Skocz do zawartości

MichalX6

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F71 X6

Osiągnięcia MichalX6

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam Wszystkich Mam x6 35i 306km silnik n54b30a . Problem polega na tym ze gdy samochód jest zimny auto po odpaleniu zaczyna mocno falować na obrotach. Obroty spadają nisko , auto prawie gaśnie . Po około 15 sek takiej pracy komputer wyrzuca błąd silnika i redukuje moc a objawy momentalnie ustają . Natomiast po podpięcia testera znajduje błąd układu wysokiego ciśnienia paliwa. Po przejechano odcinka 500m i odpaleniu auta jeszCze raz wszystko jest ok. Nie ma błędu a samochód chodzi płynnie . I tak do kolejnego odpalania na zimnym silniku... Czy jesteście w stanie pomoc „zdalnie”? Z góry bardzo dziekuje za szczere chęci pomocy
  2. Ok. Od tego zacznę . Dziekuje za pomoc wszystkim.
  3. Panie Andrzeju, jest to pierwszy od prawej wąż wychodzący z nagrzewnicy ( drugi schemat dotyczacy ogrzewania postojowego) . Niestety nie znalazłem ogrzewania postojowego w swoim aucie ale grzebałem przy tym silniku sporo.
  4. czesc , komputer nie mówi nic, błedów dotyczących skrzyni nie ma. Jest błąd wysokiego cisnienia paliwa ale nie obstawiam tego jako przyczyna
  5. Witam wszystkich Podczas jazdy moim x6 , niezależnie czy na tempomacie czy ze stopa na pedale faluja obroty. Jest to ruch +/- 200rpm . Dodatkowo auto mało dynamicznie rusza z miejsca po puszczeniu pedału hamulca. Auto reaguje dopiero po 2-3 sekundach wolnym toczeniem się . Innym dziwnym objawem jest również redukowanie biegu w momencie przycisnięcia pedału gazu. Skrzynia automat zf19hp6. Chce zacząć od wymiany oleju miski gumek uszczelniających (4 cylindryczne gumki ok 7-8cm ) oraz plastikowy adapter. Pytanie tylko czy ten zabieg ma sens i czy opisane objawy nie mówią o uszkodzeniu mechatroniki? Z góry bardzo dziekuje za wsparcie
  6. witam, zakupiłem auto z bliskiego wschodu i według dekodera VIN jest to opcja auta " dla krajów ciepłych" pytanie czym takie auto różni się od aut na rynek europejski i czy wymaga modyfikacji ? Dodatkowo poprzedni własciciel przeciął przewód wychodący z nagrzewnicy w scianie grodziowej ( jeden z 3) i idący do elektrycznego zaworu wody. Przewód konczy sie w polowie drogi do zaworu natomiast w w dolne przyłącze zaworu nic nie jest wpięte ! Czy ktoś może podpowiedzieć w jakim celu mógł to zrobić? z góry wielkie dzieki za pomoc!!!
  7. Witam Wszystkich , jestem nowy, wybaczcie infantylne pytanie. Chciałbym zainwestować w tester diagonstyczny który pozwoli w pelni diagnozowac, programować, kodować moje X6. Narzedzie które pozwoli "ominąć" ochrone częsci BMW i zmieniać numery VIN w sterownikach na podmianę. Niestety sprowadziłem auto które wymaga dużej atencji - ograniczenie mocy silnika, błąd dynamic damping control, błąd 4x4. Potrzebuje narzedzie które pozwoli np, podmienic amortyzator wraz ze sterownikiem i zakodować go. z góry bardzo dziękuję za pomoc ekspertów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.