Skocz do zawartości

Ukasz994

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 M52B20
    E32 M30B30

Osiągnięcia Ukasz994

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. W ostatnim czasie pojawił się problem z olejem, a właściwie jego poziomem. Od spodu samochodu było widać, że znajduje się wyciek gdzieś koło koła pasowego, silnik był cały upaćkany. Po dolaniu oleju do właściwego poziomu, zauważalne było kopcenie z wydechu. Mechanik stwierdził, że może to być problem z odmą. Okazało się, że jest ona uszkodzona, a kolektor w środku usyfiony jest olejem. Odmę i simmering zamówilem, wkrótce te rzeczy będą wymienione. Niepokoi mnie tylko ta różnica w pomiarze kompresji na poszczególnych cylindrach. Nawet zakładając sytuację, że sprzęt pomiarowy był kiepskiej jakości, to wynik przy silniku w dobrej kondycji, powinien być mniej więcej jednakowy. Tylko jak te wyniki mają się do tego, że silnik pracował równo, a spadki mocy nie były w ogóle zauważalne? Jaki jest koszt remontu tego typu silniczka? (M52B20)
  2. Witam Ciśnienie na poszczególnych cylindrach w bolidzie E36 m52b20: 1: 4 2: 4 3: 6 4: 10 5: 10 6: 0 Z jakimi kosztami i naprawą czego muszę się liczyć? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.