Witam. Rozpoczynam nowy post z wibracjami na aucie dlatego że nigdzie nikt nie napisał rozwiązania problemu. Tak jak w temacie mam problem z wibracją/drganiem/szarpaniem ciężko to sprecyzować, problem występuje przy równomiernej spokojnej jeździe zaczynając już od ok 60km/h ( jest to bardzo delikatne ) ale najbardziej jest to wyczuwalne przy prędkośći między 90-130KM/H. Powyżej prędkości 130 wibracje zaczynają odpuszczać. Koła mam proste sprawdzane laserowo. Nowe opony wyważane już chyba z 5 razy z testem drogowym, Wczoraj nawet przód wyważony dynamicznie na aucie ( wulkanizator twierdzi że koło kręci się idealnie ) W aucie wymieniona od początku problemu : - Zawieszenie przód ( wahacze, drążki i końcówki , końcówki stabilizatora ) - Nowe tarcze i klocki - Zdjęta maglownica ( miała iść do regeneracji ale po dokręceniu śrubki luzy ustały ) - Podpora wału - Tylne amorki - Piasta przód prawa - Nowe poduszki silnika. W zeszłym roku miałem wymieniany konwerter na regenerowany bo skrzynia nie zmieniała płynnie biegów i falowały obroty. Od jakiś 4 miesięcy skrzynia znów szarpie przy zmianie biegów. Czy te wibracje mogą iść od skrzyni ? Miał już ktoś problem z takimi wibracjami ?