Skocz do zawartości

mateos2

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 525d LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateos2

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Nie ma tak łatwo. Większość kupuje wzmacniacz z wykrywaniem sygnału i to rozwiązuje temat
  2. Najsłabszy element to wzmacniacz RAM Kolejnym słabym ogniwem są głośniki pod siedzeniami - jeśli nie dokłada się subwoofer w bagażniku to warto wymienić (Osobiście polecam audio system) Potem już wg potrzeb Z dobrym stanie wzmacniaczem z DSP i głośnikami Harman lub Bang można całkiem dużo wycisnąć Wzmacniacz DSP z wiązką 3500, wofery audio system 1500 Głośniki OEM hk - 400 zł, Bang/bowers - 1300-1500
  3. Koledzy, Niestety awaria kręgosłupa wymusiła na mnie outsourcing modyfikacji audio w G31. Montaż wzmacniacza za RAM (zasilanie + wiązką PNP) Wymiana głośników w drzwiach (OEM) Jakiegoś kolegę lub warsztat polecicie? Ktoś kto ogarnie elektrycznie i bez zniszczeń?
  4. To raczej wygląda na kwestie porządnego nagrzania komory silnika a nie DPF
  5. mateos2

    Przebiegi f11 f10

    zobacz sobie na przebiegi busow ktore jezdza po europie ew instrukcje od nich, ktora zaleca wymiane co np 60 tys km (w nowyc ciagnikach siodlowych zdarzaja sie nawet wartosci typi 80tkm) a pozatym olej w aucie ktore zrobilo 30tkm po autostradach bedzie na pewno w o niebo lepszej kondycji niz to co 10tkm po miescie nabilo pozatym jakos niemcy zmieniaja co 30tkm i nabijaja po 300 000 bez remontow :)
  6. mateos2

    Przebiegi f11 f10

    Olej pasuje wymieniać nie co kilometry ale zależnie od używania auta. Wyobraźmy sobie silniki które robią 2000km dziennie. Myślicie że oni wymieniają co tydzień olej ? ;)
  7. Nie ma zniżek. Dostając kod pozbawiasz autora przychodu.
  8. Jest tania i dobra ... Odzaluj te kilkanaście złociszy
  9. informacje zasiegnalem z : https://bimmerprofs.com/replacing-the-battery/ a szukam informacji poniewaz u mnie Btool pokazuje SOH 0% a SOC 75% na 2,5 letniej, niedoladowanej baterii z przebiegiem 160tkm pod odpaleniu auta DME/DDE czy jak sie nazywa podnosil napiecie ladowania do 15,1V czyli jak dla zuzytego akumulatora po naladowaniu prostownikiem (dla AGM) przez porty pod maska pokazuje SOC 85% tak ze SOC na pewno dziala ok, ale pytanie czy SOH jest poprawnie odczytany ... pacjent to F11Lci w poniedzialek bede sprawdzal na testerze stan akumulatora i jesli rzeczywiscie jest jak nowka to bede robil adaptacje jako nowego
  10. mateos2

    Przebiegi f11 f10

    Taka ciekawostka a propos przebiegów - zobaczcie sobie licznik kilometrów od wymiany akku - tego chyba nie można cofnąć i byłoby niezłe do określania czy licznik był cofany )
  11. Pytanie do autora w sumie chyba o wskazanie soc i soh. Wg BMW soh 0% oznacza całkowicie zużytą baterie. Wg aplikacji 0% oznacza zerowe zużycie czyli nówka. Czy dobrze rozumiem? Pytam bo pokazuje u mnie 0% na 2.5 rocznym akumulatorze z dużym nalotem i mam cuda z wysokim napięciem ładowania (napięcia rzędu 15V)
  12. Auto po 14 godzinach ładowania prądem 3.6A . Dme pokazuje 85% naładowania. Napięcie ładowania stabilne 14.2V. Zero zakłóceń z radia/wzmacniacza. Jest to ciekawe bo akumulator ma 2.5 roku i spory przelot (160tkm) a mimo to dme twierdzi że soh jest 100% i że trzyma pojemność fabryczna... Chyba trzeba będzie zrobić adaptacje żeby się ładowanie uspokoiło
  13. pozwole sobie odkopac temat F10 LCI 09/2016 w/g etki jesli mam asystent parkowania to mam ta sama pompe co aktywny tempomat czyli DSC zostaje czyli poza radarem z wiazka, guzikami i kratka zderzaka co poza kodowaniem mi zostaje ? radary uzywane sa po 500zl wiec kusi p.s. czy ktos moze mi powiedziec jaki kod ma zestaw guzikow do ACC do kierownicy M ? ja mam taka : i brakuje mi 2 guzikow do ustawiania odleglosci ktore powinny byc obok innych przyciskow tempomatu
  14. No właśnie pytanie jak dba.. o ile wogole Przy ładowaniu z alternatora ma wpływ na ładowanie Lądując z prostownika nie ma auto wpływu na ładowanie. Klema ibs tylko zlicza prad
  15. Żywotność to jedno i to mnie mniej martwi. Moim głównym zmartwieniem da skoki napięcia co kilkanaście sekund z 14.4 na ponad 15v przy naładowanym akumulatorze i ryzyko że mi to coś upali w elektronice. (Moje audio tego nie lubi na przykład)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.