Skocz do zawartości

kazik7777

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW x3 F25 2012r 2.0 d 184 km

Osiągnięcia kazik7777

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jestem właśnie po wymianie oleju w napędzie, przebieg 207 tys. weszło 0,6 l z hakiem, olej nie był bardzo brudny, oryginalny olej z bmw, koszt wymiany 120 zł, olej 170zł, firma omt Tarnów, ul krakowska. Plus wyłączenie funkcji start-stop cena 150 zł. Szybko i na temat. Dziwne jest tylko to, ze dzwoniłem do serwisu bmw i chcieli mi wlać zamiennik za 120 zł, wymiana 350 zł A tutaj, tylko na oryginalnym oleju robią, Wymiana około 40 minut.
  2. 1. kolizja drogowa zdarzenie drogowe w którym są tylko szkody materialne. 2. wypadek drogowy zdarzenie drogowe, w wyniku które, są osoby ranne lub zabite. 3. Nie ma czegoś takiego, jak wjazd pojazdu na wczesnym , późnym żółtym, zawsze popełniamy wykroczenie, ponieważ przed zbliżeniem się do sygnalizacji świetlnej, mamy postawiony znak A29, który informuje nas,że zbliżamy się do sygnalizatora, który to zobowiązuje nas do dostosowania prędkości pojazdu, aby zapanować nad pojazdem, zatrzymać się bezpiecznie przed sygnalizatorem, gdy nastąpi zmiana świateł, ponadto art 19 prd mówi, co doczytajcie, bo dużo pisania. 4. kierujący, który wykonuje manewr skrętu, zmiany pasa ruchu, jest obowiązany, zachować szczególną ostrożność, udzielić pierwszeństwa pojazdom jadący z naprzeciwka,lub skręcając w prawo, jak również kłaniają się zasady art 24 prd wyprzedzanie, komu mamy udzielić pierwszeństwa. 5. co do sprawstwa, oczywiście, kierujący, który skręca jest winny, i nie ważne z jaką prędkością jechał kierujący z naprzeciwka, no chyba, ż był, łuk, i udowodnimy ,że nie widzieliśmy w trakcie skręcania nadjeżdżającego pojazdu z naprzeciwka, ponadto uszkodzenia na pojazdach, w 99 procent przypadkach, dają nam jasność, kto zawinił, jednak trzeba być ekspertem WRD, żeby to ocenić. Poza tym, jeżeli, biegły oceni prędkość pojazdów, co dla niego jest mały pikuś, sąd może nałoży na nas grzywnę za prędkość, lub jeżeli, przekroczenie prędkości, przyczyniło sie do spowodowania zdarzenia drogowego to wtedy współwina. 6. Najważniejsze, nie ufać sygnalizacji, znakom, i innym osobą poruszającym się po drodze, tu kłania się art 2 prt co to jest droga, nie tylko jezdnia, ale także pobocze chodnik itp, mamy oczywiście mieć zaufanie, że inni uczestnicy ruchu drogowego, przestrzegają przepisów, jednak jest to złudne, co widać ile osób ginie rocznie na drogach. Polska około 3500, ale chiny już 285 tysięcy rocznie szok.
  3. debica- zimówki mam w peugeocie, super guma, pięć sezonów i jak nowa
  4. Po zakupie bmw x3, pomyślałem, ze chyba się napaliłem, i wydałem kupę kasy, na ten szajs. Wykończenie, silnik to wszystko ok, ale w czasie jazdy jakoś twardo, buja na boki, i głośno w kabinie, i co dowiedziałem się ze ma run flaty, na dodatek z przodu 235, z tyłu 255 na feldze 19, zacząłem czytać, i w końcu założyłem normalne opony uniroyale xl 102y 245/45/19 2300 zł komlet , i od kilku dni jestem mega zadowolony, ciche, trasa 180, i samochód lepiej trzyma sie drogi, spalanie spadło o 1,4 l oczywiście w przybliżeniu. Czytałem te głupoty o zawieszeniu , niby przystosowanym do tych opon, dla mnie to bzdura.Kolega w pracy w 3 tez wymienił na zwykłe. Nigdy więcej tego gó...a, co do odszkodowania, to do każdego pojazdu jest przypisana nośność i prędkość opon, i to jest ważne, opona ma mięć bieżnik, i być w bardzo dobrym stanie i to wszystko. W końcu mam przyjemność z jazdy.. A co do wyboru opon, wszystko zależy od funduszy, do insigni założyłem chińczyki, goodride, cena 800 zł, opinie kiepskie, ale dla mnie po 25 tys. opona wygląda jak nowa, trochę śliska, ale nowa. Do peugeota kupiłem angielskie prestevo xl 97 w, 900 zł komplet 215/55/17, opona rewelacja, japończycy ją sprzedają. Najważniejsze,żeby kupować nowe opony, a nie używane, czy bieżniki po wypadkach.
  5. 2012 obecny przebieg 207 tys, oryginalny rozrząd, nic nie słychać, silnik trochę głośniej chodzi niż w mojej insygni 2 d i peugeocie 1.6 hdi, ale komfort, inny. Na pewno wymienię rozrząd, ale chciałbym to zrobić sam, z moim mechanikiem, teraz czeka mnie wymiana oleju w mostach i xdrivie, kolega w pracy w pasacie 2014 tsi właśnie wymienił łańcuch przy 150 tys 3 milimetry naciągnięty, przy zimnym silniku rano było go słychać, u mnie na razie bajka.olej co 12 tys. opony zmieniłam na zwykłe, o tych samych rozmarach na osiach 245/45/19 :duh:
  6. ja miałem 235/45/19 przod i 255/40/19 run flaty, porazka teraz 245/45/19 zwykłe i jezdzi sie jak limuzyna, pozdrawiam
  7. letnie mam 245/45/19 uniroyale nie ran flaty, zimowe 225/60/17
  8. Mam podobnie z zimówkami i nie żadne chińczyki, pekińczyki tylko opony klasy premium - Conti. Powyżej 130 km/h auto lekko pływa. Dlatego na lato szukam rof. Samochód bmw x3 f25 2012 r kupiłem w sierpniu 2018, na początku, użytkowania myślałem ze to zawieszenie to jakiś dramat, jakby karoseria była odłączona od kół, bujało na boki, każda dziura, tragedia, jedynie autostrada z duza prędkością ok, no i okazało się ze ma ran flaty przód 235/45/19 tył 255/40/19 continentale, obecnie, z uwagi ze posiadam takze insygnie kombi i peugeota partnera, to miałem porównanie samochód za tyle kasy i klops, za namowa mechaników, wymieniłem na zwykłe uniroyale 245/45/19, 4 opony w tym samym rozmiarze, 566 za oponę, xl 102y, opona rewelacja w kabinie cisza, mozna z zona swobodnie rozmowia, wczesniej radia nie dało sie posłuchac, nawet xdrive jakby lepiej ciągnął , nie buczy. nigdy wiecej ran flatów, opony zimowe dunlop tez miałem run flat 225/60/17/ i własnie dzisiaj juz zmieniłem na letnie, zimówka tez porazka na drugi rok kupie rikeny zwykłe pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.