Skocz do zawartości

baca01

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 528i xDrive

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia baca01

  1. Witam. Niedawno pojawił mi się komunikat "niepełna moc silnika" i samochód stracił moc. Nie chodzi na wszystkich cylindrach. Znajomy podpiął komputer i wyszło, że na 4 cylindrze wypada zapłon i odcina wtrysk. Co mogłem zrobić sam to zamieniłem cewki i dalej pokazuje 4 cylinder. Kupiłem świecę i wymieniłem dalej to samo - nie chodzi na wszystkich cylindrach. Stara świeca była czarna, natomiast nową wykręciłem i czuć na niej paliwo. Ponownie zamieniłem cewki i nic. Samochód kopci, czuć niespalone paliwo i spaliny wydobywają się tylko z jednej rury. Co może być przyczyną? Gdzie szukać dalej ? czy od razu oddać do mechanika? Pozdrawiam
  2. Miałem taki sam dylemat w tamtym roku. Przebiegi robię podobne i padło z góry na benzynę. Wcześniej miałem diesla doszło do rozbiegania silnika przez DPF i koszt naprawy 6000zł (a poszły tylko wtryski, same pierścienie (tłoków na szczęście nie zniszczyło), chłodnica) - a była to tylko Mazda. Wyleczyłem się z nowoczesnych diesli. Długo szukałem 5-tki z Polski i serwisowanej. Znalazłem z premium selection. Była droższa o 10000zł od porównywalnego rocznika z niewiadomego pochodzenia z otomoto, ale tu dostałem 2 letnią gwarancję, przebieg 120tkm, bezwypadkową. Także polecam zakup w salonie. Jeśli auto ma mniej niż 6 lat można wyciągnąć gwarancję. Zakupiłem 528i i jestem bardzo zadowolony. Do tego wymienili mi tarcze i klocki na tyle bo nadawały się do wymiany i zrobili serwis olejowy. Od grudnia do dzisiaj zrobiłem 12tkm i wygląda na zewnątrz i w środku jak nowy. W tamtym tygodniu wymieniałem klocki na przodzie poza aso (z dostępem do kompa) zamienniki textar z wymianą 560zł. Mam 2 lata spokoju jeśli chodzi o rozrząd, a pod końcem gwarancji może zmienię.
  3. Właśnie ja miałem identyczne objawy, po prostu przy większych obrotach mniej czuć wibracje. Ja musiałem zakodować wtryski w autoryzowanym serwisie bo nikt w okolicy nie miał takiego kompa. Nieautoryzowani mechanicy wpisywali kody, ale przy próbie zapisaniach ich do CPU nic się nie działo, dalej korekty były starych wtrysków. dlatego załóż nowe wtryski, zakoduj i sprawdź, tym bardziej że już je kupiłeś. Poczytaj tu http://www.commonrailforum.pl/dlaczego-nalezy-i-jak-kodowac-wtryskiwacze-common-rail-ima-t1841.html
  4. Widzę, że założyłeś 2 posty, więc powtórzę: Miałem tak w mazdzie 6 (diesel) poszły wtryski. Objawy były takie jak u Ciebie. Najbardziej trzęsło przy przyspieszaniu na wysokim biegu z niskiej prędkości. Najpierw mechanicy mówili, że jak przy przyspieszaniu to pewnie półosie. Wymieniłem i nic nie pomogło. Nie wiem jak jest w BMW, ale tam podpinałem komputer i robiłem kalibracje wtrysków i na 100 kilometrów pomagało, potem znów wibracje. Po wymianie wtrysków jak ręką odjął. Ja kupiłem używki bo tam były denso i nowe 2500zł za sztukę, więc pół ceny auta. Boscha podobno regenerują. I ważne. Po zakupie podjechałem do mazdy na "wczytanie" wtrysków (nie wiem czy w BMW też tak jest?). Podobno przy CR są tak duże ciśnienia, że nie ma szans wyprodukować dwóch identycznych wtrysków i każdy ma swoje parametry korekcyjne, które trzeba podać do sterownika silnika. Słyszałem, że w niektórych autach kasuje się tylko te kody i komputer sam je adaptuje, tam tak nie było.
  5. nie wiem, mam go od 3 miesięcy, zniszczeń na niej nie widać więc chyba była taka od początku
  6. Witam wszystkich. Nie było czasu wcześniej, a auto kupiłem w grudniu, więc dopiero teraz. Jest to moje pierwsze BMW (a....... miałem jeszcze 2 miesiące 316i coupe 8 lat temu, ale jego nie liczę bo był to samochód na chwilę). Wcześniej długo jeździłem SUV-em, ale mi nie odpowiadały takie gabaryty i chciałem "normalny" samochód. Chorowałem na BMW 5 lub audi a6 i tak naprawdę zależało mi na tym w jakim auto jest stanie. Szukałem auta dość długo i piątka trafiła się w salonie BMW w Gliwicach. Ktoś ją zostawił w rozliczeniu. Krajowy, jeden właściciel, 125000km przebiegu, do końca serwisowany. Nie miał nawet stłuczki. Zakup był w BMW Premium Selection. Dostałem w gratisie 2 letnią gwarancję na wszelkie naprawy (poza eksploatacyjnymi). Jedyne co zrobili przed sprzedażą to wymienili tylne tarcze i klocki. Zrobione już 6k. BMW 528i Pojemność: 1998 Moc: 245 KM Rok produkcji: 2013 Przebieg: 124 980 km Lakier: Brąz Havana metalik Tapicerka: Skóra Dakota brązowa WYPOSAŻENIE DODATKOWE: 2K2 Obręcze kół ze stopów lekkich Star Spoke 328 2PA Śruby zabezpieczające 223 Adaptacyjne zawieszenie 255 Sportowa skórzana kierownica 258 Opony z funkcją jazdy awaryjnej typu Runflat 3AG Kamera cofania 302 Alarm 4BN Deska rozdzielcza wykończona drewnem 4UR Podświetlenie ambientowe 441 Pakiet dla palących 453 Aktywna wentylacja foteli przednich 456 Komfortowe fotele elektrycznie ustawiane z pamięcią ustawień fotela kierowcy 464 Torba na narty 465 System załadunkowy 488 Podparcie lędźwiowe foteli przednich 494 Ogrzewanie foteli przednich 5AC Światła z automatyczną kontrolą 502 Spryskiwacze reflektorów 508 Czujniki parkowania (PDC) 522 Reflektory ksenonowe 534 Automatyczna klimatyzacja 575 Dodatkowe gniazda 12V 6AA Teleservices 6AL BMW Live 6NK Łączość Bluetooth z interfejsem USB 6NR Apps 609 System nawigacyjny Professional 614 Przygotowanie pod Internet 676 Zestaw głośnikowy HiFi 8A1 Polska wersja językowa 8TF Aktywna ochrona pieszych 8TN Światła do jazdy dziennej 1CC Funkcja Start/Stop 1CD Odzysk energii hamowania 205 Automatyczna skrzynia biegów 4U2 Driving Experience Control
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.