Skocz do zawartości

19Maaarcin89

Zarejestrowani
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 330i

Osiągnięcia 19Maaarcin89

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wiesz może jakie miałeś błędy? Mam chyba podobny przypadek tylko u mnie parę dni temu jakimś cudem sam sie naprawił i nie wiem czy to możliwe Z tego co przeszukałem internet to tylnie można wyciąć ale te które są z kolektorem to już nie tak łatwo. Przeważnie ludzie wymieniają na nowe
  2. Jakiej marki zakładałeś popychacze? Te pukanie nastąpiło od razu czy był to proces rozłożony w czasie? Długo jeździłeś na tym 10W40?
  3. Ostatnie dni wyskoczyły właśnie też błędy katalizatora P0420 I P0430 i do tego P0015 a wypadanie zapłonu tylko na 4,5,6 cylindrze z 1,2,3 nie było problemu. Przeszukałem pół internetu i nigdzie nie znalazłem wpisu żeby komuś katalizatora sam sie zdołał odetkać i nie wiem czy to jest możliwe. Auto przed tym cudownym uzdrowieniem zawszę z rana podczas pierwszego staru kopciło, ciężko odpalało i przez pierwszą minutę chodziło nie równo ( wibrację, falujące obroty itd) Teraz z rana chodzi nie równo ale nie kopci. Nie mam pojęcia o co chodzi...
  4. Cześć wszystkim. Od czasu mojego posta nie udało się naprawić auta. Był u paru mechaników ale każdy nie chciał podjąć się naprawy tylko wymiana silnika. W silniku jest sporo nowych części i za bardzo nie chciałem wymieniać na inny. Autem praktycznie nie jeździłem ale t 2 tygodnie temu postanowiłem że będę nim jeździł i jak się rozpadnie silnik to się rozpadnie i wtedy wymienię. Przez pierwszy tydzień auto jeździło jak by miało ze 150 koni i do tego pojawiały się błędy które wymieniłem wcześniej. Z dnia na dzień było co raz gorzej. Na końcu praktycznie wcale nie chciało przyspieszać co doprowadziło mnie do takiej frustracji że postanowiłem przegonić je na najwyższych obrotach jak to możliwe. Po takim paru minutowym "katowaniu " z wydechu wydobyło się strasznie dużo gęstego białego dymu. Dojechałem do domu z myślą że silnik do wymiany. Po powrocie do auta po paru godzinach stał się cud:) Auto nagle zaczęło działać, przyspiesza bez najmniejszego problemu. Po skasowaniu błędów juz nie wróciły. Przejechałem jakieś 600km i wydaję się że bmw same się naprawia. Ma ktoś pomysł co mogło spowodować tą cudowną naprawę? Jest możliwość że miałem zapchanych katalizator i sam się oczyścił?
  5. Cześć Udało się rozwiązać problem? Mam praktycznie ten sam problem od pół roku. Wymieniłem już praktycznie wszystko oprócz wtrysków i katalizatorow. Dzięki
  6. Błędy były tylko od wypadania zapłonu na 4,5,6 cylindrze. Błędów konkretnie od disy nie było ale w tym wypadku nie pokaże błędu bo w dużej disie była urwana klapka a elektronika działała. Jedynie chyba powinno pokazać błąd od małej disy ponieważ ona stała nieruchomo, po rozebraniu okazało się że jest uszkodzona elektronika, prawdopodnie od oleju który się tam dostał.
  7. Duża disa miała urwaną klapkę to i tak do wymiany. Małą dise rozebrałem i było w niej dużo oleju. Podłączyłem ją na krótko i ledwo co drgnęła, także obie disy do wymiany plus cała odma...
  8. Po prostu masz blokadę która często jest stosowana w stanach. Miałem kiedyś auto z USA i miało blokadę do 200km/h. Jeździłem tak ponad 2 lata bo w Polsce nikt mi tego kaganca nie chciał zdjąć... Znalazłem jeden warsztat w Niemczech ale chcieli za tą usługę ponad 3k. Jeśli do 220 auto rozpędza się bez problemu a później czujesz "odłączenie zapłonu" i po chwili możesz znów do 220 przyspieszyć to na 100% masz blokadę i nie masz co się przejmować tym że auto jest nie sprawne. W BMW pewnie bez problemu w każdym serwisie można zdjąć tą blokadę, ja niestety miałem auto które nie występuje w Europie i miałem z tym problem.
  9. Dzisiaj zdemontowałem kolektor. W kolektorze było sporo oleju, do tego stopnia że w cylindrze 5 i 6 widać że jest olej na zaworach. Odmę wymieniałem jakieś 5k temu i aktualnie jest w niej sporo kremowej mazi, tyle nawet nie było w starej odmie gdzie jeździła parę lat. Duża disa miała luźną klapkę, mała disa była cała ale nie można ruszyć klapką. Tak powinno być? Stoi sztywno ale nie wiem czy ona rusza dopiero pod uruchomieniu auta czy ewidentnie uszkodzona? Będę wdzięczny za jakieś sugestie ale wydaje mi się że disa i odma do wymiany...
  10. Już dwa razy ściągałem kolektor, także pójdzie szybko. I tak muszę go ściągnąć bo będę sprawdzał małą dise, to od razu zobaczę ten czujnik.
  11. Świece były montowane nowe jakieś 10k temu, poza tym były zmieniane miejscami. Z bank 1 przełożyłem do bank 2 i dalej jest to samo
  12. Tylko żeby podmienić to i tak muszę kupić nowy a wymiana tego chyba taka łatwa nie będzie bo z tego co patrzałem to ten czujnik jest gdzieś koło rozrusznika..., ale sprawdzę i ten trop :)
  13. Nie sprawdzałem. Jeśli był by uszkodzony to nie wyskoczył by błąd związany bezpośrednio z tym czujnikiem? W jaki sposób można go sprawdzić?
  14. Tą wtyczkę już parę dni temu odłączałem i też auto gorzej działa ale nie aż tak jak po odłączeniu wtyczek od vanosa. Jedyne co mi się przychodzi do głowy to mała disa uszkodzona. Po odłączeniu wtyczki od Disa nie było reakcji
  15. Po odłączeniu elektrozaworów samochód pracuje gorzej. Falują obroty, podczas zatrzymania auto potrafi zgasnąć no i oczywiście błędy od odłączonych wtyczek. Błędy przerwy zapłonu nadal wyskakują...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.