Skocz do zawartości

bmw46

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e46 1,9 benzyna

Osiągnięcia bmw46

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Zdjęcia z drugiego ogłoszenia wyglądają mało naturalnie .
  2. Ja mam podobnie jak wcisnę gaz w podłogę przy wyprzedzaniu (docisk dość mocny z buta) to skrzynia po redukcji (nieraz jest to do dwójki jak jadę z 50km/h) też nie chce od razu zrzucić biegu na niższy. Samochód rwie do przodu praktycznie do odcinki na tym biegu, po wyprzedzeniu i odjęciu gazu (jakieś 5 sekund) zrzuca obroty w/g swojego uznania. Przy normalnej jeździe jak nacisnę lekko pedał gazu , to bieg zrzuci, ale po chwili przełącza na kolejny.Może te skrzynie tak mają pracować? Wymiana oleju może różnie skończyć się. Ja obdzwoniłem zakłady i każdy mówił abym nie ruszał. Po zmianie dynamicznej samochód polatał z 1 tydzień i z rana nie ruszył. Zleciłem drugą wymianę i od tego czasu chodzi skrzynia jak marzenie. Po rozgrzaniu nawet nie wiem kiedy biegi się zmieniają
  3. bmw46

    BMW e46 318i - Koniec żywota

    Kupi drugi silnik i też do końca nie będzie wiedział co jest z nim.Będzie się łudził,że ma 80 tys, wyciągnięty z auta po lekkiej stłuczce od starszego pana, który dbał. Gdyby kupno było za 900pln to ok,wsadzać i jechać ale 4 koła to już jest jakaś tam kwota + robocizna. Sam kiedyś miałem przyjemność szukać silnika , stawki były od 5000 tys do 7000tys. Gwarancja chyba 14 dni. Poszukałem warsztatu , który ogarnął temat. Ja zamówiłem części , które były potrzebna a warsztat robotę. Finał taki,że wiedziałem co mam i samochód śmiga do dnia dzisiejszego. Taka jeszcze mi myśl przychodzi,że chłopak trafił na zakład ,który ze starego chce zrobić nowy....to tak jak ze starego człowieka chce się zrobić młodego :? kurcze nie da się
  4. Te 118km to w/g mnie lipa. Moja druga połówka tym jeździ i od czasu do czasu sam to wezmę i jakoś entuzjazmu nie ma w jeździe. Samochód jedzie,ale nic z tym już więcej nie zrobisz.
  5. Spoko, uszczelka była zmieniana bo właśnie z tego mi ciekło,ale o zaworku nikt nie wiedział:)
  6. Dzięki za nr przy zmianie oleju profilaktycznie zmienię bo cena śmieszna a może pomóc.
  7. A jaka gwarancja,że silnik nie puści oleju po zmianie? Lata temu gość pomylił mi oleje i zamiast 15 wlał mi 5 i po przejechaniu może 100km puściły mi uszczelki. Jak się z orientowałem ,to zmieniłem na 15 i silnik kapał do końca swoich dni u mnie czyli jakieś 5 lat. Mnie korci na zmianę,ale mechanik tak jak pisałem wcześniej nie chce narażać mnie na koszta.Tym bardziej,że na temat tego auta za wiele nie wiem . Jak to on twierdzi jak na tym latał to niech i u ciebie pojeździ. XD przecież olej nie rozpuszcza uszczelek ani nie uszczelnia silnika. Ładne bajki wymyślasz Dla jednego bajka,dla mnie to był fakt. Konkretnie puścił jakiś uszczelniacz i lało się do czasu sprzedaży. Tak więc mam takie doświadczenia ze zmianą oleju. Może to był przypadek lub zbieg okoliczności. Co do tego klepania to poszukam tego zaworka i podmienię przy zmianie oleju. Jest jakiś nr katalogowy tego zaworu?
  8. 1,9 benzyna pali od 10 - 12 litrów jazda mieszana z przewagą średniego miasta. Gdzieś czytałem ,że to spala z 6,5 litra,ale to chyba na lawecie.
  9. A jaka gwarancja,że silnik nie puści oleju po zmianie? Lata temu gość pomylił mi oleje i zamiast 15 wlał mi 5 i po przejechaniu może 100km puściły mi uszczelki. Jak się z orientowałem ,to zmieniłem na 15 i silnik kapał do końca swoich dni u mnie czyli jakieś 5 lat. Mnie korci na zmianę,ale mechanik tak jak pisałem wcześniej nie chce narażać mnie na koszta.Tym bardziej,że na temat tego auta za wiele nie wiem . Jak to on twierdzi jak na tym latał to niech i u ciebie pojeździ.
  10. Z tym przebiegiem to ja nie wiem ile to ma. Na Liczniku ma 150 tys :D - przebieg unijny. Mechanik twierdzi,że w Polsce go nikt nie kręcił (kupiony od 1 właściciela),ale 100tys by dołożył do przebiegu jak był ściągnięty.Środek jak nowy,zero przetarć,w sumie kupiłem to ze względu na środek. Po zakupie zmieniał właśnie coś w tej podstawie ,jakąś uszczelką bo z niej podciekało.Co do oleju to zawsze go namawiam na zmianą na właśnie dedykowany ,ale chłop uparty i mówi,że biedy możemy ale nie musimy narobić i on odpowiedzialności nie bierze za taką zmianę. Mówi,że albo uda się albo nie uda. Jak odkręcam korek wlewu oleju to widzę czarny nagar na dźwigniach zaworowych .....
  11. Ja znawcą silników nie jestem, jest to 1,9 benzyna 118km 8V tyle wiem. Oznaczeń nie znam :oops: . Klepanie to jakby zawory, po tym klepaniu 3 sekundowym to silnik chodzi jak marzenie. Olej to na pewno jest 10w/40. Mechanika nie zmienię bo w sumie nie raz mi 4 litery ratował jak ktoś chciał mnie na kasę naciągnąć.Pod kompem był i jedyny błąd czujnik wałka ,ale został wymieniony na nowy. Tak więc błędów brak
  12. Hej. Zakupiłem jakiś czas temu bmw e46 1,9 benzynę dla swojej połówki aby uczyła się jeździć . Na bieżąco walczyłem z usterkami . Jakieś tam drobne naprawy były ale to podstawa,wszyscy mówią mi po co w to ładujesz kasę,ale lubię mieć sprawne auto. Samochód po mimo tylu lat dość dobrze się trzyma. Silnik jak ne tą budę jest trochę za mały ale coś za coś, ja w sumie okazjonalnie tym jadę. Problem mam jedyny i nie rozwiązany z klepaniem podczas odpalania nie ważne czy zimny czy ciepły....reguły nie ma. Mianowicie klepie przy odpalaniu przez jakieś 3 sekundy silnik. W tym czasie pali się ,,czek" i kontrolka oleju. Od wielkiego dzwonu pali bez szelestanie, ale w większości przypadku cyka przez te sekundy. Olej mam zalany valvoline 10w/40. Poprzednik taki lał ponoć od zawsze. Chciałem zalać 5w/40 ale mechanik się bał,że zmianą oleju narobimy biedy i twierdzi,że ta jednostka polata na każdym oleju bo ponoć ten silnik nie pasuje do BMW:). Gdzie szukać przyczyny tych klepań silnika? czy dać sobie spokój jak jeździ to nie ruszać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.