Skocz do zawartości

djtomas

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 116i F20 2013 urban, 8AT

Osiągnięcia djtomas

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Dodatkowy filtr paliwa był opcją na niektóre rynki. Jak mamy w zbiorniku to lepiej po prostu co roku jakiś dodatek do czyszczenia układu wlać.
  2. Sprawdź odmę, ale jak przebieg powyżej 120tys to do wymiany kompletna pokrywa zaworów. Na szczęście jest zamiennik. Niestety przez duże temp twardnieją wszystkie gumy, nie tylko odmy. Jak to nie pomoże to do wymiany uszczelniacze zaworowe.
  3. djtomas

    Bmw F20/F21 rozrząd

    Pierwsze słyszę o takich objawach łańcucha, a trochę się o nim naczytałem bo mam ten sam silnik. Jedziesz do serwisu gdzie specjalizują się w BMW, prosisz o weryfikację rozciągnięcia łańcucha i po sprawdzeniu jak będzie rozciągnięty to od razu zlecasz wymianę. Te błędy co masz to może od elektrozaworu Vanos: Nr OE BMW 11368610388. Na diagnostyce kompem bez problemu powinno wyjść co jest do wymiany. Tak samo z ciśnieniem doładowania, może padł czujnik. Nie tylko w tym silniku i nie tylko w marce BMW są łańcuchy wytrzymujące 100-150tys km...
  4. To nie widać skąd cieknie? Jak nie była wymieniana to pewnie Cię czeka kompletna pokrywa zaworów.
  5. djtomas

    Silnik F 20 136 km

    Błąd nie pełna moc silnika jest ogólny dla wielu usterek. Trzeba Podpiąć pod kompa, albo odczytać błędy na smartfonie przez obd. Ciężko o ładny wzór w felgach 17, jak ma być wygląd to tylko 18.
  6. może łańcuch pompy oleju? wymieniałeś razem z rozrządem?
  7. Cześć, Po ile km odcinki i jaka średnia prędkość z kompa na nich? Jak dynamiczna jazda, korki i krótkie odcinki to może być 11. Kiedy wymieniane były świece?
  8. Więc jeśli dobrze rozumiem, to temp. wody obniży się o 10-15 stopni - czy silnik nie będzie ciągle jeździć niedogrzany? Zastanawia mnie, skoro ten wymiennik ciepła daje tak mało, to po co go wkładali do wersji 170KM? standardowo auto jeździ na dość wysokiej temp 105*C bez problemu można obniżyć na 90-95*C to nadal optymalna temperatura dołożyli wymiennik raczej zapobiegawczo
  9. Witam, Musisz kupić całą podstawę filtra z wymiennikiem, normalnie można ją zamontować do 116i. Zmiana temp oleju nieznaczna ok 2-3 stopnie pod obciążeniem. Przy normalnej jeździe nie zauważalna 0-1 stopień. Dużo lepsze efekty daje obniżenie temp elektrycznego termostatu przy chipie o 10-15 stopni w dół, przekłada się to na niższą temp oleju o 7-12 stopni. Sam program bez zmiany osprzętu to ok 200-210KM.
  10. u mnie to przeszlo po wymianie membrany odmy
  11. stan na minimalnym spadku, zaciągnij ręczny i wrzuć N, zobacz czy się stoczy metr
  12. djtomas

    rozrzad

    Co to za mechanicy... jak zdejmiesz łańcuch to zobaczysz czy zużyte koła. Jak nie zmienia się kół to po co są w kompletnych zestawach rozrządu?
  13. Cześć, Może być zabrudzony elektrozawór, bywają też przypadki uszkodzonego przewodu idącego do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.