Skocz do zawartości

Karol BMW

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e39 523i 97r. 2,5 benzyna gaz

Osiągnięcia Karol BMW

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Karol BMW

    523i m52 głowica

    Też słyszałem o tym ale skoro przez przerobiony korek lub przez lekko niedokrecony korek podczas jazdy wydostaje się płyn to przez dziurke w korku chyba tym bardziej?
  2. Karol BMW

    523i m52 głowica

    To dziwne że nie ma innych objawów. A czy wyrzucenie termoststu pomoze zmniejszyć ciśnienie?
  3. Karol BMW

    523i m52 głowica

    No niestety na benzynie też robi się ciśnienie. Spróbowałem przejechać się na tym korku przerobionym ale po przejechaniu z 10km otworzyłem maske syczalo spod korka i było mokro i chyba się zapowietrzal powoli więc po ostygniecu założyłem normalny korek odpowietrzylem i jeżdżę tak jak jeździłem, więc chyba nie ma na to sposobu. Dziwne jest tylko to że poza ciśnieniem nic innego się nie dzieje, ani się nie grzeje ani płynu nie ubywa ani oleju, ani jakiegoś masła gdziekolwiek. Co to za uszkodzenie może być skoro nic takiego się nie dzieje a tylko wytwarza się ciśnienie?
  4. Karol BMW

    523i m52 głowica

    Fajnie by było jakby okazało się że to przez lpg, przetestuję dam znać
  5. Karol BMW

    523i m52 głowica

    Przerobię tak jak pisałeś i spróbuję co mi pozostało. Tylko spróbuję pojeździć jeszcze na benzynie odepne zawor na butli lpg wypale resztę gazu i pojeżdże na benzynie. Może i gaz się w układ dostaje czytałem że nawet jak gaz się dostaje do układu to wtedy tester na co2 też zmieni barwę.
  6. Karol BMW

    523i m52 głowica

    Robiłem i test wyszedł pozytywnie ale test mógł wyjść pozytywnie też jeśli np lpg dostaje się w układ przez np uszkodzony parownik czy się mylę? Więc ostatnia szansa sprawdzić może to właśnie lpg się dostaje w układ w co wątpię ale sprawdzić nie zaszkodzi
  7. Karol BMW

    523i m52 głowica

    Już robiłem wszystko łącznie z nowym korkiem nic nie pomaga. Dokładne odpowietrzanie też robione. Raz mi już rozsadzilo przewód ten krótki od termostatu do zbiorniczka. Ciśnienie jest takie że im więcej km tym przewody twarde na kamień. Po jeździe zostawiam auto na noc, podchodzę rano jest już mniejsze ciśnienie ale odkręcam wtedy odpowietrznik leci sporo powietrza dopiero później płyn. Spróbuje jeszcze odłączyć gaz i pojeździć na benzynie jedyna szansa że może lpg dostaje się do ukladu aczkolwiek wątpię bo wtedy pewnie bym czuł gaz w zbiorniczku to raz a dwa gazownik powiedział że przy tym parownik ac r01 nie ma szans aby przepuszczał.
  8. Karol BMW

    523i m52 głowica

    Ogólnie sytuacja wygląda tak że miałem pecha i wymieniłem silnik który okazał się właśnie wadliwy, ale już dwa miesiące minęło od zakupy więc nic nie poradzę, a że robię dziennie 5km a czasami nawet i wcale to chce zrobić żeby dało się jeździć dalej te 5km bo robić nie ma sensu znowu ładować kasę. Pojeżdże a jak coś się stanie to oddam na złom bo już nie mam sił do tego auta. Więc proszę was tylko o jakieś metody aby uniknąć rozsadzenia przewodów, chlodnicy czy zbiorniczka przez to ciśnienie.
  9. Karol BMW

    523i m52 głowica

    Jakieś wskazówki jak rozebrac korek?
  10. Karol BMW

    523i m52 głowica

    Testem na co2. Nic się innego nie dzieje płynu nie ubywa nie grzeje się, oleju też nie ubywa żadnego masła. . Tylko ciśnienie straszne się stwarza po kilku dziesięciu km. Więc pytam czy jest na to jakaś metoda żebym już jakoś dojezdzil trochę bo nie chce pchać kasy. Podejrzewam że tam jakieś mikropekniecie na głowicy.
  11. Karol BMW

    523i m52 głowica

    W mojej bmw okazała się wydmuchana uszczelka lub pękniętą glowica. Przewody robią się twarde, więc moje pytanie brzmi czy jest jakiś sposób na to by zniwelowac trochę to ciśnienie poprzez np wymontowanie termostatu lub jakiś inny sposób?
  12. Zrobiłem kilkanaście km po mieście w ciepły dzień przewody zrobiły się twarde odkrecalem odpowietrzaniki i to samo powietrze później płyn i tak za każdym razem
  13. Zakrecilem zaworek przy butli i odlaczylem kabelki przy elektrozaworze. Dodam filmik jak wygląda strumień. Strumień wydaje się ok więc chyba jest odpowietrzona dobrze? Temperatura była może koło 40' www68.zippyshare.com/v/XKZTOXH3/file.html
  14. Na samej benzynie to samo. Korek wymieniony i dalej przewody robią się twarde. Z odpowietrznikow raz powietrze raz płyn za każdym razem po kilku jazdach. Już mi się wyczerpaly pomysły
  15. Zrobiłem tak jak pisaliśmy. Przejechalem ze 20km zgasilem auto węże były twarde odkrecilem najpierw odpowietrznik na obudowie termostatu zaczęło lecieć powietrze po chwili płyn raz sam raz z powietrzem, zakrecilem odkrecilem drugi odpowietrznik przy zbiorniczku i taka sama sytuacja powietrze płyn, płyn spieniony, zakrecilem ten odkrecilem znowu ten drugi i to samo powietrze później płyn i tak kilka razy i za kazdfym razem to powietrze było. Dolalem trochę płynu. Przejechalem znowu 20km gasze auto odkręcam odpowietrzniki i ta sama historia węże twarde i cały czas raz powietrze raz płyn raz w jednym raz w drugim odpowietrzniku. Nie wiem skąd to powietrze. Ogrzewanie jest bardzo dobre. Chłodnica się nagrzewa przewody też. Nie mam pojęcia o co tu chodzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.