Skocz do zawartości

luk.k

Zarejestrowani
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X3 G01 20d, X1 F48 20dSdrive, BMW F10 550d, Merc C200 W204 AMG, GLC250e COUPE
  • Lokalizacja
    Rzeszów

Osiągnięcia luk.k

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. luk.k

    ASD - mega oszustwo

    Mozna wyjąc bezpiecznik i tez wyłączyć a kiedy chcemy mozna go włożyć na forum bmw byl podany ktory odpowiada za ASD.
  2. Najczęściej sa to uszczelki kolektora wydechowego lub krzywyy kolektor wydechowy ktory trzeba splanować gdy krzywy kolektor nie przylega rowno do bloku silnika i wydmuchuje uszczelke. Ja jestem po wymianie wszystkiego i nadal czuc spaliny natomiast teraz obstawiam głupi wężyk albo obsady wtrysków podkładki, widze jakby przy jednym bylo mokro ale musze to dokładnie sprawdzic...
  3. Uszczelka pod kolektorem wydechowym albo krzywy kolektor wydechowy / sprawdzic czy nie ma okopcenia na silniku przy kolektorze wydechowym
  4. Panowie mam to samo nie rozumiem całej sytuacji mechanicy w ASO oraz firmie tuningowej. Oryginalnie mam tarcze 348x36 takie z nitowaną flanszą BMW X3 G01 z hamulcami M niebieskie. Tarcze muszę wymieniać co każdą wymianę klocków, co prawda starczaja na bardzo dlugo ale w życiu miałem sporo aut i zaswsze jedne tarcze spokojnie wytrzymywały dwa komplety klocków. Teraz niestety tak nie jest. Nie mam bicia na kierownicy a klocki się kończą, jadę na wymianę klocków i bicie pojawia się od samego początku. Mam auto od nowosci. Przy pierwszym takim przypadku pomyślałem ze moze źle docierałem nowe klocki albo mechanik cos zle zmontował lub nie oczyścił. Wymieniłem tarcze, ocxyszenie piasty itp itp problem ustał. Przyvkolejnej wymianie klockow mimo braku bicia wszystko wzorowo tarczy jeszcze sporo, to samo, nowe klocki i bicie tarcz, dramat. Wychodzi na to ze na jedne klocki trzeba wymieniać tez tarcze gdyz ewidentnie wyeliminowalismy juz wszystko. Ktoś ma takie lub podobne zdarzenia ?
  5. Panowie mam to samo nie rozumiem całej sytuacji mechanicy w ASO oraz firmie tuningowej. Oryginalnie mam tarcze 348x36 takie z nitowaną flanszą BMW X3 G01 z hamulcami M niebieskie. Tarcze muszę wymieniać co każdą wymianę klocków, co prawda starczaja na bardzo dlugo ale w życiu miałem sporo aut i zaswsze jedne tarcze spokojnie wytrzymywały dwa komplety klocków. Teraz niestety tak nie jest. Nie mam bicia na kierownicy a klocki się kończą, jadę na wymianę klocków i bicie pojawia się od samego początku. Mam auto od nowosci. Przy pierwszym takim przypadku pomyślałem ze moze źle docierałem nowe klocki albo mechanik cos zle zmontował lub nie oczyścił. Wymieniłem tarcze, ocxyszenie piasty itp itp problem ustał. Przyvkolejnej wymianie klockow mimo braku bicia wszystko wzorowo tarczy jeszcze sporo, to samo, nowe klocki i bicie tarcz, dramat. Wychodzi na to ze na jedne klocki trzeba wymieniać tez tarcze gdyz ewidentnie wyeliminowalismy juz wszystko. Ktoś ma takie lub podobne zdarzenia ?
  6. Uczelka kolektora wydechowego
  7. Tego roku końcówką chcę swoje X3 20d zamienić na X3 lub X4 30d lub 40d szukam duzej mocy i komfortu ale kola tylko 21' przeczytalem wszystkie wypowiedzi i wniosek chyba tak iz wezmę M40d ale konieczna bedzie wizyta w ALPINA albo jakiejś firmie tuningowej która zrobi zawieszenie na szybkie auto ale z nastawieniem komfort .... Najbardziej mi sie podoba X4 M40D z ALPINY mialem okazję przejechać sie na tylnej kanapie w D, nie wiem jak oni to robią ale auto na zakręcie klei jak trzeba a zjechaliśmy na szuter i auto płynęło jak S klasa, szok pozytywny szok... pytanie czy jest szansa skopiować ich zawieszenie taniej , przecież sami tego nie produkują komponenty gdzies musza kupic... Szkoda ze fabryka nie pozwala tak ustawić autka....
  8. luk.k

    Harman Kardon

    Panowie czy macie moduł ASD z podbiciem dzwieku silnika w głośnikach w swoich HK z silnikami 20d ?
  9. u mnie w X3 G01 to samo przy silniku B47d20 oraz w X1 F48 tez 20d - tylko na jałowych obrotach, kiedy już jedzie jest OK. One tak mają ale trochę zbyt mocno wszystko bardzo delikatnie ale drga. Dodam że zauwżalne jest to od około 60 000km
  10. Opowiem Ci o swoich doświadczeniach popartych obliczeniami finansowymi. W firmie łącznie zakupionych jest lub było już około 20stu pojazdów nowych,używanych 2-3 letnich oraz nawet ciężarowych. Każdy przyadek jest jest inny 3x było BMW wszystkie jako nowe - psuły się przed i po gwarancji im nowsze tym więcej stoi na serwisie (tutaj pomaga przedłużona gwarancja na 5 lat i 200 000km) - natomiast utrata wartości jest tak duża iż osobiście uważam iż lepiej jest kupić auto 2-3 letnie z możliwie niskim przebiegiem oraz wyposażnieem które musi być koniecznie. Nawet jeśli gwarancja już by się kończyła naprawy które mogą nas czekać nigdy nie bedą wyższe niż utrata wartości. I takie autka można brak na kolejen 2-3 lata kiedy utrata wartości jest duzo mniejsza. Osobiście robie tak iż kupuję auta na 5 lat w leasing natomiast żadnym nie udaje mi się jeżdzić dłużej niz 3 lata z wględu przebiegów około 60 000km - 65 000km rocznie. tym samym sprzedaję gdyż około 180 000km - 230 000km auto ma jeszcze sporą wartość i chętnych z pełną hisotirią w ASO, jeśli juz koło 300 000km klientów jest znacznie mniej co oczywiście ludzie bedą musieli przełknąć gdyż u nas w Polsce Magiczne 160 000km to dla niektórych granica zakupu :) hehe / dramat. Natomiast udręką która obecnie jest w marce premium to jakość wykonania mechaniki o wnętrzach już nie wspomnę / dobrze wiemy że jest coraz gorzej i kupujemy trochę markę za jej wydmuchaną opinię która była na poprzednich modelach, teraz jest inaczej ... powiedziałbym ze nawet bardzo zle z jakością i tutaj zapala się lampka co dalej ...
  11. luk.k

    Wyciszenie X1 F48

    4 - szumi mocno - ale powyżej 140km/h do tej predkości jak na tą klasę auta uważam że jest OK / wersja X line z 2017r / koła 18 cali runflat
  12. Rozrózniamy w ofercie : - zarówka h7 - led - led adaptive - led laser Większość użytkowników dróg zauważą sporą różnicę na ADATIVE LED , jeśli chodzi o laser już tak dużej róznicy na drodze nie ma. Najelpszą i sensowną opcją sa ADATPIVE LED, nie mylic z LED to zupełnie inne swiatła.
  13. Moze byc to uszczelka pod kolektorem wydechowym, szukaj okopcenia przy tym elemencie.
  14. Zapchany kolektor dolotowy nagarem / zdemontowanac wyczyścić dokładnie, przy okazji zaślepic klapy wirowe i wyłączyć je systemowo.... Buczenie zazwyczaj pojawia sie w nowych po 100 000km ... kolektor dolotowy ma okolo 1kg syfu.... Sa filmiki w sieci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.