Skocz do zawartości

Hubertluty

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 4.0D 1999r.

Osiągnięcia Hubertluty

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam jak w temacie jakie powinno być ciśnienie oleju w silniku po podpięciu zegara do niego? Motor M67 4.0D
  2. Witam posiadam e38 z 4.0d rok1999, auto ma poważny problem z migająca kontrolką ciśnienia oleju, auto było już na warsztacie i po zdjęciu miski mechanik stwierdził że smok nie jest zapchany ale pompa jest w złym stanie jakiś tryb koło zębate jest wytarte zużyte, przed demontażem podpięty był zegar do silnika i faktycznie ciśnienie spadało znacznie poniżej bara, kupiłem używkę pompę, po zamontowaniu auto chodziło że 3 godziny na warsztacie z zegarem było jeżdżone wszystko ok, gdy pokręciłem się nim dzień czasu znowu zaczęło migać...mechanik powiedział że to pewnie panewki na wale, byłem u drugiego to stwierdził że jeżeli od kupna auta zrobiłem już 15 tyś km to niemożliwe żeby była to panewka bo już by się rozleciała do tej pory. Dodam że kontrolka miga dość rzadko i zdarza się to i na zimnym i na gorącym silniku, pomruga zazwyczaj kilka minut potem przestaje gdy zacznę dłużej jechać i potrafi nie odzywać się np. Przez 2tygodnie. Ktoś miał podobny problem? Co jeszcze można sprawdzić?
  3. Hubertluty

    Błąd 13840, 1024, 7728

    https://m.fotosik.pl/zdjecie/9c1ce1c2dadb4c14 https://m.fotosik.pl/zdjecie/515845a1ca59c632 https://m.fotosik.pl/zdjecie/eb7471501f20ed5d Witam, w moim M67 pokazuje takie 3 błędy : 1 - 13840 2- 1024 3- 7728 ten to chyba problem ze sterownikiem turba (są elektroniczne) jeden już wysyłałem do regeneracji i dalej coś błąd pokazuje no i nie wiadomo czy to prawy czy lewy.
  4. Hubertluty

    Brak zimnego powietrza

    A u mnie grzeje a gdy przekroczę 120km/h to już tylko zimne leci....
  5. Ale z tego co widzę to C jest do benzyny wymiarem, a to D do diesla, Ja mam 740 d więc który wymiar dać?
  6. U siebie rozwiazałem, oddałem do regeneracji sterowniki turbin oraz gdy odepne przeplywki powietrza to miła już nie łapie, ciągnie jak szalona, czyli teraz jeszcze nowe przeplywki założę i będzie git.
  7. Ok wszystko jest tylko teraz po 740 dac szerokość literki "C" czy "D"?
  8. Czy mógłby mi ktoś odmierzyć sówmiarką gdzie ma być przyklejony dokładnie tylni znaczek 740d na klapie bagażnika? Poprzedni właściciel go odkleił i nie orientuje się w którym był miejscu dokładnie. Albo fotkę jakąś poproszę na 602181616
  9. Czy mógłby mi ktoś odmierzyć sówmiarką gdzie ma być przyklejony dokładnie tylni znaczek 740d na klapie bagażnika? Poprzedni właściciel go odkleił i nie orientuje się w którym był miejscu dokładnie.
  10. Tak mam ten sam problem, komputer pokazywał błąd sterownika prawej turbiny, zdemontowałem i poszedł do regeneracji teraz już błędu nie pokazuje a auto dalej ma spadek mocy o 50% oraz zrzuca jeden bieg w dół - czyli tryb awaryjny dzieje się tak kiedy jej dobrze podłożę do pieca lub np. Lecę 160 przez dłuższy czas, wystarczy że na chwilę jej popuszcze i wszystko wraca do normy, kiedy jeżdżę spokojnie to nic się nie dzieje. Nie wiem gdzie dalej szukać przyczyny. Czy to mogą być przepływomierze?
  11. Czy da się zregenerować pompę kolejową w e38 4.0d? Stara gubi ciśnienie a Nowa to prawie 2tyś.
  12. Witam potrzebuje nowej pompy olejowej do silnika M67, jaką cena?
  13. Znalazłem, siedzi sobie na samym środku pod kolektorem górnym od egrów, trzeba cały odkręcić żeby się dostać. Miska olejowa była zdjęta smok jest czysty, zmieniłem czujnik na nowy bo czasami blyska ,,check pressure oil ,, stop engine,, ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
  14. Panowie gdzie jest czujnik ciśnienia oleju silnika w 4.0d e38? Nie mogę znaleźć....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.