Skocz do zawartości

Kamilon1

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2001 e36 318d 2.od

Osiągnięcia Kamilon1

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie. Mam dylemat proszę was o pomoc w podjęciu decyzji... Kupiłem e91 2007r 177km. 17tys PLN 1wszy dzień bajka... zbiera się kręci silnik jak bajka. 2gi dzień podobnie ale zauważyłem że ma problemy z turbo czasami brak mocy (mówię sobie no chu* używane auto trzeba coś dorzucić żeby chulało) 3ci dzień check engine nie wkreca się na obroty zamówiłem termin u mechanika (sobota) 4rty dzień koniec że 177 km zostało z 50... nie kręci , gaśnie na wolnych obrotach i wgl kaplica. Dzwonię do gościa (os. Prywatna) że jest lipa bo kupiłem auto od niego ledwo przerejestrowalem i co my z tym faktem zrobimy bo to wada ukryta jest i ze nic nie mówił że coś nie tak. Ogólnie karoseria i cała reszta igła... tylko silnik się posypał mój znajomy mechanik nie widział w życiu tyłu błędów na raz. Wracając do tematu dzwonię do gościa mówię co z tym autem i albo kasę zwraca albo niech płaci za mechanika A ja naprawie auto z jego kieszeni... To on odpowiedział mi w sposób że on wymieni silnik że wszystkim na swój koszt i da mi rok gwarancji na silnik... Nie wiem co mam zrobić... są dwie opcje... 1- oddać auto wtopić z jakieś 1000 PLN odzyskać resztę 2- niech naprawi i odebrać naprawione auto ... Proszę was o pomoc...
  2. A więc. Po demontażu miski olejowej okazało się że Uległa peknieciu panewka którą doprowadziła do tego że zerwałay się śruby korbowodu co doprowadzilo do tego ze powstała dziura w bloku silnika (mała bo mała ale zawsze) i wał korbowy przesunął się o 0.5 cm. Więc skończyło sie na tym że poszukuję nowego silnika do mojej bmw. Dzięki za pomoc i pozdro. Kamilon1
  3. Z tym się zgodzę mam 2 teorie ale okaże się po ściągnięciu głowicy. Teoria 1 - przestawiony rozrząd... Teoria 2 - pęknięty sworzen od szklanki i w efekcie zablokowany silnik... Jutro będę próbował ściągać głowicę;( albo znajdę po znajomkach kogoś z kamerką inspekcyjną i się może obejdzie bez. Pozdrawiam Kamilon1
  4. A więc po demontażu pokrywy rozrządu okazało się że po około 3/4 obrotu ręcznym silnika blokuje się na rozrzadzie i nie wiem czemu ale łańcuch rozrządu się luzuje strasznie w pewnym momencie przy kręcenia w tył A w przód prześladuje jakby o jeden ząbek... mam zagwozdke teraz z tym bo nie wydaje mi się żeby to był zaspawany tłok. Ps. 2 zapieczone wtryski z pomocą 1.5m łomu wyciągnięte Zabawy było co niemiara... Pozdrawiam
  5. Siema. To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. :D Właśnie w tym momencie po przejechaniu ponad 1000km I prędkości około 150km/H zgasło mi auto ... bmw 318d 2.0d m47n I przed samym zaśnięciem się jakby dlawilo nie było spadku mocy ani nic po dlawieniu nastąpiło jakby coś na znak że jakiś wąż podciśnienia się wykrzaczyl. I silnik zgasł. Próbowałem kręcić ale jak silnik był gorący to nic z tego teraz jak przestygl nieco to coś tam chce gadać ale jakby coś blokowało rozrusznik. Czekam na laweta na A4... I zastanawia mnie dlaczego ? I co to może być żebym mógł to w jakieś 24h naprawić... Pozdrawiam Kamil.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.