Skocz do zawartości

skrzyneczkaryzu

Zarejestrowani
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e90lci 320d ed

Osiągnięcia skrzyneczkaryzu

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Poratuje ktoś działającym linkiem do isty D i data lite? wszystko co tu jest już leży albo usunięte albo poblokowane
  2. to jest w Polsce nielegalne do użytkowania na drogach
  3. Nie każdy jest mechanikiem... kulturalnie zapytałem co to może być, jak nie chcesz odpowiadać to nie odpowiadaj...
  4. Hej, jakoś zauważyłem że silnik wydaje taki dziwny dźwięk z przodu - okolice pasków i w sumie to brzmi jakby to one hałasowały - jak porównuje do dźwięków rozrządu to jest to totalnie co innego. Jest się czym przejmować? Walić z tym do mechanika? Poza tym 0 objawów
  5. Hej Zablokowała mi się kierownica na górnym ustawieniu, trzeba zresetować jakiś licznik w FRM - niby po 10.000 się blokuje https://forum.bmw5.co.uk/topic/139770-electric-steering-wheel-tilt-suddenly-stopped-working/ coś jak tutaj Ktoś mógłby nakierować czy da się to zrobić bez isty? Sam esys? tool32?
  6. są dedykowane Ledy do tych ringów jak masz ksenony, kodowanie pewnie 100zł bo nie jest to jakieś trudne, ale żarówki to chińczyki przy cenie 100zl spodziewaj sie szybkiego przepalenia
  7. Myślicie że wystarczy wymienić 13627804742 i 13627805152? Czy to odpowiedni czujnik ciśnienia spalin przed turbo? bo tylko takowy jak 13627805152 znajduje
  8. Wróciły te błędy 4D96 Abgasdrucksensor vor Turbine, Bereich I obere physikalische Grenze überschritten Testbedingungen erfüllt Fehler momentan nicht vor handen, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleucht en einer warnlampe verursachen 3F00 Kurzschluss nach Plus Testbedingungen erfüllt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer warnlampe verursachen
  9. Wystarczy oddać do regeneracji na to "czyszczenie" zapieczonej geometrii/nastawnika za plus minus 300zł?
  10. błąd tak, ale u mnie nie ma żadnej utraty mocy w tym rzecz
  11. Hej Przypadkiem tydzień temu sprawdzałem inpa błędy i zauważyłem błąd 483C, żadna kontrolka silnika ani nic się ni nie paliło ani nie wyświetlało w idrive Nie idzie go wyczyścić, z ciekawości parę dni później chciałem przetestować auto i wcisnąłem gaz na autostradzie i faktycznie przy 4000 na 4 biegu wyskoczył błąd silnika - utrata mocy, po czym od razu zniknął i nie zostało po nim śladu w idrive. Po zeskanowaniu wyszło 483C 4D96 4521, po konsultacji ze znajomym mechanikiem stwierdził że to chyba turbina, ale błędy czego poza 483C się resetują, dzisiaj próbowałem powtórzyć "utratę mocy" i poza 483C nic nie ma, a pomiary maksymalne turbiny z inpy wyglądają mniej więcej tak Ladedruck SOLL mbar 2700 IST 4200 - tu brak górnej wartości odcięcia ale od 2500 był pełny pasek (wartości na biegu jałowym 1020/1020) Raildruck SOLL bar 1800 IST 1800 - tu dochodziło na czerwone (wartości na biegu jałowym 310/340) Luftmasse SOLL mg/Hub X IST 1600 (wartości na biegu jałowym X/500) Błąd z tool32 483C Ladedrucksteller Ladedrucksteller elektrisch oder mechanisch defekt oder Übertemperatur Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden und bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Czyli że czujnik ciśnienia doładowania padł? Zwłaszcza że Luftmasse SOLL jest X? Czy jednak przygotowywać się na grubszą naprawę? Czy ciśnienie doładowania rzędu 3000-4000 bo czasem aż tyle wchodziło może być z tym związane?
  12. Naczy, nie wiem czy frm3 jest od e70 - bo jak mówiłem są problemy z odczytaniem tego modułu, a flashować się nie chce ani comfort ani expert... A gdzie mogę te schematy TIS znaleźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.