Kurczę, ciekawe. Miernik z cęgami do DC już mam, tylko jak na złość zrobiło się cieplej :D Dobra. Zmierzyłem. Temperatura na zewnątrz 1,5 stopnia Naładowanie akumulatora (wg Bimmertool) 59% Błąd w Bimmertool na starcie się pojawił Temperatura ustawiona na minimum, pokrętło na niebieskie pole, prąd nagrzewnicy 68A Temperatura na max, pokrętło na czerwone, prąd nagrzewnicy 70-71,5A Po skasowaniu błędu nic się w pomiarach nie zmieniło. Prąd alternatora 118-125A pomiar pokrywa się z odczytem z aplikacji W samochodzie zrobiło się ciepło po ok 6 minutach (tyle była włączona aplikacja) Sprawdzałem prąd alternatora aplikacją jak było -2 stopnie, wtedy pokazywał nawet 142A, ale naładowanie akumulatora wynosiło 62% Kilka razy odpalałem i gasiłem auto, każdorazowo błąd się kasował. Po kilku razach stopień naładowania spadł na 58% i błąd już się skasować nie chce. Przejechałem się kawałek, poziom naładowania podniósł się na 59% - błąd się kasuje. Wnioski: 1. Możliwość kasowania błędu jest zależna od stopnia naładowania Aku 2. Obecnosc błędu nie wpływa na moc nagrzewnicy 3. Nagrzewnica nie włącza się powyżej temperatury 5stopni 4. Poniżej 59% naładowania aku, błędu nie da się skasować, nagrzewnica nadal pracuje Do sprawdzenia a) moc nagrzewnicy zależna jest od stopnia naładowania b) moc nagrzewnicy zależna jest od temperatury zewnętrznej