Witam, Posiadam BMW E90 320i, na początku wymieniłem uszczelniacze bo palił olej, po tym zabiegu gruba różnica, ale powracał mi check engine, na kompie pokazywało błąd katalizatora (nie pamiętam kodu błędu), ale mniej więcej 40km po kasacji powracał błąd, byłem u mechanika na wymianie płynów itp. i sprawdzeniu ogółu, i przyczyną prawdopodobnie jest KOREK WLEWU OLEJU (tak też jestem zdziwiony :duh: ), powiedzieli mi, że BMW ogłosiło iż korki są wadliwe, i wystarczy zmiana na korek z modelu F serii lub wyjęcie całego korka, wypchnięcie trzpienia, wywalenie dołu korka (czyli tej podstawy i zakręcenie samą górą) ponieważ przez podstawe coś było nie tak i lewe powietrze łapał, przejechałem jakieś 150km i jeszcze nic mi się nie pojawiło (odpukać), auto inaczej jeździ, dźwięk inny, oraz nie faluje na obrotach. Jeśli ktoś boryka się z takim problemem czekam na opinie u Was :)