Skocz do zawartości

Maxejd

Zarejestrowani
  • Postów

    415
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E92 335i 2007 MHD stage 2+
    Audi A6 C7 2013 3.0 TDI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maxejd

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Dobra skoro OEM to muszę iść w 4x opony 245 profil 35 przód/ 30 tył. ET mam 31 ,dać delikatny dystans?
  2. Dlatego firmy Avangarde czy inne pewnie robią felgi pod cywilne wersje. W rozmiarze 19 też są dostepne tylko szerokości 9 i 10 OEM 359 jest stricte pod M3. Z wąskimi kapciami z tyłu nie ma co szaleć na programach i pora powoli wracać do oryginału. Tak czy siak udany dzień. Szukałem replik ,a skończyłem z oryginałem.
  3. Masz rację ,bezpieczeństwo jest najważniejsze. Teraz tak czy siak to samchód weekendowy i pokonuje trasy które znam bez dziur ,ale mimo wszystko W ofercie replik nie ma niestety takich wymiarów - tylko M'kowe 9J i 10 albo 9J http://dawmac.eu/epages/950018285.sf/en_GB/?ObjectID=11333016&ViewAction=FacetedSearchProducts&SearchString=str1&FacetValue_CategoryID=26357974&CurrencyID=PLN&CurrencyID=PLN&FacetRange_ListPrice=&FacetRange_ListPrice= rozmiar 235/35/19 / 265/30/19 zda egzemin? czy szukać 245 - 275 Edit: a 9J wejdzie na tylną oponę 255? Panowie.. dziwna sprawa znalazłem ofertę 4x felgi ori M3 19 9j ,et 31 OBIE STRONY czy da się coś takiego założyć ,czy jest sens czy to będzie jeździło?
  4. https://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndikatfotos/topic45759_E93_335i____M_Performance_3er_BMW_-_E90___E91___E92___E93.html Chłop według tego co pisze ma opony 225 i 255. Czyli jest taka możliwość że da się założyć? Dziękuje
  5. Dobrze że Cię zapytałem. Czyli póki co ta opcja odpada. Pamiętam że kiedyś podawałeś wzory felg wzorowanych na styling 359 tylko kopie ,kopie ten temat i nie mogę znaleźć. Mógłbyś je znaleźć i podać te warte uwagi? Od biedy zostaje coś w stylu CSL jak np. to http://dawmac.eu/epages/950018285.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/950018285/Products/%22RIVA%20RVDTM%2019%22%22%208J%20ET34%20%2B%209J%20ET37%205x120%20Silver%22 Wymiary są juz bardziej zbliżone do tych co mam obecnie.
  6. Hej Ponta Planuję zakupić felgi veemann vc359 tylko rozmiar 19 jest w dwóch szerokościach 9J i 10J Aktulanie mam styl 230 z 8J i 9J. Opony 225/35/19 i 255/30/19 są świeżutkie Nie bedzie na mnie problemy założyć tychże felg?
  7. To samo można powiedzieć o większości nowszych silników. Mam 230k kilometrów w n54 i szczerze nie pamiętam kiedy ostatnio miałem jakiś błąd albo awarie, lata jak zdrowa pszczółka. Też wiele zależy od tego jak te silniki traktował poprzedni właściciel i jak o nie dbał. Ale tego już nie ustalisz Tak naprawdę ile byś nie wydał to koniec końców kupujesz kota w worku. Jeśli kupisz zaniedbane 335i z n54 to tak ,możesz wydać naście tysięcy na naprawy. N55 i n53 są tańsze w obsłudze ,ale też bardzo drogie. Na aukcjach w niemczech czy usa są 335i z przebiegami rzędu 300-400 tys
  8. MHD to cudowna rzecz. Nie tylko do tuningu ,ale równiez do diagnostyki czy gadżetów dla N54 "Jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaki dolot zrobić i czy ruszać downpipy." W zależnosci od programu Na stage 1+ zalecany jest intercooler Na stage 2 downpipe A na stage 2+ obie z tych rzeczy. .. i w sumie tyle. Reszta modyfikacji to szutka dla sztuki. no chyba ze celujesz w wyższe moce. Charge pipe to przewrażliwienie amerykanów ,oni tam ładowali w n54 naprawe duży boost przez co nie wytrrzymywał. Stage 1 to delikatny program ,odczujesz różnicę na pewno. Ale przed programem wymień świece ,sprawdź cewki i zobacz czy nie ma wycieków no i czy samchód jest w pełni sprawny. Najpierw naprawa a potem tuning
  9. Ile by nie było mocy w wolnossaku to po jakimś czasie będzie jej po prostu za mało. Zamiast szukać wersji z określoną mocy ,skup się na znalezieniu dobrego egzemplarza
  10. Czyli niestety problem leży głębiej :/ Pierscienie dymiły by cały czas ,ale nic nie można wykluczyć. W każdym razie najprawdopobniej trzeba będzie ściągać głowicę i zobaczyć co w trawie piszczy. Zrób jeszcze test - zostaw auto na wolnych obrotach na kilka min i potem dodaj gazu.
  11. Downpipe otwiera tak naprawdę furtkę do modzenia ,więc jeśli w przyszłości planujesz tuning to downpipe to podstawa. Po wstatwienie DP oczywiście trzeba pojechać do elektryka BMW żeby coś zrobił z checkiem. Po wstawieniu DP głośność wzsrasta o ok. 20% więc nie odczujesz nawet różnicy. W silnikach z turbo uwolnienie wydechu zmieni odczucia z jazdy i samochód zauważalnie ma lepszą reakcje na gaz. jednak w pełni potencjał zobaczysz po programie. Wadą jest to że wydech śmierdzi no i koniec końców usuwasz katalizator. Jeśli chcesz zostawic auto w oryginale to kup nowy kat, znajdziesz go pewnie na stronach z czesciami BMW OEM Jeśli chcesz trochę pomodzić to wybierz downpipe - teraz jest na to idaalna okazja. Wpisz po prostu N55 DP w google i wyskoczy Ci wiele stron. To tylko kawałek rurki więc jakość nie ma aż tak duzego znaczenia.
  12. A wiesz kiedy były wymieniane ostatnio świece? Zaczął bym od nich jeśli zapłon wypada właśnie pod obciążeniem.
  13. bolączki będą takie jakie zostawił poprzedni właściciel. Jeśli przebieg jest oryginalny to bomba ,ale sprawdź go przed zakupem. warta uwagi ,ale zwróć uwagę na licznik. Zdobądź vin.
  14. Drgania na jałowym to typowy problem n55 ,nikt nie znalazł skutecznego rozwiązania. Nie którzy z tym żyją i jeżdżą wiele lat. Cykanie jest spowodowane wtryskiem bezpośrednim. Może brzmieć jak diesel ale wszystko jest wporzadku Co do mocy to masz n55 na jednej turbinie. Ta turbina osiąga maksymalny moment dosyć nisko przez co nie ma czym dmuchać na wyższych obrotach.
  15. Musisz wejść do zakładki "diagnostics" i zakładka "Read adaption values" Ale tu pewnie wina leży po stronie mechaniki,skrzynia już nie daje rady ,stage 2+ to BARDZO mocny program i lepiej w opcji flashowania pozostawić "bezpieczne" limity Nm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.