Skocz do zawartości

e60_958

Zarejestrowani
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 520i 2005

Osiągnięcia e60_958

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Jeżeli przekładałeś piny to pewnie wziąłeś moduł od prawej lampy. Tam moduły są per strona. Nie wiem - może się różnią między sobą dlatego masz pomylone światła. Ja pisałem w sprawię modułów do mhmtuning - znajdziesz w google bądź allegro. Ale to było w 2018 roku. Zapytaj może mają jeszcze na sprzedaż. Jak nie pali Ci się kierunek - porusz białą wtyczką przy lampie Jak nie pali Ci się stop i masz błąd to sprawdź żarówki. Tam są specjalnie żarówki i one lubą się poprzepalać. Ja wymieniłem wszystkie bo były nadjarane. Cofanie też sprawdź żarówki najlepiej.
  2. Wygląda mi to na moduł świateł od lamp DEPO lift. To prawda? Jeśli tak to miałem kiedyś podobny problem i sprzedający wysłał mi moduł w ramach gwarancji. Zaoferował także możliwość kupna modułów oddzielnie L+R - 100zł. Generalnie 100.000 już przejechałem i nie było problemów.
  3. Strasznie łatwo Cię wyprowadzić z równowagi. Kończę bezsensowną dyskusję, miłego.
  4. Te 2 i 3 godziny dodają dramaturgii jak najbardziej, nie lepiej napisać 5? Uzgodniłem z mechanikiem, że mi zakłada opony ja jadę się przejechać i wracam za 5 minut i dopiero płace. Trzeba czasami się odezwać i postawić na swoim. Czas to pieniądz. Nie ma fizycznej możliwości, że maszyna z testem drogowym jest gorsza od zwykłej. Kwestia tutaj jest tylko po stronie obsługującego tę maszynę. Nie wiem czy wiesz ale opony mają fabryczna wadę - nie są idealnym okręgiem. Kwestia jaka ta wada jest duża. Jeśli jest spora to trzeba ją dopasować względem felgi. Nie wiem co ma tutaj przekładanie opon między sobą no chyba, że felgi są krzywe. Ja nie mam 16 kół. Miałem kilka aut i tylko w e60 mi wibrowały opony stąd znalazłem serwis z maszyną z testem drogowym. Wcześniej straciłem sporo kasy na zwykłych fachowców a było coraz gorzej. Po wyważeniu przejechałem 80.000 km w 1.5 roku i wszystko jest dobrze.
  5. A ja byłem u 4 wulkanizatorow i dopiero test drogowy ogarnął mi wibracje i co teraz powiesz? Przereklamowane? Wszystko zależy od sprzętu i umiejętności fachowców. Nie ma szans aby zwykła maszyna wywazyla lepiej niż np. Hunter. Ceny, które opisujesz też są jakieś z kosmosu. Ja wyważanie kół z testem drogowym u prostowaniem 3 felg w Warszawie płaciłem trochę ponad 300 zł. A jeśli miałeś problem po zakończonej usłudze to wracasz do mechanika i składasz reklamację.
  6. Nie wiem czy Ci to pomoże, ale miałem taki problem w swoich poliftowych lampach w e60. Problem miałem z żarówkami stopu. Co jakiś czas wywalało za każdym hamowaniem błąd, potem znikało i miałem spokój np. 2 miesiące. Następnie znowu się pojawiał. Wymieniłem żarówki na nowe Osram + wyczyściłem wszystkie styki/blaszki papierkiem ściernym. Póki co z rok jeżdżę i nie mam błędów.
  7. Żarówka od ringu. Albo się nie pali albo kończy żywot. Najlepiej zmienić i zobaczyć czy pomogło. U mnie też pojawiał się komunikat aż całkiem padła.
  8. No właśnie sam już nie wiem. Może to pozostałości soli i innego syfu. Płyn hamulcowy mam na full, hydrauliczny full jedynie trochę dolalem chłodniczego ale to nie on. Na razie będę obserwował chyba.
  9. Byłem jeszcze raz. Ta woda to raczej taka wykrzywiająca ale przez to że to raczej mega słone jest. Sprawdziłem smaki innych płynów. Hamulcowy śmierdzi mocno i ma gorzki smak ale nie taki jaki ta woda. Chłodniczy ma lekko gorzki ale taki bardziej słodki. Chyba szukam dziury w całym. W miejscu gdzie są osłony od przewodów hamulcowych jest sucho. Myślę, że to nie płyn chyba. Chyba trzeba jeździć obserwować..
  10. Została teraz tylko kropelka, powachalem i nic nie czułem ale w smaku tak gorzko, że język drętwieje. Co to może być?
  11. Cześć, dziś wyjeżdżając z garażu zauważyłem dwie plamy (woda) na środku auta. Rozumiem, że to woda z klimatyzacji. Co mnie zaniepokoiło to że woda nie wyparowała po ok. 2h. To znaczy jedna plama została, druga wyparowała w połowie. Dla testu zrobiłem plamę z butelki wody i wyschła. Plama jest taka jakby lekko oleista ale nie ma żadnego zapachu. Pachnie raczej taka lekko brudną wodą. Czy to może być płyn chłodniczy? Nie jestem pewien, że ucieka mi płyn. Nie muszę dolewać. W aucie nie czuć zapachu. Moim zdaniem woda z klimatyzacji została na osłonach. Mam wyciek z miski olejowej więc osłony są zanieczyszczone olejem. Możliwe, że przez to woda była lekko tłusta?
  12. Tak się zachowuje opona z wadami. U mnie też rano waliło niemiłosiernie. Pisałeś, że po teście drogowym wartości były powyżej 8kg. Nie wiem czy rozmawiałeś z wulkanizatorem ale w BMW już wartość 8kg będzie odczuwalna. Ja miałem wszędzie po 3-5 kg a w tej oponie z wadą 8kg i lekkie wibracje były odczuwalne. Bzdurą jest też stwierdzenie, że nie będzie czuć wibracji na kierownicy jeśli opona będzie założona z tyłu. Będzie czuć wibracje ale mniejsze niż na przedniej osi. Jak widać co warsztat to inne mądrości :) ja bym Ci jeszcze polecił sprawdzić luzy na wahaczach bo to też potęguje wibracje przenoszone z kół. Ale tak jak mówię, opona z wadą i tak klasyfikuje się do wymiany. Jakie masz opony? Rocznik i marka. Pytanie jeszcze dlaczego dobili tyle powietrza? Patrzyli w ogóle na tabliczkę? Czy na oko.
  13. Nie wiem w którym wahaczu zmienia się tuleje ale ja miałem kiedyś wibracje przy hamowaniu takim lekkim z dużych prędkości i wymieniałem gumy wahacza. Na szarpakach mi tego nie wykryli - albo nie potrafili.
  14. Żadne piasty i maglownice. Przecież maglownica nie lata po karoserii bo jest przykręcona. Zróbcie sobie na początek wyważanie z testem drogowym. Pisałem to wielokrotnie i kilka osób potwierdziło, że problem został rozwiązany. Po co wymieniać połowę auta jak piasty i maglownicę powodują drgania w bardzo małej ilości przypadków. Nie wykluczone, że tak jest ale jest mała szansa. Zawsze zaczynamy od kół. Jak wibracje się raz pojawiają raz znikają to po prostu opona ma wadę fabryczną. Raz ta wada bardziej oddziaływa na karoserie raz mniej. Ja miałem dokładnie taki sam problem na nowych oponach Continentala. Wyważałem kilka razy i nic to nie dawało. Wystarczyło pojechać na test drogowy i wyszło, że opona nie jest idealnie okrągła i ma wadę produkcyjną. Za takie wyważanie płaciłem w Warszawie coś koło 120 zł z tego co pamiętam. Zwykłe wyważanie kosztowało mnie 80 zł - nie warto moim zdaniem. Jeżdżę już 3 rok, przejechałem na tych oponach 70.000 i dalej jest okej.
  15. U mnie puka i skrzypi ten filc na rantach drzwi. Muszę raz na pół roku przesmarować wazeliną techniczną i jest OK. Skrzypi jak zaczynają się ciepłe dni. W nowym infiniti kolegi też taki problem występuje. Zrób test i uchyl wszystkie szyby do połowy. Jak przestanie to masz rozwiązanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.