A jak mierzyłeś ciśnienie na ciepłym czy zimnym? Dziwne, że masz 15 bar na jednym cyl. A korekta nie przekracza 1. Miałem podobny problem tylko nie w bmw i tam też kompresja kulala. Tylko, że po sprawdzeniu korekt na zimnym zaraz po odpaleniu na 2 cyl. Dochodziło do - 4. Za to na rozgrzanym - 2 po zamianie wtrysk miejscami korekta nie podążyła za wtryskiem, więc mierzyłem kompresję i właśnie najbardziej kulał ten 2 cylinder a żeby tego było mało różnica pomiedzy cylindrami wynosiła ponad 2bary. Był to silnik JTD Auto jeździ normalnie, jest dynamiczne, pali ekstremalnie mało (ostatnio podróż przez Polskę s3, a2 130km/h na temponacie i powrót na dolny Śląsk drogami lokalnymi na których raczej byłem najszybszy to spalanie realne 6.5). Korekcja dochodzi do 0.8 bo to tylko jeden cylinder, pozostałe pięć działa dobrze. Na zimnym widomo jest znacznie większa. Pomiar ciśnienia był robiony na ciepło, najpierw zrobiona była korekcja (u majstrow od diesli, jako ciekawostkę dodam że piracaka Inpa mierzy tak samo jak sprzęt za 16 tys, więc nie jest źle ), jako że wyszła bardzo dobra to zrobili pomiar ciśnienia. Na próbie olejowej cisnienie leci w górę jak szalone. Tutaj raczej pomyłki nie ma.