazuje. Świece wymienione na nowe. Drgania są przy wyłączonej/włączonej klimie. Podczas jazdy ich nie czuć, auto nie szarpie, ładnie zmienia biegi, ma moc. Drgania sa czasami lekkie a czasami mocne. Od czego to może być? Dzięki, pozdrawiam. :)
  8. Witam, przymierzam się do zmiany tłumika końcowego. Chce wymienić na taki: https://allegro.pl/oferta/tlumik-koncowy-przelotowy-rm-motors-rm14-63-5mm-7285640852 I chciałbym wiedzieć czy dźwięk jakkolwiek się zmieni? Autko straci na mocy z racji, że jest to tłumik przelotowy? :D :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.