Skocz do zawartości

Kornadinho

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e87

Osiągnięcia Kornadinho

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi. Sęk w tym, że nie chciałbym wyremontować całego auta przez te 3-4 lata użytkowania jak tam ktoś wcześniej napisał, a jeśli już to nie chciałbym tego zrobić kosztem podobnym jak zakup samochodu. Co do x3 to jezdzilem i generalnie było ok, choć trochę dziwnie bo jestem przyzwyczajony do swojego e87 czyli zupełnie innej bryły, wysokości itp.
  2. No tak jeśli się ogarnie samemu to sprawa ma się całkiem inaczej. Tak wiem, że X5 w tych rocznikach już nie ale x3 jeszcze były. Tam też jest podobna sprawa ze skomplikowaniem jak w X5?
  3. No to trochę jestem zawiedziony bo szczerze myślałem że będzie warto nawet trochę przepłacić, ale ze się odwdzięczy bezawaryjnością. Wiem, że to nie ten temat ale x3 podobnie się zachowuje? Mówię tutaj o takim z silnikiem 2.0d m47 żeby ten łańcuch był łatwiej dostępny czyli jakoś 07-08 rok max
  4. Czyli nie ma sensu się rozglądać za takim autem przy użytkowaniu o jakim napisałem? Wydawało mi się że jednak takie BMW jest dużo trwalsze niż większość nowych aut
  5. Cześć Chciałbym się Was doradzić czy X5 e53 w 3.0d i manualu nadaje się jako auto na codzień. Może to głupie pytanie ale od zawsze mi się to BMW podobało i przyszedł czas na zmianę auta więc postanowiłem zasięgnąć rady kogoś kto się lepiej na tym zna. Dotychczas miałem E87 w 2.0d. Bardzo byłem z auta zadowolony ale jest za małe i potrzebuje czegoś 4x4 z uwagi na lokalizację gdzie mieszkam (chodzi bardziej o zimy). Konkretnie chciałbym się dowiedzieć czy takie X5 z końca produkcji pojeździ około 3-4 lata robiąc średnio 40tys km rocznie. Czy nie wydrenuje mi portfela (zakładając że znajdę jakiś egzemplarz w niezłym stanie). Na jakie koszta się ogółem przygotować? Nie chodzi mi o spalanie czy opony tylko naprawy auta (nie biorę pod uwagę pneumatyki). Pytam gdyż słyszałem dużo opini że ten model jest ogromnie drogi w utrzymaniu. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  6. Witam wszystkich. Mam problem ze swoim autem jak w temacie. Wczoraj rozlecialo się mi koło pasowe, niestety mechanik który robił mi cały czas przy aucie jest na urlopie i oddałem to do zrobienia do innego znajomego gościa. Wszystko poszło gładko jednak dziś w powrocie do domu zapalił się mi check. Nie mam gdzie podłączyć auta pod komputer, dopiero Jutro jednak właśnie jutro wybieram się w trasę około 100km w jedną stronę i moje pytanie brzmi czy można z tym przejechać te trase i na miejscu sprawdzić na kompie o co chodzi ?? Mechanik mówił coś żeby zaobserwować czy nie ma spadku mocy przez nieszczelny dolot. Dodam że auto to BMW e87 2.0d 163km. Czekam na odp. Z góry przepraszam za może nie fachowy opis ale jestem w tym zielony. Pozdrawiam
  7. Mam BMW e87 z silnikiem 2.0d 163km. Auto dosłownie tydzień temu miało robiona rurę od dolotu powietrza i nie pokazywalo po tej wymianie żadnych błędów wcześniej od czasu do czasu zapalal się check engine i występowało dymienie. Ale pewnie muszę się wybrać kolejny raz aby to sprawdzić
  8. Witam, mam problem jak w temacie czyli dzisiaj zdarzyło się mi, że przy dodaniu gazu auto szarpnelo i mignal check engine. Zdarzyło się to przy dodaniu gazu na 4 biegu na niskich obrotach w zakresie ok 1500-1600. Po redukcji do 3 biegu auto jechało i przyspieszalo już Normalnie. Jakies pomysły co może być przyczyną ?
  9. Dziś po odpaleniu zimnego po nocy zauważyłem że jeszcze minimalnie zaczęły falowac obroty. Może to być kwestia ustawienia zapłonu ponownego ?
  10. No to trochę mnie pocieszyles tym faktem. Jeszcze umówiłem się na czyszczenie egr'a może to coś da. Jeśli nie to pewnie pozostaną te wtryski
  11. Kontaktowałem się z pewnym mechanikiem i powiedział mi że w tym aucie sa wtryski piezoelektryczne przez co są one bez możliwości regeneracji. Także albo gość coś plecie albo pozostaje wymiana na nowe co podejrzewam że może być dość kosztowne
  12. Dzięki za odpowiedź. Jeżeli wtryskiwaczy to są one z możliwością regeneracji ? Czy tylko wymiana na nowe. Autorzy z 2004 roku
  13. Witam, od jakiegos czasu posiadam BMW E87 z silnikiem 2.0d 163km. Po zakupie okazalo sie ze auto ma chipa, ktos to nie umiejetnie zrobil gdyz podniosl moc do 210km i auto przy przyspieszaniu bardzo kopcilo na czarno, doslownie chmury dymu. Chipa zdjalem w serwisie, zostala przywocona moc oryginalna. Mechanik powiedzial ze przez jakis czas moze jeszcze dymic zanim sie wydobedzie syf z ukladu. Tak tez bylo ale bardzo krotko. Auto przestalo jakos widocznie kopcic. Przjezdzilem od tamtego czasu ok 500km i zauwazylem dzisiaj ze znowu np na 3 biegu przy wysokich obrotach rzedu 3000-3500+ auto dosc mocno dymi na czarno. Czasami rowniez pusci lekkiego bąka gdy sie lekko przymuli silnik np na 4 biegu. Auto ma swoja moc, spala mi znacznie mniej po zdj tego chipa. Moje pytanie zatem brzmi gdzie szukac przyczyny, moze szykowac sie juz na wtryski ? Dodam ze auto bez fabrycznie bez dpf. Przepraszam moze za nie fachowy opis ale malo sie znam na mechanice. Czekam na odpowiedzi. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.