Skocz do zawartości

Skimir

Zarejestrowani
  • Postów

    598
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 X5 n62 2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Skimir

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

2

Reputacja

  1. Jaka tam jest przetwornica? Były przetwornice w których nagminnie puszczał lut pod tranzystorem - da się to łatwo naprawić.
  2. Spróbowałem się pobawić tymi ryglami i trochę pomogło. Maska odskakuje na tyle, że już zaczep w zamku nie łapie rygla z powrotem jak puszczę wajchę. Nie ma szału, bo mogłoby to zdecydowanie lepiej „odskakiwać” ale jest lepiej. Dzięki.
  3. Mam też problem z otwieraniem maski. Trochę posprawdzałem wstępnie i co wyszło. U mnie najprawdopodobniej problem nie leży w zamkach maski ale w tym, źe po odryglowaniu maska nie odskakuje na tyle aby zwolnić zaczepy. Po puszczeniu „wajchy” rygle (z reguły ten prawy) łapią z powrotem maskę. Wystarczy, że ktoś w chwili gdy ciągnę za uchwyt lekko podnosi maskę do góry i wszystko działa jak trzeba. Może te sprężyny już są słabe, może siłowniki maski. Czy u Ciebie maska sama idzie do góry czy musisz ręką ją otwierać?
  4. Sprawdził bym jeszcze odmy i czy nie bierze lewego powietrza. Druga kwestia to valvetronik tego na ślepo nie ma co ruszać bo to złożona kwestia.
  5. Tak na poważnie? Porównujesz opony, które nie są założone na felgi i nie napompowane a następnie wyciągasz wnioski?
  6. Sprawdzam czy da się to zrobić bez opuszczania sanek. Wg znalezionego opisu nic nie trzeba dodatkowo rozkręcać ale opis był dość niejasny…
  7. Cześć. Jak się wymienia krzyżak kolumny kierownicy w e53 z silnikiem n62 (czyli polift)? Nie mogę znaleźć dokładnego opisu - w newtis jest tylko opis do przedliftu a to trochę inna konstrukcja, na youtube też posucha… Da się to wymienić bez demontażu połowy gratów z komory silnika. Dostęp dosyć słaby ale może…
  8. Króciec chłodnicy, trójnik chłodnicy… Widzę, że pękł więc chcesz szukać tej części. Niestety, najprawdopodobniej nie występuje osobno ten trójnik ale razem z wężami. Szukaj - wąż chłodnicy.
  9. Z tymi długimi jako dzienne to są dwa problemy: 1. Wygląda to jakbyś jechał furmanką z lampami naftowymi 🙂 Światło żółte. Ale to kwestia gustu. 2. Tak ustawione światła nie spełniają ani definicji formalnej świateł mijania ani świateł do jazdy dziennej - a takich jest obowiązek używania w Polsce w dzień.
  10. Nie ma to różnicy z której strony zaczniesz. Rozbierasz wszystko co trzeba i układasz kabel. Osobiście bym zaczął układanie kabla od strony radia bo jak zostanie Ci dłuższy kawałek luzem to go łatwiej upchasz w bagażniku niż pod konsolą. Tak jak już gdzieś tu napisałem - szukaj wersji z dłuższym kablem. Jak kupisz ten krótszy to musisz go puścić środkiem więc rozbierania jest więcej, jak kupisz dłuższy to lecisz wzdłuż prawego progu (tam nawet idą wiązki).
  11. Cześć. Czy można "na kanale" sprawdzić poprawność poziomowania reflektorów poruszając ramieniem czujnika przy przednim wahaczu? Powinny reflektory pracować? Czy dzieje się to tylko podczas jazdy? Druga kwestia. Czy czujnik z nowszego BMW (2020 rok) będzie współpracować? Wtyczka taka sama, mocowanie takie samo (dwie śrubki), trochę inny kształt.
  12. Ja bym jeszcze dokładnie sprawdził koronkę, czujnik, okablowanie. Może warto zamienić czujnik i zobaczyć co się będzie działo.
  13. Sorry, ale powiem, że mistrz się trafił :-) No przegigant. Przecież nawet jakby tam dyfra zupełnie nie było to w toczącym się po płaskiej powierzchni samochodzie prędkości kół będą jednakowe. Koronki ABS są przy kołach a nie w dyfrze.
  14. A jaki luz na dyfrze spowoduje opóźnienie prędkości obrotowej koła? Ten mechanik chyba sam siebie nie słyszał. Jak jedno koło wg. inpy kręci się wolniej podczas jazdy na wprost to trzeba szukać przyczyny w czujniku, koronce itp. a nie w dyfrze.
  15. Mówiąc szczerze w koleinach nie widzę różnicy pomiędzy zestawem 255+255 a 255+285. Na szerszych oponach jest bardziej responsywny ale to raczej wynika z niższego profilu opony niż z szerokości. Tak czy siak wyścigówka to nie jest więc nie ma co się nad tym specjalnie rozwodzić. Dla mnie na plus to wygląd :-) Nie pakuj się w opony bez wzmocnienia XL (lub inne oznaczenie zależne od producenta, może być SUV, cokolwiek co oznacza twardszą oponę). To jest ciężki samochód i potrafi trochę szybkości nabrać. Kumpel ma starego Mercedesa ML, jechaliśmy na wakacje na dwa samochody, przed wyjazdem pochwalił się, że sobie fajne kompletne koła kupił. No ok - stoimy obok na parkingu i porównuję jego koła do moich (indeksy miał w normie) tylko, że mój samochód przy próbie bujania na boki stał sztywno jego "pływał" na oponach. Mówię - coś dziwne te opony masz... No ale indeksy niby OK (ML też trochę waży). Po ok. 3000km, całe szczęście już na powrocie w Słowacji rozleciał mu się bark opony... (Nie była stara). Natomiast spokojnie można odpuścić runflaty - miałem takie, było OK, trochę km zrobiłem (do zużycia opon) - były Nokiany. Z tego co wiem to słabo o sensowne zamienniki czujników PDC. Plastikowa zębatka daje radę. Mam 300kkm i działa więc OK. Jeśli byś szukał oryginalnych części (bo np. nie ma zamiennika) to skorzystaj z oficjalnego dealera BMW na Litwie. Rejestrujesz się na ich stronie. Na początku jest trudno bo litewski jest raczej słaby do zrozumienia ale już w samym sklepie, można wybrać język polski, walutę polską itp. Ceny dobre 10-15% niższe niż w Polsce. Wysyłka coś koło 30zł - obliczyłem, że przy zamówieniu powyżej 200zł zaczyna być korzystniej niż w polskim serwisie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.