Skocz do zawartości

Domino996

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Domino996

  1. Witam, pisze w sprawie zapytania. Czy istnieje jakaś awaryjna opcja schowania haka elektrycznego w BMW E60/61? Sytuacja wygląda tak, że na CIC wyskakuje błąd o braku blokady haka, hak stoi w miejscu a w momencie wciśnięcia przycisku słuchać obroty silnika, ale nie ma żadnej reakcji. Tak myślę że jakaś może przekładnia poleciała, może naprawa, może wymiana na drugi, tylko tu się rodzi cały problem. Nie mogę ściągnąć zderzaka z wysuniętym hakiem, a elektrycznie go nie schowam. Jakieś porady? Pozdrawiam! Podczas obrotów silnika kontrolka na przycisku mruga na czerwono
  2. Witam, mam od jakiegoś czasu problem z moim F10. Wyskakuje mi błąd katalizatora banku 2. Zamieniłem miejscami tylne sondy i trochę to poprawiło odczyt, ale błąd dalej jest zapisywany. Zaglądałem do katalizatora od tyłu i wygląda idealnie. Na dniach chce jeszcze zerknąć od strony pierwszej sondy. W ciągu roku wymieniłem komplet świec (pęknięta porcelanka na cylindrze 1), i komplet cewek (sporadyczne wypadanie zapłonu, głównie uszkodzone 2 cewki, cylinder 3 i 5). Patrząc na wykresy podczas jazdy to problem jest ewidentnie na niskich prędkościach obrotowych/niskim przepływie spalin. Podczas normalnej eksploatacji ( po skasowaniu błędu na trybie warstwowym) sondy dobrze pokazują, gdy na 1 sondzie jest ponad 2V to tylne sondy pokazują okolice 0V. Gdy na 1 sondzie jest poniżej 2V to tył pokazuje 0.75-0.9V. Wystarczy jednak pojechać na miasto i na niskich obrotach gdy na banku 1 napięcie stopniowo spada z 0.9 w dół o tyle na banki 2 napięcie z 0.9 spada w dół bardzo w sposób szarpany O dziwo podmiana tylnych sond trochę poprawiła sytuację. Wcześniej błąd pokazywał się co 30/50km, a teraz co 100/200km. Obserwując to wszystko myślę, że katalizator na banku 2 jest do wymiany. Auto ma 190kkm. Ale co teraz? Kupić oryginalny katalizator, używany, czy zamienniki wkładów?
  3. Witam mam problem jak w temacie. Dokładnie ten sam błąd po pracy w ncs expert. Auto bmw e81 2009 rok. Jakiś pomysl czy wskazówka? Bardzo mi zależy na rozwiązaniu bo to autko dobrego znajomego :( W ncs wgrywalem światła do jazdy dziennej Edit, pobranie nowszego sp_daten i ponowne wgranie pustego mana pomogło :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.