Skocz do zawartości

Taxialanek

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 535d xdrive 2012

Osiągnięcia Taxialanek

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Burza1234 fajny film lecz według mnie quattro działa inaczej niż xdrive . Juz samo założenie w audi jest takie by koła przednie dostawały więcej mocy niż tylne nie wiem w jakich proporcjach ale fakt jest taki ze w standardzie audi ma przód napęd a bmw tył. Wibracje które występują w naszych autach należy dokadnie sprawdzac pod kątem ich występowania . Uszkodzenia rozdzielacza będą generować wibracje permanentne a nie takie które w określonych okolicznościach dają o sobie znać . Większość osób posiadających bmw z napędem na obie osie zalecają wymianę oleju nie tylo w skrzyni biegów ale i w rozdzielaczu . U mnie jeszcze olej jest fabtyczy przebieg 180tys. Możliwe jest ze wibracje spowodowane zużyciem elementów rozdzielacza przenoszone są na auto lecz powinno być to ciągłeb a kie tylko w określonych warunkach.
  2. A więc spRawa wygląda tak. Po wymianie poduszek okazało się ze jedna poduszka była nie sprawna . Była to prawa poduszka, miala podłączenie do podcisnienia które okazało się atrapa tzn. Nie miało żadnej funkcji poza tą ze podcisnienie nie znikło ale sam poduszka nie przechodziła w stan większej amortyzacji podczas pracy na biegu jałowym . Po zamontowaniu juz prawidłowej poduszki wibracje ustały postaram się wrzucić film na yt żeby mógł sobie każdy ocenić jej wygląd i dzialanie.
  3. Burza1234 a jednak to jeszcze nie jest to są wibracje delikatne ale są .Może napisze to jeszcze raz od początku . Wymieniłem poduszki ponieważ prawa była pęknie a auto podczas dohamowywania na światłach wpadało w wibracje takie jak by burczenia lub rezonans w momencie zatrzymania się wibracje mijały. Mechanik wymienił poduszki ale pomylił strony i wibracje były znacznie większe niż przed wymianą. Gdy posuszki wróciły na swoje miejsce wibracje zmniejszyły się o 80% ale występują też jak juz się zatrzymam to burczenie bądź dudnienie taki rezonans tez jest ale mniejszy jak jadę trochę czuć wibracji mijają jak podniose obroty tak powyżej 1000 jak jadę i puszcze całkowicie gas to jest lepiej niż w benzynie kompletnie zero jakich kolwiek wibracji gdy auto się nagrzewa na Maxa wibracje jak by się zmniejszają ale wciąż są nie ważne jaka pozycja n czy d czy r bądź p. Wcześniej na parkingu jak skreca lem mocno w lewo to auto wpadało tez w takie wibracje rezonans nie wiem od czego mam zacząć auto ma 180 tys xdrive przyspiesza normalnie nie ma braku mocy obroty nie faluja zmienia biegi gładko . Nie chce pół auta wymienić a potem okaz się ze to jakaś duperela pozdrawiam
  4. Koledzy nie będę udawał super gościa ale co nie którzy nie mają racji.BMW robi dla siebie tarcze sam i są to jedne z najlepszych tarcz na świecie oglądałem ostatnio program dokumentalny na niemieckiej tv i jest to szczera prawda. Sam te się pezekonalem ba własnej skorze. Tutaj dam wam link jak byście chcieli sobie poczytać lub pooglądać o fabryce BMW oddział Berlin http://www.bmw-werk-berlin.de/de/werk/produktion.html robią 24tys tarcz na dobę
  5. Burza1234 no różni ludzie siedzą za tą szybką trzeba czasem brać poprawkę na tych którzy trolują Heheheh. A co do pytania to tak, lewa poduszka była zamienieniona z prawą bo odrazu chciałem dwie wymienić i mieć spokój. Ale winę ponosi sprzedawca bo były zaminione w kartonie.
  6. Szkoda ze tak małe zainteresowanie ale dla potomnych napisze ze winę za drgania u mnie ponosi nie właściwie zamontowane poduszki tzn. Pomylona lewa z prawa stron dodam jeszcze ze poduszka prawa strona pasażera jest bardziej twarda niż lewa ale za to lewa jest cięższa. pozdrawiam i życzę bezawaryjne jazdy.
  7. Burza1234 fajnie ze wysłałeś link z instrukcja montażu, ale mnie interesuje konkretnie czy jak się zamieni stronami te poduszki to czy może byc taka wibracja. Dodam że poduszki mają naklejki ze starym numerem części a każdy kto miał w je w ręku wie ze niczym się nie różnią oprócz gumę odbojow które można przełożyć na drugą stronę, a wracając do tych etykiet wszędzie gdzie się przyglądałem są one do odczytania tylko od spodu auta ponieważ są skierowane do środka pojazdu a u mnie sa na zewnatrz obydwie wiem ze nie można inaczej poduszki zamontować ponieważ nie będzie pasowalo mocowanie podcisnienia ale same poduszki można zamienić stronami i będą pasować. Ale....... właśnie
  8. Jeszcze jedno pytanie czy zamiana stronami poduszek , lewa na prawą może powodować takie wibracje?
  9. Koledzy mam problem z wibracjami odczuwam je na siedzeniu karoserii i kierownicy. Kilka dni temu wymieniłem poduszki pod silnikiem prawa była zerwana i podczas dojeżdżania do swiatel wpadał w takie wibracja ale po zatrzymaniu wibracje mijały. Kupiłem poduszki corteco czyli w sumie orginal. Mechanik zmienił obydwie lecz po wymianie jest gorzej wibracje sa ciagle nawet jak sie zatrzmam poduszki były z pod ciśnieniem i mechanik powiedział ze nie można było ich odwrotnie zamocować . Ale nie mogę tego zweryfikować bo numery na nich byly starte .czy może byc inna przyczyna. Dodam że auto pracuje równo nie traci mocy i podczas jazdy nie ma absolutnie nawet najmniejszych wibracji.zauważyłem tez ze taka mala gumka na poduszcepoduszce była skierowana do karoserii a nie do środka auta mechanik powiedział ze mu spadła i złe ja założył. Proszę o pomoc bo jazda jest bardzo nie przyjemna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.