Skocz do zawartości

Krzser

Zarejestrowani
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i
    E46 325ci

Osiągnięcia Krzser

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, mam problem z N43 e90. Objawy: check engine, nierówna praca, gaśnięcie w IDLE. Błędy: 2A99 2AF9 30DA 2AF2 2AF4 2AF6 2AA3 2AA1 Czyli ogólnie rzecz biorąc NOX (sygnał, zły sygnał, brak sygnału), CAMSHAFT/CRANKSHAFT (czujnik pozycji / prędkości wałka). Po usunięciu błędów zaraz po odpaleniu pojawia się 2AA1/2AA3. Po dłuższej przejażdżce wracają NOXy 2AF2/4/6. Co zdiagnozowałem? 1) W INPA po rozgrzaniu wydechu do 300+ st.C + jeździe ok. 10 minut z różnymi prędkościami brak wskazań PPM na czujniku NOX - jest martwy wg INPY. 2) Wskazania na lambdach, wtryskiwaczach OK, adaptacje OK, VANOS OK. 3) Ciśnienie niskie na pompie paliwowej zalicza duże fluktuacje, od ok. 4900 do 5150, ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia OK (w trybie check engine - stabilne 150 000 hPA +/- max 1000 hPA). Wymieniłem sensor pozycji wałka rozrządu (na oryginalny VDO) - błąd nie znika. Pytania: - czy pojawianie się błędów czujników pozycji / prędkości wałka (camshaft / crankshaft) może być spowodowane nierównym ciśnieniem na pompie niskiego ciśnienia (paliwa)? Silnik przez to nierówno chodzi... - czy brak sygnału NOX to już jego śmierć - tylko wymiana na nowy? Czy może można sprawdzić coś jeszcze? - czy niestabilne ciśnienie na pompie paliwowej niskiego ciśnienia (w baku) spowodowane może być tylko jej uszkodzeniem czy sprawdzić coś jeszcze? Jestem o krok od zakupu nowego NOXa (2000 PLN :( ) nowej pompy (700 PLN :|)... Może podpowiecie co więcej sprawdzić? Będę wdzięczny... Dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.