Witam, jestem całkowicie nowym użytkownikiem, więc na początek dzień dobry :) Jeżdżę BMW co najmniej 20 lat, jednak praktycznie zawsze były to auta nowe, co za tym idzie pewne problemy i pytania mnie nie dotyczyły. Zresztą nigdy nie były to eMki. Teraz postanowiłem kupić coś fajnego, klasycznego i doszedłem do wniosku, że może dobrym wyborem będzie M3 E46. W moim przypadku nie będzie to auto użytkowane na codzień, jednak też nie raz w miesiącu. Zanim zdecydowałem się napisać troszkę poczytałem, ale pytań mam sporo, postaram się je wypunktować :) 1.Kiedy dokładnie był lift, czym się dokładnie auta przed i po liftowe różnią ? 2.Czy panewki obracają sie tylko w przed liftowych ? 3.Była podobno akcja serwisowa związana z panewkami, czy można jakoś takie auta rozpoznać ? 4.Czy SMG to rzeczywiście tak kiepska ( wolna ) skrzynia ? 5.Czy Cabrio ma jakieś istotne minusy względem coupe, poza sztywnością nadwozia oczywiście ? 6.Czym rożni się wersja CS i CSL od zwykłej ? 7. Na co najbardziej zwracać uwagę przy zakupie, typowe przypadłości itd. 8.Koszty utrzymania takiego auta, czytałem, że części jest bardzo dużo a wysokiej jakości zamienniki sa relatywnie niedrogie. 9. Czy to abstrakcja czy takie auto musi tyle kosztować : https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-e46-cabrio-3-2-343-km-stan-kolekcjonerski-pelna-historia-bmw-vat-23-ID6BPy2l.html#21cf91bb33 10. Czy importowane z Japonii rzeczywiście mają w pełni europejską specyfikację ? Trochę sporo tych pytan, więc z góry dziękuję za odpowiedz chociaż na kilka z nich.