Może od początku... Sprzedałem daaaawno moją E46 marząc o wyższej pozycji kierownicy. Nie bardzo było mnie stać na SUVa BMW, więc kupiłem coś innego :) Przymierzam się do zmiany samochodu. Wiem, że to będzie limuzyna lub kombi tylko i wyłącznie od BMW. Wiem też, że teraz mam dobrą pracę i stać mnie bez większych problemów na bardziej kosztowne zamontowanie gazu (bezpośredni wtrysk). Stwierdziłem, że w robocie może być różnie a po instalacji LPG (od 1szego samochodu zawsze mam LPG) koszty eksploatacji będą obniżone..... Po przejrzeniu opcji silnikowych i sprawdzeniu możliwości zamontowania LPG myślę o zakupie BMW F10/11 właśnie w opcji 2011 - 2013 z silnikiem 245 KM o pojemności 2.8 litra benzyna. Jak rozumiem gazujac silnik 2.8 w opcji xdrive na 4 koła nie popełnię jakiegoś błędu z Waszego doświadczenia i wiedzy? Jak spadną mi osiągi z książkowych 0-100 km/h w 6,2 s? Czy myśleć o sprowadzeniu auta z USA? I najważniejsze - przy wyborze tego silnika i rocznika na co zwrócić uwagę? pozdrawiam wszystkich, Mateusz