Skocz do zawartości

Rhea_11

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rhea_11

  • Urodziny 31.07.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 428 iX coupe
  • Lokalizacja
    Tychy

Osiągnięcia Rhea_11

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej. Po zmianie kół z zimowych 225/45 R18 na nowe 235/35 R20 wywala mi błąd RDC a mianowicie po zainicjowaniu resetu, wyskakuje komunikat że trwa Resetowanie RDC...który nie działa. Dodam, że w zimowych kołach na 100% nie ma czujników w kołach. Pacjent F32 z US 2014rok produkcji.
  2. Sam sobie odpisze ale dla użytkowników, którzy mogą mieć podobny problem. Płyn ubywał pod chłodnicą oleju automatycznej skrzyni biegów. Na szybkozłączce był uszkodzony ring. Strasznie słabe dojście do tej chlodniczki ale udało się rozwiązać zagadkę.
  3. Witam. We wrześniu nabyłem 428 ix z silnikiem N20. W grudniu przy przebiegu 103 tys km postanowiłem wymienić rozrząd. Po wymianie rozrządu zaczęło ubywać płynu chłodniczego. Do tej pory zrobiłem 3 tys km i musiałem dolewać co jakiś czas w sumie już około 4 litry płynu. Oddałem auto do mechanika, który nie stwierdził żadnego wycieku. Wymieniłem korek zbiornika wyrównawczego na nowy. W oleju nie widać "kisielu".Silnik nie kopci na biało. Zrobiłem test na zawartość spalin w układzie chłodzenia i jest OK. Silnik nie ma bagnetu a na komputerze wskazuje poziom oleju max od wymiany oleju. Nie mam już pomysłu co może być przyczyną i nie wiem co mam w takiej sytuacji zrobić...pomocy!
  4. Ktoś coś może wie? Dlaczego oba czujniki temperatury zewnętrznej które wymieniłem, pokazują 10 C gdzie w rzeczywistości jest -1 C ? Błędów brak. Samochód z USA, wcześniej Aku wymieniony i zarejestrowany.
  5. Jest jakiś problem natury technicznej z wymiana świec? Mi w moim 428 lekko na zimnym silniku szarpnie kilka razy i podejrzewam właśnie świece zapłonowe. Jakie świece polecacie? Jaki moment NM przy dokręcaniu? Czy gwinty się zrywają jak w starych dieslach?
  6. Błędy które powstały z wymiany aku wykasowane, temperatura dalej 20C przy temperaturze rzeczywistej na zewnątrz +1C. W dodatku zapisał się błąd którego nie da się usunąć - CD8F01 - LIN, message, inteligent battery sensor (IBS). Missing. Czy ten czujnik temperatury zewnętrznej nie jest powiązany jakoś z inteligentna klemą? Można zakodować akumulator ista?
  7. Okej. Dziękuję. Trzeba adaptować Aku po wymianie na te same parametry? Czy wystarczy rejestracja programem?
  8. Okej. Dziękuję. Trzeba adaptować Aku po wymianie na te same parametry? Czy wystarczy rejestracja programem?
  9. To by się zgadzało z akumulatorem, ponieważ przy wymianie czujnika padł mi akumulator na amen. Wymieniłem ten czujnik na nowy a na następny dzień kupiłem Aku taki jak powinien być czyli AGM 95ah i 850a. Jednak po wymianie akumulatora nic się nie zmieniło i dalej mam źle wskazania temperatury. Podpięcie pod iste u ponowne skasowanie błędu o ile będzie może pomóc?
  10. Witajcie. Od kliku dni zmagam się w moim BMW z problemem wskazania temperatury na zewnątrz a mianowicie temperatura na wyświetlaczu to 18 do 20C, gdzie na zewnątrz jest maksymalnie około 1 C. Wymieniłem sam czujnik na nowy i nie pomogło. Kod błędu z ISTA to 10BA40 - "outside temperature sensor plausibility : ambient temperature more than model..." Co może być przyczyną? Pacjent BMW 428 iX.
  11. Tak jak napisałeś wyżej- wadliwa praca napinacza który nie naciąga prawidłowo łańcucha rozrządu. Dwusekundowe szuranie podczas odpalenia zimnego silnika. Taki miałem objaw, który po wymianie kompletnego rozrządu ustał. Łańcuch i ślizgi były OK. Przebieg 145 tyś km.
  12. Witajcie. Niestety nie udało mi się odzyskać hasła z poprzedniego konta i zostałem zmuszony do założenia nowego. Wymieniłem rozrząd w mojej F31 318d z 2013 roku, gdzie jedynym objawem przy przebiegu 145 tyś km, był kilkusekundowy szum napinacza hydraulicznego odpalanego na zimno. Podczas wyciągania silnika mechanik wymienił od razu za jednym razem oprócz kompletnego rozrządu - sprzęgło kompletne (bez dwumasu), pasek wielorowkowy, pompę wody, olej, filtr oleju, czynnik klimatyzacji i płyn chłodniczy. Auto oddałem w poniedziałek a w środę już nim śmigałem. całkowity koszt z częściami - 3800 zł :) Są namiary na tego mechanika z Zawiercia na forum. Polecam. Dodam, że sam rozrząd nie był zużyty a jedyną oznaką był słyszalny napinacz łańcucha. W dodatku kilka dni pózniej załapałem się na akcję serwisową BMW dotyczącą wymiany śrub przekładni kierowniczej, gdzie również je wymieniono a na samochód czekałem jeden dzień w BMW Sikora w Gliwicach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.