Skocz do zawartości

Terapeuta

Zarejestrowani
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X6 E71 30d 2013 M; BMW E90 320i 2007 M

Osiągnięcia Terapeuta

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witam. Mam ten sam problem w obydwóch F48 - w jednej materiał wypadł z prowadnicy po prawej stronie a w drugiej po lewej :mad2: Udało się Tobie to samemu naprawić czy zleciłeś robotę komuś? Jakie koszta?
  2. Dziękuję za odpowiedź. Jeździłem obydwoma - obydwa wygodne, ale myślę, że w tereny górskie X6 jest lepszym wyborem. Wykupiłem sobie jeszcze historie serwisu BMW, przeanalizowałem i będę się na ten egzemplarz decydował, tylko jeszcze cene utarguję. W przyszłym czasie mam zamiar domontować mu relingi (słyszałem, że bardzo łatwa robota) i kupię belki (na narty, rower). Chętnie bym również zapytał w BMW o doposażenie kamery cofania. Pozdrawiam
  3. Witam forum. Nie ma tematu "Planuje zakup X6" wiec pisze tutaj Aktualnie poruszam się X1 z 2016r 2.0d 190km. Samochód bardzo fajny, niemały ekonomiczny i dynamiczny, ale chcę kupić coś bardziej "na wypasie". Z powodu moich gabarytów (197 cm wzrostu) nie mogę brać pod uwagi żadnych serii 1,2,3,4 - w grę wchodzą tylko X1/X3/X6 i F10 z przebiegiem do 100-120 tys i silnik diesel najlepiej 3.0d. https://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-x6-suv--gelaendewagen-2013-occasion?vehid=9279530&accountid=66707&backurl=%2Fautos%2Fbmw--x6%3Fyearfrom%3D2013%26yearto%3D2014%26make%3D9%26model%3D57%26vehtyp%3D10&yearfrom=2013&yearto=2014&make=9&model=57&vehtyp==vehiclePosition%3A6%20%7C%20sortingOption%3Ano_sort&packageName=member%3Aas24_professionalplus&sortingPosition=6 Oglądałem i jeździłem dzisiaj tą X6 vin - WBAFH 610000B4XXX - M pak, headup, softclose, adaptive led, komforty, radar, 84 tys km, 3.0d Wymiany olejowe - tradycyjnie co 20 tys km :D , hamulce i filtry po wymianie, brak oznak demontazu elementow nadwozia, samochod przez ostatni rok przejechal 1 tys km , koła zimowe i letnie w dobrym stanie, samochód bardzo dobrze się prowadzi, hamulce lekko piszczą, bo auto stoi juz pare miesiecy przy salonie. Cena chyba dość wysoka (?) 31.5 tys CHF - ale jest możiwość zbicia ceny, bo stoi i sie kurzy już tylko. W tej cenie mogę również dostać dobrze wyposażoną F10 i to jest dla mnie dylematem. Proszę o nakierowanie. Pozdrawiam
  4. Mi valvetronic mistrzowsko ogarnęli u Leo we wrocławiu ( bmw expert motorsport) a temat był mocno zagmatwany. Specjalnie z Jeleniej Góry jechałem bo nikt nie poradził sobie u mnie z tematem. Pozdrawiam
  5. Za piękne żeby było prawdziwe? Nawet jeśli przebieg oryginalny to i tak chyba trochę dużo za pre lci? W środku zgadza się fajnie doposażone, ale z zewnątrz… no cóż wygląda mocno pospolicie :? Ale nie wiem czy mogę tak wybrzydzać bo na rynku szwajcarskim jest bardzo mało f10 3.0d xdrive i nie ma zbytnio z czego wybierać.
  6. Witam kolegów. Szukam F10 3.0d sedan xdrive w Szwajcarii https://autoscout24.ch/de/9684015?utm_campaign=as24_share_iphone&utm_medium=social_sharing&utm_source=app_share Jak ocenicie egzemplarz względem rok/przebieg/wyposażenie do ceny?
  7. Gościu fajnie napisał "Nie zależy mi na szybkiej sprzedaży, chcę by auto trafiło w dobre ręce, ponieważ szkoda by ktoś zaprzepaścił wszystko co włożyłem w ten samochód." A co włożył w ten samochód? Wymienił olej,filtry i klocki :norty: :norty: :norty: Zdobądź vin, zdjęcia spod maski i przydałyby się lepsze foty, bo g widać, nie wygląda ten samochód ciekawie.
  8. Wygląda wg mnie naprawdę solidnie. Fajna e39 zachowana w oryginale, tylko to paliwo :duh: :?: Z vinem wszystko zgodne z tego co widze tylko rocznik to 2000 a nie 2001 i raczej to BMW jest z Francji a nie z Niemiec. Obudowa chłodnicy jakaś sklejona chyba, więc wisko musiało już kiedyś piznąć. Warto zobaczyć na żywo i przejechać się.
  9. Mi się osobiście one nie podobają :roll: Poczytaj sobie ten temat jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś : https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=208181 Jeśli chcesz jeszcze głębiej wgłębić się w temat to zobacz : https://www.akretrofits.com/products/bmw-e90-pre-lci-headlights - niestety nic nie wiem o homolagacji europejskiej, ale mi się bardzo podobają (polecam zobaczyć ich lampy na fb/youtube jak wyglądają i świecą w praktyce)
  10. Auto odebrałem dzisiaj z serwisu, jeździ super wszystko zostało unormowane. Dla wszystkich innych którzy mieli podobną sytuację: okazało się, że rozrząd się przestawił + wał mimośrodowy był do wymiany, bo ktoś w przeszłości nieprawidłowo go zamontował i coś tam pękło (miał problemy z obracaniem się w jedną stronę i dlatego nie można było wykonać adaptacji vvt) Tak więc polecam Leo, uporał się w 1 dzień z tematem :cool2: :cool2:
  11. Już to robiłem, silniczek nie przechodzi regulacji. Przy manualnej próbie zwiększenia i zmniejszania wychylenia vvt blokuje się w pewnym momencie. Piny całe. W grudniu oddaję samochód do leo we Wrocławiu, bo u mnie nikt nie podoła. Jak się dowiem co było przyczyną to dam znać.
  12. No i mamy błędy :) 2A61 - VVT Teaching function at stop 2A6B - Power supply limit VVT - emergency 2C24 - interchanged 02-sensors (ale to chyba nie ma znaczenia :?: ) i teraz nie wiem. Dzwoniłem specjalnie do sklepu w którym kupiłem ten silniczek VDO i mówili, że sprzedali tego setki jak nie 1000+ i nigdy nikt nie zareklamował silniczka. Inni sugerują, że np rozrząd się mógł przestawić np o 1 ząbek, ale trzeba to rozebrać i sprawdzić. Sprawdziłem jak zachowuje się samochód po odpięciu czujnika wałka mimośrodowego: Przed: Błąd: 2A61 Po: Błędy: 2A61 + 2a59 (vvt leading sensor) + 2a5B (VVT ref. sensor)
  13. Dokładnie ten Edit: rano auto odpaliło dopiero za 3cim razem, wlaczyl sie check i silnik jest w trybie awaryjnym, ale pracuje prawidłowo. Po robocie zczytam błędy
  14. Już trochę przerobiłem temat i bardziej wszystko rozumuje. To co napisał kolega roofii zostało sprawdzone: wałek - cały; dźwigienki - całe; Sądziłem, że skoro wymieniłem silniczek VVT a po odpięciu czujnika wałka mimośrodowego silnik pracował bez drgań i falowań to do wymiany pozostał ten właśnie czujnik :mad2: Dodam, że po krótkiej przejażdzce wyskoczył błąd: 2A61 VVT - Teaching function at stop - dalej nie może przeprowadzić adaptacji. Czy dobrze wnioskuję, że został mi wysłany felerny silniczek VVT i muszę teraz zamówić nowy i go wymienić + zaadaptować?
  15. Samochód odebrałem od mechanika. Wymienił czujnik wałka mimośrodowego + uszczelkę wokół niego, wałek cały, niestarty, a zębatka na której jest ślimak vvt również bez uszkodzeń. Sprawdziłem stary czujnik - również VDO z 2016r. Objawy nie ustąpiły, cały czas to samo - przypomnę:objawy wystąpiły po wymianie vvt.Na odpiętym czujniku wałka mimośrodowegosamochód pracował równo bez falowania, telepania itd. Mechanik się poddał. Pomysły się skończyły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.