Skocz do zawartości

21tehace21

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia 21tehace21

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam, ostatnio zrobiłem swapa, miałem m54b22, wymienilem słupek na m54b25, komputer został stary, auto normalnie chodzilo, pojeździłem z tydzień i dzisiaj postanowiłem wgrać soft od b25, znalazłem najnowszy soft nr 7545646 eu4, katy i wszystkie sondy są, wgrałem przez winkfp, wszystko się udało, po wszystkim zrobiłem synchronizację EWS, samochód normalnie odpalił, przejechałem się i przy drugiej jeździe zaświecił się chceck, i zauważyłem że jak auto schodzi z obrotów to obroty spadają na jakieś 400 po czym się podnoszą do właściwej pozycji, wcześniej tak nie było. W inpie nie ma błędów a gdy skasuje te błędy których nie ma to chceck gaśnie na niedługi czas. Da radę coś z tym zrobić, co myślicie o skasowaniu wszystkich adaptacji ?
  2. Witam ponownie u mnie sprawa wygląda teraz nastepujaco, dużo czytałem na internecie o tym bm24 i wyczytałem że przyczyną mogą być zimne luty, wziąłem tuner i przelutowalem wszystkie luty, gdy składałem wszystko do kupy to zauważyłem że wtyczka co idzie do zmieniarki nie wchodzi dobrze w tuner tak samo wtyczka od navi ponieważ tam jest takie niebieskie zabezpueczenie, podpiąłem wszystko tak jak ma być i teraz efekt mam taki że zmieniarka działa tylko że cicho jakieś 1/3 głosnosci radia fm, regulacja i wszystko działa tylko że cicho, ma ktoś pomysł co może być przyczyna, czy mogłem coś popsuć lutując tuner, oraz czy jest ktoś może z Podkarpacia z okolic Przemyśla z tunerem i zmieniarka żeby podmienić i zobaczyć o co chodzi ? Pozdrawiam
  3. Dzięki, a orientuje się ktoś może gdzie mógłbym dostać taki kabel ? Pytałem już w różnych sklepach elektronicznych i nigdzie nie ma, może ktoś z was taki posiada?
  4. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale gdy szukałem swojego BMW na przełomie lutego i marca to ona już była wystawiona tylko innne zdjecia, miejscowość ta sama.
  5. Witam, BMW E39 01/2001 navi 16:9 professional, samochòd kupiłem bez zmieniarki, dzisiaj dokupiłem zmieniarkę ale zauważyłem że mam tylko jedną kostkę 3piny do zasilania zmieniarki, porozbieralem boczki w poszukiwaniu drugiej wtyczki ale nic nie znalazłem, wyczytałem że w moim przypadku druga kostka to powinien być taki krótki kabel łączący kostkę wahler CD 10 pinowa w tunerze bm24 z kostką 6 pinowa w zmieniarce. Znalazłem tylko schemat z tunera bm24 ale nie znalazłem jak to powinno być podłączone od strony zmieniarki, czy mógłby mi to ktoś rozpisać albo podesłać jakiś schemat, i czy jest możliwość dorobienia jakoś tej kostki tzn same piny połączyć gdybym nie znalazł takiego kabla ?
  6. Witam wszystkich, wczoraj kupiłem swoje pierwsze BMW, kiedyś podałem link to takich dwóch egzemplarzy ściagnietych z Niemiec, jeden srebrny drugi czarny, jechalem pooglądać ta czarna za 13000 a kupiłem tą srebrna dałem 15000. Wcześniej oglądałem coś 5 różnych sztuk w komisach i od prywatnych ludzi i nie były za ciekawe, np. jedną miała coś drzwi źle spasowane na górze było ok a na dole haczylo o prog, listwy się nie zgadzały, na innej znowu tyłny blotnik źle doszpachlowany z daleka widać że coś było robione, jedną 2.8 to silnik się błyszczał jak psu jaja, podwozie tak samo, zero konserwacji tylko wyharatane wszystko karcherem. Nie chcę zapeszac bo to jeszcze za wcześnie mówic że dobry zakup bo dopiero się moga zacząć przygody :) Przyjechałem na nią kołach 500km (z sercem w gardle bo jest jeszcze niezarejestrowana) i nie zauważyłem nic niepokojącego, piekna jazda, to auto płynie nie jedzie, w środku cichutko, duza różnica po przesiadce z audi B5 diesla. Jest to BMW 520i 2001rok 2.2 170km m54 sedan titansilber, ksenony, navi, tempomat, grzane fotele, z tyłu ledy, DSC , czujnik ciśnienia opon(ale coś nie działa) pdc , nie ma natomiast skóry ani szyberdachu, troszkę w środku jest odplakowana. Auto od handlarza, sprawdzałem z ojcem ten samochód chyba z 3 godziny na wszystkie możliwe sposoby, lecielismy dwoma miernikami lakieru punkt po punkcie cale auto od wewnątrz gdzie się dało i od zewnatrz, słupki podłużnice itd, rdzy nie widać na aucie nie znaleźliśmy miejsca gdzie by przekroczyło 200mikronow, przewaznie 150, na podłużnicach i od wewnątrz 30-80, pewnie coś było podmalowane bo nie wierzę że nie ale nie widać, byłem na dwóch stacjach diagnostycznych gdzie nie wykryli nic nie pokojacego, i kupilem myślę sobie raz kozie śmierć, mogę jeszcze żałować że kupiłem ale na pewno bym zalowal jakbym jej nie kupil, wsumie nie było się do czego doczepić, szyby wszystkie BMW, trochę piksele na zegarach szwankują, oraz jeden uchwyt na kubki jest złamany, silnik chodzi cichutko, nie ma niepokojących odgłosów, przejechane niby 220000 ale wiem jak to jest z tymi przebiegami, książki serwisowej nie mam ale dostałem wypisy z przeglądów TUV od 2010roku z których wynika że rocznie było robione około 10000km ale wiem wiem że to wszystko fałszują, i że pewnie coś było cofane jak to w życiu bywa. Sprawdzałem Vin na internecie i niby wszystko się zgadza, jedna rzecz nie daje mi spokoju że na briefie kolor jest wpisany Grau a kolor to titansilber taki jest na tabliczce znamionowej i na internecie, śruby błotników maski itp nie widać żeby były odkręcane, i jeszcze mam pytanie czy u was też jest tak w niektórych miejscach np maska od spodu czy zawiasy maski, tak jakby były malowane samym podkladem białym, a tylko bardzo delikatnie zapsikane bazą ? Jak umyję to zrobię zdjecia i wstawię, pozdrawiam.
  7. Czyli silniki m54 są gorsze tylko ze względu na ten olej, czy jak silnik bierze olej to są jakieś jeszcze inne objawy np. mniejsza moc, dymienie itp ? Czy jak bierze np 1l na 1000km to już nie obejdzie się bez remontu czy można normalnie jeździć uzupełniając olej ?
  8. Jeżeli chodzi o m52 to bym wziął 2.8 ale jakby było 2.3 170km to też bym nie pogardził, 2.0 150km to nawet nie oglądam bo słyszałem że słabizna, myślę że 170km wystarczyło by mi do normalnej w miarę dynamicznej jazdy, bez wyścigów itp. Ciekawi mnie dlaczego dużo jest ogłoszeń w których ludzie piszą że roczny czy półroczny gaz, przecież kto montuje gaz załóżmy za 3tys i sprzedaje auto, czy do takich ogłoszeń nawet nie ma co jechać ? Zastanawiam się również jaki jest teraz popyt na E39 ? Czy jak jest w miarę dobry egzemplarz to szybko znika ? Dużo jest ogloszen które wydają się spoko ale już są na Olx przykładowo kilka tygodni, czy takie auto też należy skreślić ?
  9. Powiem wam że przeszukałem chyba cały internet i po wykluczeniu kombi, diesla, silników powyżej 3.0, automatu, zielonych, niebieskich i czerwonych (kolor ma dla mnie znaczenie) to nie ma raczej nic na całą Polskę . Jeżeli ma być przedlift to chociaż skóra żeby byla :) Gdy nie kupowałem a tylko przeglądałem ogłoszenia to co drugie było akurat takie jakie by mi pasowało i blisko a teraz gdy mam już kasę w rekach i szukam już konkretnego samochodu to się okazuje że nie ma...
  10. Czyli w m52 były tylko 520-150km, 523(2,5l)-170km, 528-193km ?
  11. Czyli nie patrzeć na rocznik tylko na stan danego egzemplarza tak ? A co do silników to czy te m54 wszystkie są tej samej konstrukcji i czy mają taką samą trwałość ? Oraz czym różnią się wersje 525 a 523 skoro oba mają tą samą pojemność i moc, oczywiście mowa o m52 ? Wyczytałem że przedlifty miały różnego typu bolączki które wyeliminowano w polifcie i dlatego wolałbym polifta, ale chyba zacznę oglądać też przedlifty, czy w tych pieniądzach dostanę coś w miarę dobrego ?
  12. Witam wszystkich, jestem nowy na forum. Zacznę od tego że od kąd posiadam prawo jazdy czyli jakieś 12 lat zawsze podobało mi się BMW E39 normalnie aż wzdychałem jak mijałem takie na ulicy albo na ogłoszeniach w internecie, jak dla mnie to auto ma idealny wygląd, bardzo lubię klasyczne ksztalty. Kiedyś miałem golfa 2 1.6pb, następnie kupiłem Audi a4 B5 1.9tdi a teraz wkońcu E39 jest w moim zasięgu, co prawda gdy kupowałem kiedyś audi to E39 też niektóre bym znalazł w tych pieniądzach ale to były szroty. Teraz mam 16tys i planuje zakup jakiegos w miarę dobrego egzemplarza, wiadome że nie będzie to igła ani full opcja ale myślę że coś powinienem już dostać. Celował bym w polifta tylko sedan i tylko na benzynie, i tu pojawia się pytanie czy te silniki m54 są bardziej awaryjne i kosztowniejsze w eksploatacji niż m52 o których słyszałem bardzo dużo dobrych opinii, o m54 słyszałem że lubi palić olej ale czy jest tak że ten typ tak ma czy jak pali olej to już trzeba robić silnik, dolewanie by mi raczej nie przeszkadzalo ponieważ dużo nie jezdze, ok 10k rocznie dużo w koło komina. Czy te silniki m54 są bardziej problematyczne od m52? Wolałbym polifta ze względu na wygląd, znalazłem takie 2 ogłoszenia, co o tym sadzicie, warto podjechać poogladac, a może ktoś już był i oglądał ? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-2-2-170km-manual-lift-ringi-xenon-navi-pdc-grzanefotele-tempomat-ID6BKbZX.html https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-lift-525i-manual-ringi-grzanefotele-pdc-multifunkcja-szyberdach-ID6BwQRr.html Co prawda jakoś te przebiegi za niskie i te zdjęcie na których auto wygląda jak nowe są dziwne, co o tym sądzicie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.