Skocz do zawartości

Parowar

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Nie mam

Osiągnięcia Parowar

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Parowar

    Jakość środka e39

    To nie o to chodzi, zobacz że te fotele z 99 roku trzymają się już dużo lepiej niż te z roku wcześniej. Po prostu ten materiał był chyba do dupy.
  2. Parowar

    Jakość środka e39

    No właśnie te zwykłe welury z 97 i 98 roku jakieś takie mocno podatne na podarcia są, bo w sumie jakiej e39 bym nie oglądał z większym przebiegiem to w każdej ten fotel jest podarty.
  3. Parowar

    Jakość środka e39

    Egzemplarz, który oglądałem miał na blacie 350k. Nie wydaje mi się, żeby to był jakiś ogromny przebieg jak na e39 i środek powinien chyba wyglądać trochę lepiej. Ile wytrzymują tak plus minus te welurowe fotele z e39? Chodzi mi o te fotele co były w 97 i 98 roku.
  4. Parowar

    Jakość środka e39

    Cześć, mam na oku pewne e39, ale ma środek w takim sobie stanie. Fotel welurowy jest porwany, wieniec kierowniczy już przetarty dosyć mocno, a przyciski od multifunkcji są powycierane. Jak tak oglądam te aukcje to sporo aut ma wytarte przyciski od multifunkcji itp. Czy to jest jakaś norma w e39 czy to świadczy o dużym przebiegu rzędu 700k?
  5. Może masz duże ręce. Gdzieś na youtubie widziałem filmik jak gość wymieniał w e46 (m54) odmę bez ściągania kolektora. To może mały offtopic, jak według was wypada utrzymanie e46 względem e39? Drugie pytanie czy e46 jest dużo gorzej wyciszone od e39? @EDIT
  6. Miałem jedno, m52b25 przejechałem nim z 30kkm. Może i teoretyzuje, ale wszędzie na forach jest gadanie o drogich częściach do e39, a ja po prostu tego nie widzę. Może o czymś nie wiem. Robota przy tym samochodzie jest prosta, market części ogromny, na youtubie znajdziesz poradniki jak te auto rozebrać do ostatniej śrubki. E46 jest dużo tańsze w utrzymaniu niż e39? To że łamią się rurki to ok, prawda, ale żadnego kolektora nie trzeba ściągać, wystarczy odkręcić filtr oleju i tyle. Robiłem taką operacje u siebie w m52b25.
  7. No i co tam jest niby drogiego? - zestaw naprawczy disy poniżej 100zł - odma 130zł - przepływomierz 670zł Przykładowo do passata b5 przepływomierz kosztuje ponad 700zł. Gdzie są te drogie części do e39?
  8. W e39 nie było 4 cylindrowych silników. Jakie inne części są droższe? Pierwszy przykład z brzegu: amortyzatory przód TRW e39: 375zł amortyzatory przód TRW passat b5: 440zł Klocki i tarcze przód TRW e39: 385zł Klocki i tarcze przód TRW passat b5: 325zł
  9. W co Ty chcesz niby wsadzać 20k w e39? Nie licz robocizny mechanika, bo wszystko sobie sam porobię. Części do tego samochodu są obecnie po prostu tanie - na poziomie passata b5 czy innego mondeo. Jeżeli się nie kupi auta z jakimś egzotycznym wypasem to nie wiem w co tam można włożyć tyle kasy. Market na części do tego auta jest ogromny. Amorki niecałe 400zł, sprzęgło z 600zł, jakież jeże dmuchawy, termostaty i tym podobne pierdoły chodzą po 100zł. W co tam niby można wsadzić 20k? Koszt utrzymania są delikatnie większe niż passat b5, mondeo czy accord. Czyli mam nie kupować 20 letniego auta, tylko kupić nowe f30? Co to za rada... :mad2: Czemu tutaj wymieniacie f30 i porównujecie je do e39. Wiem, że rozmiarowo są podobne, ale przecież te auto to kasztan, rozmemłany układ kierowniczy, takie sobie wyciszenie, taka sobie jakość środka. Wolałbym wziąć coś innego od konkurencji. Zresztą tak jak maniek zauważył, każdy jeździ tym czym lubi i tyle.
  10. Korekt paliwowych nie sprawdziłem, bo nie miałem kompa z inpą, jedynie sprzedający użyczył mi swojego kompa z jakimś uniwersalnym programem, żebym sobie sprawdził co i jak. Przebieg próbowałem sprawdzić jeszcze przed oglądaniem tego auta, tak jak wcześniej pisałem wykupiłem jakiś raport, ale nic ciekawego tam nie było, jedynie informacja o tym, że auto miał tylko jeden właściciel. Podobno jak auto wyjedzie z Holandii to już niewiele da się sprawdzić.
  11. Cześć, spodobało mi się takie bmw: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-170km-2-5i-manualna-sedan-dobrze-wyposazona-zadbana-po-oplatach-ID6ByHEN.html#27d3e0c92d Auto obejrzałem wydaję się w miarę spoko. Dach lakierowany, tylne błotniki delikatnie malowane (pewnie rdza je brała) i prawy próg też malowany, szyby wszystkiego oryginalne. Praktycznie zero rdzy na aucie. Klima nie działa, silnik ma majonez pod korkiem (pewnie od odpalania na krótko), po podpięciu pod kompa wywaliło błędy o nieprawidłowej mieszance paliwa/powietrza, środek wypicowany typowo pod sprzedaż, lakier w miarę ok, zawieszenie w przyzwoitym stanie. Wykupiłem jakiś raport za 3 euro, w którym miał być podany faktyczny przebieg, ale żadnych sensownych informacji tam nie było. Handlarz kupił to auto na jakiejś licytacji w Holandii. Zastanawia mnie też za ile on te auto tam kupił, no bo opłaty na auto to pewnie z 1000zł, laweta z 2000zł, mycie środka pewnie z 500, to już daje z 3500zł. Co sądzicie? WBADM31010GR10900 typeCode DM31 type 523I (EUR) series E39 () serie 5 bodyType LIM steering LL doors 4 engine M52/TU displacement 2.50 power 125 drive HECK transmission MECH color ORIENTBLAU METALLIC (317) upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) prodDate 1999-07-26 individualInteriorCode S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie S438A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Wersja z drewna szlachetnego S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC) S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Tempomat S555A BORDCOMPUTER Komputer pokładowy V z pilotem S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.