Mówiąc szczerze w koleinach nie widzę różnicy pomiędzy zestawem 255+255 a 255+285. Na szerszych oponach jest bardziej responsywny ale to raczej wynika z niższego profilu opony niż z szerokości. Tak czy siak wyścigówka to nie jest więc nie ma co się nad tym specjalnie rozwodzić. Dla mnie na plus to wygląd :-) Nie pakuj się w opony bez wzmocnienia XL (lub inne oznaczenie zależne od producenta, może być SUV, cokolwiek co oznacza twardszą oponę). To jest ciężki samochód i potrafi trochę szybkości nabrać. Kumpel ma starego Mercedesa ML, jechaliśmy na wakacje na dwa samochody, przed wyjazdem pochwalił się, że sobie fajne kompletne koła kupił. No ok - stoimy obok na parkingu i porównuję jego koła do moich (indeksy miał w normie) tylko, że mój samochód przy próbie bujania na boki stał sztywno jego "pływał" na oponach. Mówię - coś dziwne te opony masz... No ale indeksy niby OK (ML też trochę waży). Po ok. 3000km, całe szczęście już na powrocie w Słowacji rozleciał mu się bark opony... (Nie była stara). Natomiast spokojnie można odpuścić runflaty - miałem takie, było OK, trochę km zrobiłem (do zużycia opon) - były Nokiany. Z tego co wiem to słabo o sensowne zamienniki czujników PDC. Plastikowa zębatka daje radę. Mam 300kkm i działa więc OK. Jeśli byś szukał oryginalnych części (bo np. nie ma zamiennika) to skorzystaj z oficjalnego dealera BMW na Litwie. Rejestrujesz się na ich stronie. Na początku jest trudno bo litewski jest raczej słaby do zrozumienia ale już w samym sklepie, można wybrać język polski, walutę polską itp. Ceny dobre 10-15% niższe niż w Polsce. Wysyłka coś koło 30zł - obliczyłem, że przy zamówieniu powyżej 200zł zaczyna być korzystniej niż w polskim serwisie.