Skocz do zawartości

TomK

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G30 540xi
    G21 320xd

Osiągnięcia TomK

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Panowie, Chcę do G21 320 xd zalać Penrite po 2kkm, natomiast w klasie lepkości 5W30 mam aż 3 oleje z aprobatą BMW LL-04... :roll: Może już ktoś wybierał tę markę do G20 i wklei który to ten odpowiedni ;) Biorę też pod uwagę Amsoil, Millers. Sporo jeżdżę więc zadbam z smarowanie 2x częściej niż komputer w aucie.
  2. Polityka jest poprawna. Szukam zdrowego egzemplarza, to jaki będzie stan lakieru czy wyposażenie dodatkowe ma drugorzędne znacznie. Tu akurat auto jest całe pomalowane, stąd wizualnie prezentuje się dobrze. Wnętrze tez dobrze utrzymane. Nie ma zbyt wielu w PL do wyboru obecnie. Za 2 tyg oglądam kolejną, która wydaje się Dużo lepiej mechanicznie przygotowana. Obiektywnie o tym egzemplarzu: 1. Wizualnie z zewnątrz OK. Jeśli komuś pasuje nieoryginalny, gładki lakier. 2. Wnętrze dobrze utrzymane, sporo dodatków, które akurat dla mnie mnie mają znaczenie in minus - waga. 3. Ładnie pomalowane felgi 8J przód, zatem nie stricte z CSL, a więc nie kute i cięższe. 4. Niewiadomo jakiego pochodzenia tłumik końcowy, brzmienie zbyt basowe, nie oddaje dokładnie R6 BMW. Ale to subiektywne podejście. 5. Hamulce, od razu do wymiany mimo, iż tarcze nie są zużyte i jest spory zapas klocków. Biją odczuwalnie przy mocniejszym dohamowaniu. 6. Z pakietu Schnitzer - dokładka poprzedniego zderzaka, tylne skrzydło, pedały i rączka od ręcznego, tyle. Dla mnie te dodatki ważą bardzo dużo. 7. Wyraźnie odczuwalny stuk przy zmianie biegu na wyższy „spitited driving”. Okolice dyfra, półosi. Nie jestem ekspertem, ale coś jest nie tak. 8. Wydaje mi się, iż jest lekko odczuwalny uślizgu sprzęgła przy wrzucaniu wyższego biegu. 9. Redukcje biegów ok. 10. Silnik pracuje równo, nie zauważyłem wycieków, ale auto przeszło na razie oględziny związane głównie z jazdą. Z uwagi na stan hamulców oraz mocne stuki nie potraktowałem go ostrzej. 11. Auto ma nowe opony Continental, na normalnej drodze trakcja w porządku. 12. Nie sprawdzałem radia, szyberdachu, rolety z tyłu, nagłośnienia i innych funkcji, które nie są związane z jazdą. 13. Auto warte mniej niż „asking price” mimo niskiego przebiegu z uwagi na konieczne inwestycje. 14. Właściciel bardzo w porządku da się dogadać, polecam. Dziękuję wszystkim za uwagi i rozkodowanie VIN :cool2: P.s. Wklejałem jego numer tak jak widziałem go wpisanego w japońskich papierach. Nie miałem na celu ukrywać czegoś przed światem..;)
  3. Witajcie, Planuję zakupić e46 m3 do zastosowań torowych, zatem szukam zdrowego egzemplarza. Ta 3-ka już nieco "wisi" w internecie, może wiecie coś więcej? VIN:WBS-BL91000JP86629 Z góry dziekuję! TK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.