Skocz do zawartości

Crovitz

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 LCI 535d

Osiągnięcia Crovitz

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Korek jest zakręcony. W układzie musi być za duże ciśnienie.
  2. Witam, od dłuższego czasu mam problem z E60 535d. Jadąc w trasie prędkością autostradową nagle wyświetliło mi komunikat niskiego płynu chłodniczego. Po otwarciu maski zauważyłem, że wyrzuca mi płyn chłodniczy przez korek. Problem objawia się nie zawsze, zazwyczaj po ostrej jeździe lub gdy auto jest odpalone na postoju ponad 30 minut. Temperaturę trzyma prawidłowo. Układ chłodniczy odpowietrzany poprawnie. Do tej pory zostało wymienione: korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego obydwa termostaty chłodniczka EGR pompa wody Wycieku płynu nigdzie indziej nie widać. Ponadto auto było badane pod kątem uszkodzonej uszczelki pod głowicą (CO2 w płynie chłodniczym), ale wynik negatywny. Ktoś może miał podobny problem lub wie gdzie jeszcze można szukać przyczyny? Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.