Skocz do zawartości

Farrik59

Zarejestrowani
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d

Osiągnięcia Farrik59

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Przeglądając oferty przepustnic o numerze 11717804384 natrafiam na duża listę producentów, którzy takie przepustnice proponują. Jakie polecacie firmy tej części? Widzę ze są sporo tańsze od oryginału BMW, który osiąga kwotę 2k, może któryś tańszy zamiennik będzie równie dobry a sporo tańszy. Pozdrawiam
  2. Widzę dużo sprzecznych opini, jedni polecają wlewanie do baku a inni stanowczo odradzają aby nie wyczyścić całego syfu który sie tam znajduje, bo narobi więcej szkód niż pożytku, jakie jest wasze zdanie na ten temat? Jest sie czego obawiać?
  3. I normalnie wlewam do baku ten środek? Tak jakbym tankował na stacji? :)
  4. Tak, mała buteleczka z ciemnoszarą etykietą od BMW. Chodziło mi tylko o to czy nie narobie więcej szkód niż pożytku lejąc ten specyfik do starej beemki, jakieś syfki do wtrysków itp
  5. A czy są jakieś przeciwwskazania do wlania tego produktu? Czy w starszym samochodzie może zatkać wtryski? Czy powinienem to zrobić jak mam nowiutki filtr paliwa? Czy jest to w pełni bezpieczne i mogę lać
  6. Witam, Ostatnio zaopatrzyłem się w dodatek do paliwa Diesel Additiv od BMW. Pytanie brzmi ile tego lać do baku, czy jest bezpieczne dla diesla z 2006r i czy są jakieś opinie na temat działania produktu. Chciałbym go zastosować profilaktycznie.
  7. Witam, szukam przepustnicy o numerze 11717804384 Na stronach widzę przepustnice firmy pierburg, czy to jest oryginalna przepustnica która fabrycznie była montowana w tych samochodach? Ponadto widzę dużo ofert na „korpus przepustnicy” i pytanie czy to jest to samo co poprostu przepustnica?
  8. Bez wciśniętego sprzęgła pojawia się kontrolka buta z pedałem sprzęgła i nie można odpalić, gdzie można to zakodować z powrotem aby było tak jak ma być?
  9. No dobra, wiec może ktoś wie dlaczego mimo wciśniętego sprzęgła muszę 2 krotnie wciskać przycisk start stop do uruchomienia silnika?
  10. Sprzęgło i hamulec czy sam hamulec? Mam manulaną skrzynie biegów …. Wchodzę do samochodu, wciskam pilot w slot, wciskam sprzęgło, naciskam raz, włącza się radio, światła, USB, zegar paliwa itp, a za drugim wciśnięciem odpala się samochód.
  11. Witam. Czy macie jakieś logiczne wytłumaczenie dlaczego muszę dwukrotnie wciskać przycisk Start/Stop aby uruchomić silnik? Nawet z wciśniętym sprzęgłem, pierwsze naciśnięcie uruchamia prąd, A drugie dopiero samochód. Proszę o pomoc, na większości filmów na yt jedno przyciśnięcie odpala samochód , u mnie dopiero za 2 razem. Mniej więcej jak na tym filmie I miałem tak od zawsze
  12. Witam, Czy mając wstawione xenony jestem w stanie zmienić lampy na zwykle halogeny? Czy po Vinie jestem w stanie sprawdzić z jakimi lampami auto Wyjechało z fabryki? Mam założone angielskie xenony przez poprzedniego właściciela, potrzebuje je zmienić na zwykle Europejskie halogeny bo ceny xenonow są straszne, jeden mechanik powiedział mi ze zmiana na halogeny jest niemożliwa, ale chciałem się upewnić u osób które siedzą w tym po uszy :) Pozdrawiam
  13. Witam . W swoim samochodzie posiadam angielskie demony, z którymi niestety coraz ciężej przejść przegląd. Nie widzi mi się kupowanie nowych xenonow w cenie połowy mojego samochodu, wiec pytanie czy jest możliwość zamiany przesłony z angielskiej na europejską oraz ile mniej więcej może to kosztować. Z tego co czytałem to kwestia rozklejenia lampy i wymiany przesłony na europejską. Pozdrawiam
  14. Witam. Szybka sprawa. W podłokietniku mam aux i USB, potrzebuje urządzenia dzięki któremu będę mógł podpiąć telefon przez bt, odtwarzacz muzykę i prowadzić rozmowy przez głośniki samochodowe. Polećcie proszę jakiś urządzenia które będą działać w tym zakresie. Dzięki
  15. Farrik59

    E90 Dpf

    Witam, od jakiegoś czasu zauważam, ze po przejechaniu kilku km odpala się kontrolka Dpf, ale nawet po bardzo długiej jeździe ze stała prędkością i obrotami nie gaśnie, wiec pewnie wypalanie nie dochodzi do skutku. Auto stało się mulaste i trochę więcej pali. Po diagnostyce samochodu aplikacja w smartfonie okazlo się, ze max temperatura silnika na postoju to 70st, a jak ruszam to spada do 50. Czy wymiana termostatów i uruchomienie wymuszenia wypalania w aplikacji pomoże w wypaleniu Dpf i przywróceniu dawnej mocy i spalania? Czy może to zupełnie nie o to chodzi i muszę szukać gdzieś indziej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.