Minął rok od usunięcia kapel i już na samym początku była różnica w dolnym zakresie obrotów oraz wzrosło spalanie ON.Bmw serii 3 320d z dpf.Najpierw problem z dpf co ok 400 km wypalanie po 100km już sadzy 25g.i po 400km znowu wypalanie Tak w kółko.Po roku bez klap turbo zaczęło wariować a raczej nastawnik geometrii.Turbo wyjęte i wyczyszczona geometria.Po tym zabiegu założyłem z powrotem klapki.Przejechane ok 2000tyś. km I wrażenia: dpf ok 12g sadzy i nie było wcześniej regeneracji co bez klapek powtarzała się co ok 400km.Ciągnie od 1800obr/m. Wcześniej od 2300obr/m.Klapli ,które usunąłem na początku były w B.dobrym stanie. Z klapkami same pozytywy!!Teraz stwierdzam,że usunąłem klapki dzięki mądrością jakie wyczytałem na forach ,że się urywają to jest żart!Może jednemu na milion się urwał założył temat A wszyscy włącznie ze mną się usunęli co skutkowało problemami z dpf,turbo większym spalaniem oraz słabszymi osiągami w dolnym zakresie obrotów.