Skocz do zawartości

Czarny5423

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 318d 2011

Osiągnięcia Czarny5423

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. No dobrze nazwa teamtu moze nie taka ale cos odpowiada za smord ropy kopcenie i wysoką dawkę przy przyspieszanie możesz cos powiedzieć na podstawie tych błędów
  2. witam a więc tak 1. Spalanie po 105 km raczej w normie 6l no ale to bylo tak bardziej 70 % trasy a tam wskazówka i dane spalanie w normie jedynie spalanie rośnie drastycznie po wciśnięciu gazu. 2. Dpf dziś wymusiłem wypalanie z 37 % na 11% spadło czyli chyba jakos normalnie pracuje 5. Dynamika dobra właściwie teraz to pruje jak szalony pewnie przez dawke co dostaje trubo nie mam pojecia W Polsce nie bylo robione
  3. Witam posiadam bme e91 2011 rok 318d 134km od okolo 3 tyg walcze z wysokim spalaniem. Zaczęło się od delikatnego poszarpywania kolega podłączył mi komputer i wyszło parę błędów miedzy innymi z tlenem błędy na wtryskach itp.Auto oprócz delikatnego poszarpywanie zdarzało się to tylko jak np zmieniałem z rana bieg z 1 na 2 na chwile jakby się przydusił i jechał już normalnie żadnych innych objawów nie było. Za jakiś czas podczas jazdy zapalił się check znów komputer i pełno błędów na wtryskach błędy tlenu egr itp Wszyscy mówili ze to nie mogą być wtryski bo wtedy auto by nie palilo szarpalo strasznie kopcilo. Z czasem poszarpywanie stało już nawet w czasie jazdy. Będąc w serwisie na akcji serwisowej pan z serwisu wyczyścił błędy i stwierdzi ze sonda pada. Podczas powrotu auto przeszło w try awaryjny po tym zwiększyło się spalanie. Do mechanika wyczyścił erg kazał obserwować spalanie bylo wyskowie dalej zaczelo przybywac oleju. Mechanik stwerdzil ze na 99 % padly wtryski ale dalej nie bylo żadnych innych objawow tylko wysokie spalanie no i byo czuc ze tak jest bo nawet ropa smierdzalo strasznie. Kazano mi tez wymienić sondę bo to może byc jej przyczyna nie pomogla inny mechanik kazał wyczyścić dpf udałem sie na czyszczenie ale pan stwierdzi ze to nei dpf a leja wtryski no to nie bylo juz wyjścia i no okazlo sie niby ze 3 leja i je zregenrowal wymieniając końcówki. Mial w gratisie wyczyścić dpf ale zadzwonił i powiedział ze nie może bo jest przedziurawione i ze ktos to zrobil specjalnie i ze nie bedzie czyscil bo to bez sensu. spalanie zmalało z 30 paru na 5 :) ale tylko na jeden dzien. I znów wróciło nawet do 5l na postoju. Znow do niego ale zaczal mnie zbywac ze to nei wtryski i mam sprawdzic realne spalanie .... Jako ze nie moglem liczyc na mechanikow zacząłem sam szukac pomocy i razem z kolegami nei wiem czy to trafna diagnoza ze może byc to cos wspólnego z przepustnica. zeby to sprawdzić Wyjąłem ja wyczyściłem nie byla jakoś brudna mocno no ale nic nie pomogło ale ciekawa rzecz gdy następnego dnia jechałem z miasta auto zaczęło strasznie szarpać myślałem ze cos sie zepsuło na amen i po szarpaniu z pod maski było słychać gwizd i co dziwne spalanie wróciło do normy jednak aby na 2 -3 km i znów zaczęło dużo palić. Gwizd pochodził z okolic przepustnicy. dzis odpaliłem auto miało troszkę ciężko zaplalicc krecilo trochę dłużej niz zwykle Wymieniłem te przepustnice ale nie wiem czy nie zrobilem błędu bo sama kupiłem bez kolanka w którym tez jest drugi czujnik jednak spalanie dalej wysokie po odpaleniu po resecie komputera potrafi pokazywac 39.5 gdy sie rozgrzeje spada i gdy sie przejedzie kawalek tez znow na postoju można zaobserwować jak po 0.1 co chwila rosniew gore. Podczas normalnej jazdy ze stala predkoscia jest w normie nawet 5 l gdy da sie delikatnie gazu wskazówka spalania wędruje zaraz na 20 l Wiem ze to referat ale potrzebuje pomocy w pozbyciu sie tego problemu
  4. Witam 2 dni temu zapalił mi sie check engine jednak nie odczułem żadnych z mian z autem dalej jeździ dobrze. Postanowiłem podpiąć pod komputer w drodze do znajomego check zniknal no ale wiadomo trzeba sprawdzic. Kody błedu jakie mi wyskoczyły to : - 4AE6 Adaptacja wartości zerowej wtrysk cylindra 2 korekcja zbyt wysoka - 4AF5 to samo tylko ze wtrysk cylindra 3 - 4B05 to samo tylko wtrysk cylindra 4 - 4AD5 wtrysk cylindra 1 - 447B czujnik tlenu - 4DFB czas wyłączenia silnika - 4CAE kontroler układu recyrkulacji gazów wydechowych czujnik położenia sygnału dziś wracałem zjeżdżam z ronda na chwile sie przydławił i znów check engine. Co może byc nie tak ? zapchany egr cos z dpf ? sonda, przepływka ? Dodam jeszcze taki dławienie sie mialo miejsce z pare razy głownie przy zmianie biegu z 1 na 2 na zimnym silniku pozniej juz nie wystepuje bmw e91 2011 2.0 143
  5. auto sprowadzone pol roku temu wszystko cacy serwisowane. Przyszedł czas na zmianę oleju wiec postanowiłem wymienić wszystkie filtry i właśnie profilaktycznie wlać taki środek żeby oczyścić system paliwowy. I chodzi mi tylko o to czy filtr paliwowy wymienić przed czy po. Czy moze dwa razy przed, pojeździć trochę i znów żeby zebrać te syfy z baku
  6. no dobrze a Ty jak polecasz zrobić zeby było optymalnie bez jakiegoś większego ryzyka.
  7. Tak myślę zalać cały zbiornik i jedna buteleczkę do tego i po jakiś 100km wymienić filtr paliwa
  8. Witam zamierzam wlać oryginalny środek Bmw do baku i pytanie czy filtr paliwa mam wymienic przed czy po wlaniu tego środka. Martwi mnie żeby środek nie rozpuścił czegoś z filtra paliwa i nie poleciało dalej
  9. Dzieki wielkie chodziło o numer 2
  10. Witam wszystkich poszukuje gumek dzięki którym można przymocować górna pokryw silnika przeszukałem cale internety i nie mogę znaleźć ktoś coś jakiś link
  11. Witam e91 chce kupić felgi 285 et34 17 pytanie jakie dystanse na przód i tył żeby to jakoś wyglądało Dodam jeszcze ze czasem poruszam sie w 5 osob do pracy, nie chciałbym zeby obcierało
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.