kakashi
Zarejestrowani-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
może będzie 735
Osiągnięcia kakashi
Debiutant (2/14)
0
Reputacja
-
Mam pytanie - jest mi ktoś w stanie namierzyć jego historię? Właściciel podobno rok temu sprowadził dziada i od tego czasu stoi na holenderskich blachach, jednakże kurde tarcze nie wyglądają jakby stał, a środek jest praktycznie perfect. Jedynie lewe tylne drzwi się nie otwierają(podobno jakiś wcześniej oglądający trzasnął drzwiami i właściciel twierdzi że zapadka się cofnęła czy coś tam...) i zastanawiam się czy gdzieś nie zaliczył strzała... Link dla ciekawskich: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-auto-w-bardzo-dobrym-stanie-klima-podgrzewane-fotele-navi-skory-ID6BGfkw.html Wygląda naprawdę fajnie, widziałem w środku, z zewnątrz nie wiem bo ciemno było, ale te tarcze, silnik mega czysty - aż powiedziałbym za bardzo i albo koleś go dał na profesjonalne czyszczenie albo nie wiem co mam myśleć o tym...
-
Cześć, napotkałem takie cudo: https://www.olx.pl/oferta/bmw-523i-e60-2006-gaz-CID5-IDywJF2.html#652c3f4447 osobiście w moim stylu, ma dodatkowo gaz i trochę tej mocy, blisko mnie więc dodatkowy plus . Zakładam od razu że trzeba będzie przekładkę zrobić. Patrząc po allegro 4k nie zachęcają, więc 2 rzeczy: - standardowo: co sądzicie o tym aucie? - przekładka z angola: jakie koszty optymalne, ew. kogo polecacie by zrobił dobrze a tanio?
-
No dobrze, a w takim razie co polecacie w piątkach? Jakie silniki? 5 ludzi tam nie będzie się sardynkowała? [edit] po szybkim rozejrzeniu się na rynku jest bmw serii 3 w silniku 2.0d e91 z 2007 roku za 16k więc w sumie 1000 zł taniej niż mam ofertę na te e65, podobno [bEZ PROBLEMÓW]. Jeszcze ani vinu ani słychu bo facet dopiero wieczorem ma podrzucić, ale pytanie - jak to lata i się serwisowo sprawuje? No i przede wszystkim - jak z miejscem?
-
Szczerze nie wiem jak sprawdzić stabilizatory DD, poza tym czy z nich nie cieknie. Bo choć to fajna sprawa, to nigdy nie chciałem mieć czegoś takiego w swoim aucie więc tematu nie zgłębiałem. Przykładowa cena: - stabilizator przód DD - 7500 zł; - stabilizator tył DD - 7200 zł; Do tego dochodzą przewody ciśnieniowe, które również tanie nie są. Z tego co wiem to tej przekładni się nie regeneruje, poza wymianą uszczelnień. - przekładnia AT - 10 tyś zł. Matko święta i córko przenajświętsza, czy cokolwiek w tym aucie w kwestii napraw zamyka się poniżej 1000 zł? Nie licze podpięcia pod komputer :mad2:
-
O jakiej dokładnie przypadłości mówisz? Rurka to jest zapewne 100-150 zł, chyba że samemu wymieniasz, przynajmniej takich kosztów bym się spodziewał. Pompa wody była wymieniana jakiś czas temu jeżeli o tym mówisz... Można jakoś sprawdzić inaczej te uszczelniacze? Też się tego obawiam a nie mam pojęcia jak do tego podejść przy oględzinach. O ile właśnie krzywych tarcz się właśnie spodziewam (mycie gorących tarcz na myjni i się wichrują), o tyle te stabilizatory DD i servotronic - można ich stan jakoś zobaczyć podczas oględzin? Dużo kosztuje wymiana, naprawa tego?
-
E46 Vin WBAAP31080JL08251
kakashi odpowiedział(a) na wojtek2299 temat w Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia? Opinie na temat samochodów na sprzedaż
Kolega ostatnio kupił dokładnie takiego samego, ale za 2k zł... :D tylko lekka wgniotka na drzwiach :P -
Wiesz co, mam X-a w wersji 2.0D z 2004 roku z przebiegiem 260k (kupowałem w 2014 ze 180k), gdzie właściwie od strony silnika nigdy nie miałem awarii, teraz właściwie ostatnio posypały mi się wtryski i wymienić musiałem, ale tak to nic. Problemów od strony diesla z EGR'em brak bo wywaliłem go i rurę stalową po prostu ładnie zagniotłem tak że komputerowi i silnikowi to nie przeszkadza :mrgreen: A poza tym to właściwie tylko lać, wymieniać klocki tarcze i zawieszenie i jeździć... Tylko że jest 1 dwulatek który potrzebuje fotelika, jest jeden 16-latek, jest jeden 15-latek i do tego jeszcze na domiar złego dochodzi żona. Więc miejsca w szczególności w wakacje brakuje, nawet durny wypad do rodziców żeby pojechać ze wszystkimi wymaga dzielenia się na samochód i wysłanie tej starszej dwójki pekapem. Dlatego też szukam czegoś większego w zasięgu do 20k, czegoś co w miarę ładnie wygląda (bo do tej pory nic totalnie nie przykuwało mojej uwagi), ale też i wypytuje się bo obawiam się tej bumy. Nigdy styczności z żadną nie miałem, dla mnie to były dresowozy i paligumy, ale jak jechałem raz taxą to właściwie nawet wygodnie było. Tylko że ten układ zaworów i wszędobylska elektronika... Przeraża mnie to trochę... A mieszka ktoś koło Konina kto ma kompa i jest dobrym ekspertem albo znacie kogoś?
-
Możesz rozwinąć myśl? Jest co prawda plan by to auto postało u mnie dłużej bo potrzebuje (duża rodzina, aktualnie jeżdżę Jaguarem X-Type i kurde bardzo ciasno jest, a nie wyobrażam sobie siebie w jakimś minivanie albo vanie, co to to nie :D) i chciałbym nabić jak najwięcej km bezawaryjnie, tylko właśnie pytanie - ile tych km?
-
311k wg ostatniego badania technicznego. 3 właścicieli: - pierwszy właściciel na początku 2002, - następnie sprowadzenie do polski, polski właściciel sprowadził 01.2015, badanie techniczne rok później i 280k km, - następnie zmiana właściciela w kwietniu 2016, badanie techniczne 01.2017 i 292k km, - następnie zmiana właściciela w styczniu 2017 i 311k km przy badaniu 01.2018, wtedy też miał założony gaz i później jeżdżący podobno dbający i teraz jest 324k. Więc jestem pełen nadziei ale i obaw co wyskoczy :roll:
-
Cześć, szukam jakiegoś eksperta z Gdańska albo okolic, który byłby w stanie mi doradzić w sprawie zakupu BMW e60 735 z silnikiem 3.6? Jeżeli chodzi o samochody to mam zerowe doświadczenie z BMW i w ogóle z benzyniakami (tym bardziej w gazie) i chciałbym poprosić o pomoc przy kupnie... Wiem że elektronika tutaj to jeden wielki syf, ale nie chciałbym się wpakować z jaguarowych kosztów w koszty bmw...